Pagina 30 van de 55 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 550
  1. #291
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    WTF? Een afgevoerde CGT?

    Belachelijk veel geld, de laatste twee échte CGTs gingen voor minder dan 20 mille.


  2. #292

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Hoezo veel te duur? oll:
    Wat is er met het tankgat gebeurt?

    http://link.marktplaats.nl/240123324
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  3. #293
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    volgens mij weet tom dat wel :mrgreen:
    want zijn auto staat er naast(foto 3) :lol:

    maar ik denk dat het klepje iets dieper ligt dan de carrosserie
    think PORSCHitive


  4. #294
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Hoe kan die auto matching numbers hebben als er een motortransplantatie heeft plaatsgevonden?
    Vreemd verhaal...


  5. #295
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerben1986
    Hoe kan die auto matching numbers hebben als er een motortransplantatie heeft plaatsgevonden?
    Vreemd verhaal...
    dat is niet zo moeilijk bij een GT terug naar Turbo
    intercooler er af
    turbo aanzuigbuis er weer tussen bouwen
    moter m systeem omwisselen ( en dit is Warschijnlijk de reden GT MM Defekt en niet aan te komen )
    en klaar is kees :wink:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #296
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    de witte die stephan bedoelde , dat is die van VonG ,zal ik zeggen , ex forum lid? oll:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #297
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Semi-ex.

    Is een mooie auto, best serieus geld waard volgens mij. Alleen jammer dat het Pascha-interieur eruit is, was nog best te herstellen. De bovenkant van de 924-markt is alleen erg lastig, vind maar eens iemand die zoveel geld over heeft voor een 924. Zolang er nog genoeg 944s te koop zijn denk ik dat je 'm niet snel kwijtraakt. De meeste mensen kopen een 924 nou eenmaal niet omdat ze nou juist dát model zo prachtig vinden, maar omdat ze een 944 niet kunnen betalen (hetzij de aanschaf of het onderhoud). Ik ben benieuwd hoeveel mensen op dit forum bij gelijke prijzen voor een 924 zouden kiezen, als ze eerlijk zijn (maar dat is meer voer voor een nieuw topic).


  8. #298
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    yup tom daar heb je helemaal gelijk in, al zijn der natuurlijk ook 924s die je misschien ook wel heel graag zou willen hebben ipv een 944! zoals de 924 van Laurens , die zou ik eerder willen dan een 944 denk ik , maar ik denk dat die ook wel wat meer geld waard is als die van VonG :grin:

    Maar ik zou wel de snelheid missen van de 944 als ik nu weer terug zou stappen op de 924 , toen ik gister bij Marc in zu'n 924 zat ging dat toch echt wel langzaam van 0-100, al maakte hij het op de polder weggetjes weer helemaal goed haha :grin: Wow dat was echt ziek haha :grin: de meeste mensen zouden heel zijn auto volkotsen denk ik :twisted: Prachtige wegen daar! :grin:

    Ik vind het wel jammer trouwens dat de gtc is afgevoerd maar het is ook wel te begrijpen denk ik, waar vind je nou zulke onderdelen!?

    Wat ik trouwens toch mooier vind nu ik een 944 heb zijn de witte tellerplaten , die geven toch wat meer uitstraling vind ik dan dat gele van de 944 , maar toen ik nog een 924 had vond ik de gele tellerplaaten weer mooier haha
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #299
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Semi-ex.

    Is een mooie auto, best serieus geld waard volgens mij. Alleen jammer dat het Pascha-interieur eruit is, was nog best te herstellen. De bovenkant van de 924-markt is alleen erg lastig, vind maar eens iemand die zoveel geld over heeft voor een 924. Zolang er nog genoeg 944s te koop zijn denk ik dat je 'm niet snel kwijtraakt. De meeste mensen kopen een 924 nou eenmaal niet omdat ze nou juist dát model zo prachtig vinden, maar omdat ze een 944 niet kunnen betalen (hetzij de aanschaf of het onderhoud). Ik ben benieuwd hoeveel mensen op dit forum bij gelijke prijzen voor een 924 zouden kiezen, als ze eerlijk zijn (maar dat is meer voer voor een nieuw topic).
    voor aankoop chassisnummer van deze 'GT' maar eens bekijken,laat je em gauw staan voor dat geld.......


  10. #300

    Re: Leuke 924's Te Koop deeltje 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB

    voor aankoop chassisnummer van deze 'GT' maar eens bekijken,laat je em gauw staan voor dat geld.......
    : : : : , Hu?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •