Pagina 2 van de 154 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1537

Onderwerp: 2.0 '79 | q01z

  1. #11
    ja I know, of het is een slechte massa..
    zal binnenkort wel ff een revisie setje halen..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  2. #12
    Ingeschreven
    08/11/2007
    Berichten
    13
    Erg mooie auto. En inderdaad erg leuk dat model op de motorkap.

    Weet iemand welk model dit (merk) is en waar je die kunt kopen?


  3. #13
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Het model is van Minichamps en te koop bij elke behoorlijke modelautohandelaar. Als je meldt in welke regio je woont, kan ik je wel helpen aan een winkel in de buurt...


  4. #14
    Ingeschreven
    08/11/2007
    Berichten
    13
    Dank je wel Tom. Ik woon in Tilburg. Fijn als je een winkel in mijn omgeving weet! Kan ik hem daar gaan halen.


  5. #15
    ik heb m gekocht bij schuiten miniaturen (online, staan vaak op beurzen!)

    http://www.hostbase.nl/megabase.asp?userid=109

    klik daar maar es op, dan kom je op hun webwinkel!


    morgen gaat ik de 924 es meenemen naar me werk
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361


  7. #17
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    Gave wagen!! Perfecte kleur!! :grin:
    Heel veel plezier ermee!

    Mijn 924 model komt ook bij Schuiten miniaturen vandaan, uit de winkel zelf. In die winkel staan echt gigantisch veel modellen waaronder ook hele mooie modellen!
    924, 1984


  8. #18
    zo, 1 dagje Porsche rijden verder..

    vandaag eerst es mee naarme werk genomen, helaas werd het m bijna fataal omdat een vrouw in een renault megane het interessanter vond om te zwaaien naar een kennis met een hond dan om te kijken naar de mensen (ik dus) die al op de rotonde reden.. gelukkig zijn me remmen uitstekend en stond ik na een korte noodstop (vanaf 20km/u oll stil en zoefde de megane vlak langs me, overigens nog steeds zonder te kijken..

    op me werk aangekomen wilde iedereen ff kijken en nadat iedereen was uitgelachen om de bassie en adriaan koplampen ('ey marc, ga je dan ook wenkbrouwen erop maken? en gele striping?') vond iedereen m toch erg mooi en gaaf

    vanmiddag ontdekt dat mijn dagteller spontaan weer es gaan werken, om vlak daarna te ontdekken dat het helaas maar van korte duur was.. (er staat nu 53 van de vandaag gereden 80km op de teller..)

    zojuist mijn ouders een rondje gegeven, me vader wilde ff rijden en me moeder heeft zich achterin gevouwen..

    simpele conclusie van mijn vader; 'een verdomd goede auto voor erg weinig geld' dat had hij niet verwacht

    dus ik ben weer een gelukkig mensch
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Leuk... mijn ouders waren er minder over te spreken ("ruitenwissers en koplampen zijn waardeloos, sturen en koppelen onmogelijk zwaar, inparkeren is een crime, waarom heb je die Golf niet gehouden?") maar ze moesten toegeven dat ik niet veel betaald heb.

    De 924 wordt nog steeds aanbevolen in de youngtimer-bladen als geheime tip, veel auto voor weinig geld. Dat kan niet lang meer duren, kijk maar naar de 914, en de 928 gaat ook al in waarde omhoog.


  10. #20
    Ingeschreven
    08/11/2007
    Berichten
    13
    Leuk om de ervaringen van vandaag te lezen. Leuk dat je ouders zo enthousiast zijn. Overigens ook leuk dat je zoveel foto's hebt gemaakt. Weet je trouwens op welke manier je het interieur gaat reinigen?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •