Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 48

Onderwerp: Klus verstandig AUB

  1. #11
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: Klus verstandig AUB

    van de week nog een mooi gereedsschaps setje gekocht op ebay (40 euro + 10 verzend)

    Dus binnenkort weer kwalitatief goed klussen :-D
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Klus verstandig AUB

    Een dergelijk setje heb ik ook, al een jaar of vier. Ondanks heftig misbruik nog niks aan kunnen slopen, fijn gereedschap ook.


  3. #13
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Klus verstandig AUB

    je hebt ook slechte kwaliteit gereedschap, had ook een koffer met klopboor en een hoop grut, neem ik de knip tank mee kom ik op locatie erachter dat ie niet eens is geslepen gewoon een platte kan :shock: geen geknip dus, nou hing het tog om de boor en het was gratis dus klagen doe ik niet maar had wel fijn geweest als ik het wist van te voren :mrgreen:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #14
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Klus verstandig AUB

    Is dat toevallig gereedschap van mannesman? Ik vind de kwaliteit nogal verschillend. De normale (grote) ratel draaide we al stuk ding was 4 weken oud..Gewoon zonder verleng van de arm. Maar die kleine ratel mannnnn Heeft pijpen van 2 mtr gezien en nog steeds heel :mrgreen:


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Klus verstandig AUB

    nee geen manusman wel kinzo als de boor maar werkt die het duurst maar voor de rest zet er ook wat tussen wat wel handig is om te hebben en die steen boren die erbij zitten zijn ook geen zuigzes maar de hout en staal boren wel, als je maar weet wat wel en niet te gebruiken is.
    ach ik ben net begonnen met gereedschap sparen
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: Klus verstandig AUB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Is dat toevallig gereedschap van mannesman? Ik vind de kwaliteit nogal verschillend. De normale (grote) ratel draaide we al stuk ding was 4 weken oud..Gewoon zonder verleng van de arm. Maar die kleine ratel mannnnn Heeft pijpen van 2 mtr gezien en nog steeds heel :mrgreen:
    Eerlijk gezegd weet ik het niet, het wordt onder verschillende namen verkocht, ook de kleur van de koffer is in meerdere smaken te krijgen. ook in prijs trouwens, en ik weet echt niet of er dan ook echt kwaliteitsverschil in zit. de prijzen varieerden van 120 euro tot deze van een kleine 40, voor exact dezelfde koffer met exact dezelfde delen erin en exact dezelfde indeling...Er staat chrome vanadium op, dat ken ik en dan kan ik er wel een beetje op vertrouwen.

    Tevens is deze koffer reeds in klusschuur aanwezig, naar mijn idee al goed misbruikt, nog heel.. dus er nu zelf ook een in bezit hebben.

    Maar ik kan het binnenkort nog wel vertellen als ik het binnen heb en er mee gewerkt heb :lol:

    En dan eens voor de grap rondbladeren op internet:

    Voor 119 euro:
    http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 24520.html

    Voor 86 euro:
    http://www.goedkoopgereedschap.nl/produ ... cts_id=105

    Voor 28 euro:
    http://www.marktnet.nl/Dopsleutelset-94 ... 4.htm#Zoom

    De kleur van de koffer bepaald toch echt de prijs van zo'n set :shock:
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  7. #17
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Klus verstandig AUB

    Voor al dat prutswerk is het bijna onmisbaar; een dremel. Vooral met die kleine slijpschijfjes.

    Heb vorige week nog bij de action een klein dopsleutel setje gekocht voor het lichte werk. Moet eerlijk zeggen, ziet er goed uit voor de Action. Had verwacht dat het niets zou zijn maar valt me reuze mee.


  8. #18
    Ingeschreven
    19/01/2008
    Berichten
    326

    Re: Klus verstandig AUB

    idd, ja altijd handig! en als je het niet elke dag nodig hebt kan je makkelijker iets minder profi spul aanschaffen.
    Mijn 5 grote liefdes : mijn vrouw, onze 2 dochters en zoon en de 924


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Klus verstandig AUB

    Mijn doppendoos komt van de Vehikel. De gereedschapsstand die daar staat, staat er al jaren en de verkoper komt netjes eventuele garantieclaims na. Ik had van het merk van die doos ook al wat los gereedschap en dat had ik na jaren -soms erg ruig- sleutelen niet stuk weten te krijgen. Erg prettig ook: de doppen pakken de moer/bout op de flanken en niet op de hoeken, waardoor je ook rondgedraaide moeren probleemloos los kunt krijgen. Toen ik een dop 36 nodig had, heb ik ´m dus ook daar gehaald.

    Er staat nog wel het een en ander op mijn verlanglijstje...


  10. #20
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: Klus verstandig AUB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude-lange
    Tevens is deze koffer reeds in klusschuur aanwezig, naar mijn idee al goed misbruikt, nog heel.. dus er nu zelf ook een in bezit hebben.
    Die is van Serge => wordt idd goed (mis-)gebruikt.
    Was wel een schroefje uit de grote ratel gelopen onderlaatst:
    hebben we gefikst dmv boutje door-en-door.
    Och ja: als je onder een auto ligt en er niks anders voorhanden is,
    wordt die ratel ook gewoon als hamer gebruikt............ :shock:
    Oftewel: goeie shit
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •