Pagina 103 van de 154 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 1537

Onderwerp: 2.0 '79 | q01z

  1. #1021
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Ziet er top uit !

    Die remblokjes zijn wel aan vervanging toe !!! Die hebben echt hun beste tijd gehad :grin: Misschien zijn ze door het circuit gebruik te heet geworden, lijkt wel of ze zijn gaan afbrokkelen
    937 racer


  2. #1022

    Re: 2.0 '79 | q01z

    ze zijn idd gaan brokkelen.... nu heb ik ze ook wel eens warm gekregen hoor ops:

    ach, ik zal es nieuwe bestellen.. verder begint het er wel aardig op te lijken.. voor camber even naar maximaal gooien.. hoef ik iig niet bang te zijn voor onderstuur op de slalom!

    @joost; had jij de nokkenas nou op +2 of -2 staan? +2 lijkt mij? als ik zo naar de nokkenasdiagram kijk?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #1023
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Lekker geklust Marc, ziet er goed uit!


  4. #1024
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    ze zijn idd gaan brokkelen.... nu heb ik ze ook wel eens warm gekregen hoor ops:

    ach, ik zal es nieuwe bestellen.. verder begint het er wel aardig op te lijken.. voor camber even naar maximaal gooien.. hoef ik iig niet bang te zijn voor onderstuur op de slalom!

    @joost; had jij de nokkenas nou op +2 of -2 staan? +2 lijkt mij? als ik zo naar de nokkenasdiagram kijk?
    volgens mij -4 (vervroegen). Ik wou toen meer koppel onderin. Al je plus 4 zet gaat de curve naar boven maar dan zou je hem constant te ver door moeten trekken omdat eruit te halen. Want niet best voor je blok is.

    Je oet wel even goed je hoofd erbij maken want je maakt snel een foutje, dit helpt:

    ''If you turn the crank clockwise, with the cam gear loose, you are retarding the cam.
    Turn the crank counterclockwise and you are advancing the cam''
    937 racer


  5. #1025
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Waar zo'n 2e Paasdag toch al niet goed voor kan zijn he?
    Jij bent goed bezig geweest zo te zien! :duim
    Krijg ook erg zin om weer wat klusjes te doen. :kwijl
    Maar eerst nog zeker een aantal weekeinden met de total make-over van de achtertuin bezig.... Moet ook gebeuren....


  6. #1026
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171

    Re: 2.0 '79 | q01z

    En dat alles met de geestelijke steun van mij, hahahahaha :slaap

    Zeer netjes marc!


  7. #1027
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 2.0 '79 | q01z

    :duim da's nog eens je tijd nuttig besteden. Kleppendeksel ziet er wijs uit....


  8. #1028

    Re: 2.0 '79 | q01z

    whoehoe! vooruitgang!

    vanavond het stekkertje op het ontstekingshuis kunnen repareren..
    daarna alles nog even nagelopen en gestart.. geen resultaat, nokkenas bleek 180gr om te staan oll: (beginnersfoutje zullen we maar zeggen )
    dat gefixed.. starten, ongeveer lopen.. hij liep wel, maar na 10sec viel hij weer uit, en dat is lastig als je foutdiagnose wil stellen, dan blijf je lopen.. oll: gelukkig 1x snel genoeg onder de kap gekomen om valse lucht te horen en benzinelekkage te zien..

    lekkage opgelost door nieuwe koperen ringetjes te monteren en al het rubber/plastic van de inlaat opnieuw gemonteerd (niet zoeken naar wat er misschien niet goed zit, gewoon alles eraf en opnieuw doen gaat veel sneller..).. om erachter te komen dat mn vacuumvervroegerslangetje niet meer zo lekker bleef zitten.. even vervangen door een mooie foute blauwe (+10pk )

    had wel iets resultaat, maar nog niet voldoende..
    dus, 1 vd andere merkstreepjes op de ontsteking geprobeerd (wie vd 3 ) en die had meer resultaat.. toen hij liep kon ik met de ontstekingslamp het geheel beetje bijstellen zodat het goed bleef lopen..

    complete check gedaan van alles onder de kap, maar geen gekke dingen gevonden..
    dus voglens opgaaf van joost mn nokkenas maar es verdraaid en mn ontsteking er op afgesteld en een rondje gaan rijden..

    hij is best lief nu... mist nog wel wat vermogen (heeft voor mn gevoel wel 120pk, maar de rest ontbreekt) maar trekt in ieder geval weer goed door en stottert niet meer.. ook gewoon klik/starten/lopen! es kijken of hij dat morgen met koude motor ook wil...

    er zit iig weer wat schot in de zaak!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #1029

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    :duim da's nog eens je tijd nuttig besteden. Kleppendeksel ziet er wijs uit....
    ja, kleppendeksel ben ik zelf ook ergg blij mee!
    niet 100% perfect gelukt, mjah met dat soort dingen ben ik ook een zeikerd hoor...

    nu de lak hard geworden is door het verhitten is het nog netter...

    maar in het zonnetje zag ik wel goed dat ik mn achterscherm toch echt heeeel goed uit moet gaan poetsen, dit ziet er niet uit oll: echt een streep verticaal van waar ik afgeplakt had..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #1030
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 2.0 '79 | q01z

    klinkt alweer een stuk positiever dus :duim
    even goed uitpoetsen dan maar...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •