Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: 924vriendenkring

  1. #1
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    924vriendenkring

    Heeft iemand contacten met de 924vriendenkring? FROST heeft de kring gecontacteerd voor een meeting dacht ik, maar zijn er andere mensen hier die wel eens een bijeenkomst hebben bezocht?

    Nederland is maar klein, en de hoeveelheid 924 bezitters ook, en het lijkt me zonde dat er versnippering is. Zo was er bijvoorbeeld ook een 924 drechtsteden-club, bestaat die nog?


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    De 924 vriendenkring ben ik persoonlijk nog nooit geweest, lijkt me zeker wel interressant om dat een keer te doen.

    De porsche fans drechtsteden is voornamelijk een porsche club voor alle type porsche (voornamelijk 911). Ik ben er wel lid van geweest en een paar puzzelritten mee gedaan, maar ja in de ogen van de 911 blijft de 924 tóch een underdog helaas en dat merk je wel......
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #3
    Ik ken de eigenaar van de 924 vriendenkring. Ik heb inderdaad contakt met hem gezocht over die rit in december maar helaas is hij rond die tijd met vakantie en dus niet beschikbaar..
    Voor de rest organiseren ze vaak leuke ritten, ook naar duitsland en technische dagen bij Johan v. Gugten. Kan het alleen maar aanbevelen.
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #4
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Waar ik naar zou streven (als ik een 924 liefhebber zou zijn en bijvoorbeeld chef d'equipe van een nederlands 924-forum, wink-wink) is integratie van een 924vriendenclub met het forum.

    Die uitjes naar vd. Gugten bijvoorbeeld lijken me namelijk erg goed. Maar ook andere ritten/tochten.

    Nogmaals, 924-versnippering lijkt me zonde, en doet zelfs een beetje vreemd aan in zo'n kleine gebruikersgroep.


  5. #5
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    We kunnen uiteraard altijd even een balletje opgooien bij de 924 vriendenclub, krijgen we misschien ook weer wat meer gebruikers.....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #6
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Het lijkt mij een heel goed idee om contact op te nemen met René Hagedoorn.

    Hij moet inmiddels weten van dit forum via FROST, maar een officiele uitnodiging tot diplomatieke betrekkingen van de porsche-924-forum-beheerder is wellicht een goede startpoging.


  7. #7
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Klinkt goed, we sterven al van de kliekjes in Nederland...


  8. #8
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Dan gaan we morgen maar eens een poging wagen met een officiele mail richting de vriendenkring.....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  9. #9
    Leuk idee ja, ik ben benieuwd hoe ie reageerd :-D
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  10. #10
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Het volgende heb ik naar Rene Hagedoorn van de 924 vriendenkring gestuurd.

    Nu maar hopen dat hij open staat voor het idee......

    Geachte heer Hagedoorn,


    Enige tijd geleden heb ik een website opgestart gericht op de door ons zeer geliefde Porsche 924, welicht heeft u de site reeds een keer bezocht, op mijn website bestaat sinds enige tijd een redelijk goed lopen Porsche 924 Forum.

    Mijn idee om dit forum op te starten kwam eigenlijk omdat er al een specifiek Porsche 944 forum is, maar nog geen Porsche 924 forum.
    Dit vond ik jammer en heb om die reden het 924 Forum opgestart.

    Nu vind een op het forum een discussie plaats omtrent het feit dat de 924 eigenaren eigenlijk een beetje aan elkaar voorbij gaan en weinig contact met elkaar hebben, dus werd er geopperd om contact op te nemen met de 924vriendenkring om te kijken of het misschien een leuk idee om via elkaar de 924 rijders weer tot elkander te brengen en een meer saamhorigheid te creëren.

    Het idee is dus eigenlijk om de leden van het 924 Forum bij u aan te sluiten en dat uw leden een plaats hebben om gezamelijk gezellig te keuvelen op het 924 Forum.

    Het lijkt ons in ieder geval hartstikke leuk om meer 924 rijders te leren kennen de door ons geliefde 924 eens goed te promoten.

    Ik hoop dat u het een leuk idee vind en graag een link op uw website te plaatsen en uiteraard ook vica versa...

    Graag hoor ik van u.

    Met sportieve Porsche groet,


    David van Coolwijk
    Webmaster http://www.924forum.nl/Forum
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •