Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 34567
Resultaten 61 tot 67 van de 67
  1. #61

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    helemaal droog, zulke diepe scheuren erin dat je t canvas kon zien zitten..... weet iemand btw wat de maximale maten zijn die eronder passen E.T. en breedte enzo?
    en lenen is erg vriendelijk hoor maar dat schiet niet op... dan heb ik m wel gekeurd maar dan kan ik ik toch niet rijden ik wil m gewoon in een x goed en helemaal van mij hebben
    think less do more


  2. #62
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    Ik heb nog een setje originele velgen met banden liggen. Banden zijn niet super (denk een 4 mm.) maar ik kwam er prima mee door de APK. Voor 75 euro mag je ze wat mij betreft overnemen. Woon in Ermelo dus dat is te doen.


  3. #63
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.513

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    Ik heb ook nog een set van 4 pirelli's liggen ze zijn zeker nog apk waardig.
    Ik heb de maat 205/60/15H ik weet niet of je er wat aan hebt...

    Je mag ze zo hebben, ze liggen toch in de weg..
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #64

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    bedankt voor de aanbiedingen. maar ik heb zelf 10 originele velgen liggen dus nog meer hoeft niet echt, en die van frasca gaan daar niet op passen... dus ik w8 wel tot na mn vakantie...
    think less do more


  5. #65

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb maar ik heb dan ook van de winter alleen maar kleine klote dingen gedaan die niet echt de moeite waard waren om te posten dingen als sapjes vervangen en klein cosmetisch werk zoals mn volledig chromen handgrepen> http://www.924forum.nl/forum/attachm...1&d=1275671202 accu banden en meer van dat soort saaie dingen ... maar .... hij is nu wel klaar met apk en alles erop en eraan... an kan ik ook een mooie ikposeerstoerbijmn auto-pic op mn msn zetten http://www.924forum.nl/forum/attachm...1&d=1275671202


    en nu ik er klaar me ben heb ik m maar gelijk verkocht om een nieuw projectje te beginnen ( n kever 1200 ui1965 )maar ik weet wel zeker dat degene die m koopt er goed voor zorgt en waarschijnlijk komt hij ook wel op het forum hier


    en ik houd het verder bij afentoe stiekum kijken naar al het mooie porsche speelgoed
    en kom misschien nog wel een x terug met een ander project
    think less do more


  6. #66

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    think less do more


  7. #67

    Re: mijn poging tot een auto restaureren

    even de fotos op de goeie plaats in de txt denken he... t ging niet helemaal goed met posten... en die vlekken op de handgreep pic.. is vuil.. geen schade
    think less do more


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •