Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32
  1. #11
    Ingeschreven
    07/12/2008
    Berichten
    411

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Neem ik wel een Espace van de zaak mee, kun je tenminste die €100,- er weer ui eten en drinken :twisted:
    Porsche 924 1977
    Passat coupe 1975


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    het ziet er naaruit dat ik nog een co-piloot moet hebben een tweetal tanken benzine plus entree geld, voordat geld kan ik ook mijn Porsche aanpakken qwa xenon of doorpoppers :evil:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #13

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Yep, het is niet echt goedkoop, 100 euro per auto, maar het is het wel waard: een professioneel georganiseerde puzzelrit met uitgebreid eten (broodjes bij start en buffet rond middernacht). En daar komen dan ook nog de brandstofkosten bij ja...

    Maar goed, wie definitief mee wil doen, laat die mij even mailen zodat we als team kunnen inschrijven.
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  4. #14
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    das wel balen, kosten lopen nu zover op dat ik het geld veel beter in de auto kan steken :cry:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Ik was dan wel niet van plan om er aan deel te nemen,niet echt in de buurt,maar het inschrijfgeld is niet mis.
    Ga je met twee personen in een auto en hecht je waarde aan een maaltijd voor en achteraf dan verzacht het de pijn wel iets......
    Vraag me trouwens af of je i.i.g al niet met twee man in een auto moet,anders mis je nogal gauw iets lijkt mij... (nooit meegedaan aan ietsdergelijks...)


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Lijkt me in je eentje inderdaad ondoenlijk. Ook veel leuker met twee personen, maar ik ben niet zo van lange ritten in mijn eentje...


  7. #17
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    207

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    jup altijd met twee man, rijder en navigator net een echte rally

    Btw, we willen het wel rustig aan doen, dus dan word het de tourklasse van de classics.. ik weet niet precies hoe het verschilt van de sportklasse, maar we hebben zoiets nog nooit gedaan, dus leek me handig om rustig te beginnen tovch?
    - Porsche 924S 1986
    - BMW 316i coupe E36
    - Honda CBR600F 1991
    - Yamaha XT


  8. #18
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Ja als je zoiets op je eentje doet, dan sta je meer stil dan da je rijdt. Hangt er natuurlijk vanaf wat je leukt vindt :lol: . Ik kies toch voor rijden met een co-piloot, dan kan je lekker de fouten op hem afschuiven :wink: .


  9. #19

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Het is zelfs verplicht om het met zijn twee-en te doen, deels ook voor de verkeersveiligheid, want kaartlezen en op weg letten is zeker snachts erg lastig. Je mag een derde of vierde passagier meenemen, maar afgezien dat dat in een 924 erg krap is, levert het ook alleen maar meer discussies op! Het is zeker geen race, je moet elk traject in een bepaalde tijd afleggen, en meestal is die tijd voldoende zonder volgas te racen. Je mag geloof ik alleen in de sport-klasse meedoen als je lid van een autosport-vereniging bent; ik doe al jaren mee, maar dus nog altijd 'gewoon' in de tour-klasse.
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  10. #20

    Re: Puzzelrit Nacht van Weesp

    Wie mee wil doen:

    http://www.nachtvanweesp.nl

    Op de button 'inschrijven' in het linkermenu klikken, en kiezen voor optie 3, vervolgens 'team aanbieding'.
    Bij de team-naam 'Porsche-924.nl' en de rest van de gegevens invullen. Dan komt het helemaal goed.
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •