Pagina 74 van de 96 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 951
  1. #731
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Gaat 'm niet worden vrees ik, Bas. Ik voel me niet zo lekker dat ik zover ga rijden, dacht meer aan een stukje hier in de buurt rijden. Misschien rijd ik even langs mijn knutselruimte.


  2. #732
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Mijn koppelingskabel was trouwens gebroken... gewoon 108eu voor een nieuwe neer moeten leggen... :ikweer

    Dan weet je weer dat je Porsche rijd


  3. #733
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Zonet even koelvloeistof bijgevuld en warm laten lopen. Hij wordt netjes warm, geen rare luchtbellen te zien nadat de thermostaat openging en de boel weer op niveau was. Geen vieze drab in de koelvloeistof, motor loopt mooi en komt (wel erg snel) op temperatuur.

    Morgen nog maar even een stukje rijden om te kijken wat-ie doet.
    Kan erg meevallen, hoor Tom. Heb met m'n vorige ('77er) ook wel 'ns de boel aan de kook gehad terwijl ik stilstond in een tunnel . Maar verder ook geen problemen door gekregen. Je staat soms versteld van wat zo'n auto nog kan hebben. Aan de andere kant sta je ook wel 'ns te kijken van hoe snel je voor een paar honderd Euro schade hebt.... :-(
    Hoop dat 't meevalt voor je!


  4. #734
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Ik hoop het ook. Ga straks even een rondje maken.


  5. #735
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Net terug van mijn rondje. Koelvloeistof (3 liter erbij gemikt!) is netjes op peil gebleven, auto loopt keurig, op vier pitten en geen vermogensverlies. Geen vieze smurrie in de koelvloeistof, temperatuur blijft netjes in het midden, geen witte rook uit de uitlaat. Door het oog van de naald, vermoed ik.


  6. #736
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    heerlijk om dat te horen
    je zou bijna zegen dat een 924
    onverwoestbaar is :wink:

    en dat is in deze groene tijd toch ook goed voor het milieu :
    think PORSCHitive


  7. #737
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Maak dat de boomknuffelaars maar eens duidelijk. Dat 'onverwoestbaar' zou ik niet durven zeggen, maar het is opmerkelijk dat ik zeker 20 minuten heb rondgereden met de temperatuurmeter dik in het rood tot tegen de aanslag aan(!) en dat de koppakking dit zo te zien heeft overleefd.

    Overigens twijfel ik er nog steeds aan in hoeverre die temperatuurmeter te maken heeft met mijn elektrische storing, en het feit dat sindsdien de aanjager weer normaal werkt.


  8. #738
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    even iets ander:

    LE MANS

    eindelijk is AUDI verslagen
    en nog wel door die FRANSE MEUK

    klasse van die fransen :wave!
    think PORSCHitive


  9. #739
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Tja, die hebben drie jaar lang stof moeten eten op eigen terrein, dat was ook niet te verteren natuurlijk. Dit jaar hebben ze er zo absurd veel geld tegenaan gegooid dat iedereen verder kansloos was.

    Audi heeft op dat vlak niet zoveel meer te bewijzen denk ik...


  10. #740

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    en nu blijkt het ook weer dat een aston-martin weer niks waard is..........Peugeot gefeliciteerd met de over winning

    Bert


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •