Pagina 149 van de 154 EersteEerste ... 4999139145146147148149150151152153 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.481 tot 1.490 van de 1537

Onderwerp: 2.0 '79 | q01z

  1. #1481

    Re: 2.0 '79 | q01z

    ok, is goed, doen we een wedstrijdje wie er het eerst in Vlissingen is, we starten over 5min.. rendevouz onder michel de ruijter!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #1482
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: 2.0 '79 | q01z

    T6?? V70 dan??

    mag dat ook??

    anders een T5 jah.

    mag ik dan een GT3 RS??edface:

    we kunnen ook amersfoort doenedface:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #1483
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Stomme Volvo's :doh: ok, een T5R is snel maar het blijft een saaie burger auto :-)

    Nu weer ontopic:

    Er staan nog twee rolkooien voor je op MP:

    Halve kooi (zit alleen achter de stoelen):

    http://link.marktplaats.nl/302089491

    Volle kooi (van Harry):

    http://link.marktplaats.nl/302074529


  4. #1484

    Re: 2.0 '79 | q01z

    mmm volle kooi is voor niet circuitgebruik erg vervelend.. maar die halve is wel een idee!

    ff mailen

    thanks mate
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #1485

    Re: 2.0 '79 | q01z

    het viel mij gisteravond op dat de camber van mijn r.voorpoot heel anders staat als de linker, echter, staat de camberverstelling aan beide kanten gelijk (maximaal)

    iemand nog suggesties waar het ook nog kan zitten?
    je merkt het met rijden ook, bocht naar links betekend onderstuur, bocht naar rechts is gewoon normaal (dus neiging tot overstuur)
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #1486
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Zijn je stelbouten nog wel goed ? Het scheelt ook al +/- 1 graad als je de naaf naar binnen drukt tijden het vastzetten.


  7. #1487
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: 2.0 '79 | q01z

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z Bekijk Berichten
    ok, is goed, doen we een wedstrijdje wie er het eerst in Vlissingen is, we starten over 5min.. rendevouz onder michel de ruijter!
    gewonnen
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #1488

    Re: 2.0 '79 | q01z

    stelbouten waren nieuw Joost

    vanavond ding nog maar ff omhoog zetten.. ben mn gradenboog/zwaaihaak kwijt
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #1489

    Re: 2.0 '79 | q01z

    gezien het weer, schiet het sleutelen nog niet echt op! ik heb uiteraard een (verwarmde) garage.. maar daarin staat mijn GTI project... dus sleutelen aan de 924 moet momenteel buiten gebeuren!
    Nog niet echt zin gehad om in de regen te gaan kijken of ik mn camber bij kan stellen zodat het beetje klopt.. ik heb vd week gelukkig al geconcludeerd dat er niets los zit, dus ik kan zo wel semi-veilig een vriezer proberen te vervoeren
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  10. #1490

    Re: 2.0 '79 | q01z

    En toen, had ik voor het eerst pech 924!

    vanmiddag toen ik vanuit mn werk opweg was naar de verjaardag van mn vader, eindigde (waarschijnlijk) mijn module in een mooie steekvlam uit de uitlaat..
    met als grootste resultaat dat het vrouwtje dat naast me fietste bijna het water inging

    maar goed, met wat moeite weer gstart, 50m gereden.. wat langer gewacht.. iets langer gereden, dat schiet niet op..

    ouders gebeld dat het wat later werd, kon weer stuk rijden (terugrijden naar parkeerterein).. weer uitgevallen (met de nodige klappen utieraard..) ANWB maar gebeld.. beloofde binnen 30min ter plaatse te zijn!
    ondertussen stond ik natuurlijk alweer paar minuten stil.. waartdoor de module weer redelijk afgekoelt was en ik gedurende een paar km terug naar huis kon rijden, icm met uitrollen en opnieuw starten was ik utieindelijk na een halfuurtje kloten weer thuis..
    ANWB maar afgebeld en bedankt en de Xsara gepakt..

    Enige echt lastige, zaterdag wordt de Xsara opgehaald.. en is mn 924 dus mn enige 'rijdende' auto.. zonder module oll:

    ik kan nog hopen op een kapotte bobine, en mn vader heeft dr gelukkig nog 1 op voorraad liggen! dus ach.. waar ik zo snel een module vandaan ga toveren heb ik geen idee van!

    maar ach, kan hij het nieuwe jaar in met nieuwe ontsteking :p
    misschien maar gelijk ombouwen naar DIS of MegaJolt?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •