Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 44
  1. #11
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Fons,
    Welkom hier! Veel plezier en succes met je auto! Wit is na rood toch wel 't mooiste! :-D


  2. #12
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Tja Weer een witte ik zie het wel zitten
    Welkom hier en veel plezier M .(B.A.)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #13
    Ingeschreven
    21/12/2008
    Berichten
    15

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Nog even een update-je. Aangezien er hier veel liefhebbers zijn kan ik misschien de pijn even delen.
    Een tijdje geleden schade gereden. Zal er ff een foto aanhangen. Was echt stom, achteruitrijden en te laat achterom kijken (omdat mijn toerenteller het niet meer deed). BOEM en het was al gebeurd. Helaas nu niet meer helemaal origineel maar als ik het laat maken is de auto zeer waarschijnlijk total los. Heb precies op de punt van een aanhanger gezeten op de parkeerplaats. Jammer maar helaas.

    Sorry voor de pijn mensen, maar wilde ff de pijn delen met jullie. Zal ook ff foto maken nu ie weer "gefixed" is. Andere achterbumper, achterlicht en lak een beetje bijgewerkt. Niet heel mooi, maar ziet men toch niet als ik met 170 km/u voorbij kom. *yeah right, Fons*

    Tis nu al ff geleden en ik kan er mee leven gelukkig.

    Gr,
    Fons

    P.S. Over de uitlaat: ik heb geen ID wat het precies is. Hij maakt een lekker geluid, niet heel overdreven.


  4. #14
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    AAAaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! Teveel schokkende fotoÅ› gezien op het forum. Ik ga -te voet- een biertje drinken en het proberen te vergeten........ :cry: Ze zien overigens als het goed is meestal je achterkant....toch?
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    tjonge tjonge houdt het een keer op hier :wink:
    geen leuk tikje inderdaad...


  6. #16
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Zonde! Is overigens volgens mij met een plaatwerksetje nog aardig strak te krijgen.


  7. #17
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Yep, zag op conrad.nl een compleet setje met hamers blokken etc. voor een paar tientjes. Daar kunnen we wel een forumworkshop aan wijden. (kunnen we daarna die van ik-rij-belastingvrij doen 8) ) voor een paar bakkies koffie weer wat toonbaar plaatwerk......(al denk ik dat er wat materiaal overblijft op de scherpe vouwen......) Het wordt op zń minst een stuk beter, vergelijkbaar met Tom 80 zń rechterspatbord...... :mrgreen:
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  8. #18
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Ik kan prima overweg met dat spul, heb er een paar jaar een goede bijverdienste aan gehad. Ik zou alleen mijn eigen auto een paar dagen uitelkaar moeten halen en dat scherm recht moeten tikken, niet moeilijk en best goed te krijgen.


  9. #19
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Ooooooh ik dacht dat je dat al had gedaan oll: Gein!

    Mijn ouwe heer was plaatwerker en er is inderdaad met wat hamers en een paar contourblokken een hoop te bereiken. Mocht het zover komen dan gaarne fotoÅ› van voor en na, dan kunnen wij het digitale appaus gaan voorbereiden!! :wink:
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  10. #20
    Ingeschreven
    21/12/2008
    Berichten
    15

    Re: Aangenaam, mijn naam is...

    Een kamaraad van me heeft zich eraan gegeven. Ik zal nog eens een foto maken hoe ie er nu uit ziet. Ben alleen vanaf 19.00 uur op wintersport vakantie dus zal erna moeten gebeuren, moet nog koffer en shit inpakken.

    Ik heb er op het moment vrede mee, het is namelijk geen nieuwe auto en als ik 'm fatsoendelijk laat maken is de auto totallos.
    Nu ander achterlich en andere achterbumper, in vind het op zich acceptabel.

    gr,
    Fons


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •