Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 678910
Resultaten 91 tot 94 van de 94

Onderwerp: Nieuwjaars meet?

  1. #91
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwjaars meet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Ik ben er morgen niet bij..Waarom? Accu dood met als gevolg dat de 924 elke keer op 3 cylinders loopt...
    Ik vroeg me al af waarom mijn auto de laatste tijd op drie pitten liep, terwijl de bougiekabels, bougies, stroomverdeler en rotor prima zijn. Da's nu verdwenen met de nieuwe accu.

    Bobine die door een slechte accu/minder sterk elektrisch circuit minder spanning geeft en net niet meer over de overgangsweerstand in een bougiekabel heen komt?


  2. #92
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Nieuwjaars meet?

    Beetje off topic; Kan ook zijn dat de aarding van je blok minder is. Ik las op een Amerikaanse site dat dat veel problemen met de ontsteking kan geven. Er was zelfs iemand die een nieuwe aardedraad van het blok naar het chassis had getrokken en vervolgens alle ellende opgelost had......... Dan had ie naar de nieuwjaarsmeet wel op 4 pitten gelopen (zo, weer on topic :wink: )
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  3. #93
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Nieuwjaars meet?

    Dat was ook één van de eerste dingen die ik bij mijn auto heb schoongemaakt en gecheckt. Bij slecht starten is dat ook bij Audi's met K-Jetronic een bekende oorzaak. Ik neem trouwens aan dat Arjen dat ook heeft gedaan, bij de schoonmaak van de massapunten.


  4. #94
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Nieuwjaars meet?

    Schoonmaken? das standaard ritueel geworden... :mrgreen: En ja nieuwe aarde heb ik ook al gemaakt..maakt weinig verschil.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •