Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Motorkap bekleding

  1. #11
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Motorkap bekleding

    Ik rijd nu wel met 1 isolatie mat bij de uitlaat verwijderd. Toen het zo sneeuwde lag er de eerste 4 uur geen sneeuw op de rechterkant van de motorkap haha.

    Denk dat ik wel volgend jaar een Turbo hoodscoop erin zet om de temperatuur onder de motorkap terug te dringen tijdens het rijden/file rijden/stil stand + plaatsen van 2 high flow fans.


  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Motorkap bekleding

    Die fans ben ik ook over aan het nadenken.


  3. #13
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Motorkap bekleding

    Scheelt echt. Qua koelvermogen en die dingen trekken zeer weinig amperé.

    Ik heb laatst een keer een behuizing aangepast van de originele fan, waar je 2 fans in kwijt kunt (iets groter dan de originele airco fans). Daar wil ik 2 High flow fans in zetten. Alleen zit er aan te denken om ze te importeren via de fabrikant zelf want hier in NL ben je zon 180 euro kwijt voor 1 fan 12".


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Motorkap bekleding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Scheelt echt. Qua koelvermogen en die dingen trekken zeer weinig amperé.

    Ik heb laatst een keer een behuizing aangepast van de originele fan, waar je 2 fans in kwijt kunt (iets groter dan de originele airco fans). Daar wil ik 2 High flow fans in zetten. Alleen zit er aan te denken om ze te importeren via de fabrikant zelf want hier in NL ben je zon 180 euro kwijt voor 1 fan 12".

    misschien is dat wel iets voor heel het forum!?

    het lijkt mij ook zeer verstandig dat er wat meer koeling komt onder de kap.. club korting? :grin:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15

    Re: Motorkap bekleding

    Het idee achter de motorkap isolatie is volgens mij het overspringen van vonken voorkomen. Zoiets heb ik een keer gelezen op het 944 forum, of het in de praktijk een issue is weet ik niet.


  6. #16
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Motorkap bekleding

    Mijn originele geluidsisolatie die ik zes jaar geleden heb aangebracht valt
    nu weer helemaal uit elkaar :evil: :evil: .


  7. #17
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Motorkap bekleding

    Dat vermoedde ik al. Ik laat 'm mooi 'naakt'. Volgens mij is het ook voor de warmtehuishouding van de motor -toch al geen sterk punt van de 24- niet de beste oplossing. Het zal wel zijn ingegeven door de regels op geluidsgebied destijds.


  8. #18
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Motorkap bekleding

    ik vind het heerlijk; motor lawaai :twisted:
    is goed voor feedback van de motor :wink:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •