Pagina 50 van de 96 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 951
  1. #491
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    totaal niet opwegend tegen jullie 320 pk verhalen...

    maar ik moet wat kwijt eindelijk, na 5 maanden, heeft mijn GT weer gereden!
    Hele motor, brandstoftoevoer en onderstel heb ik omgebouwd..... en het is nog niet foutloos, maar hij is op eigenkracht naar de tankstation gereden... en stiekem deed ie dat best goed! ok, 1 wiel liep enorm aan (te brede wielen), t rempedaal te sompig, en er rammelde iets achterin (losliggend gereedschap of iets anders? geen idee nog) en me halve dashbord mist...

    maar hij was best vlot al, liep soepel, koppelde super, schakelde goed, geluid was bruuuuuuuuuut en de vering voelt goed.


    zou het, zou die het dan toch echt weer gaan doen?


  2. #492
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    207

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    als je er in ieder geval maar voor zorgt dat je remmen goed werken... dan zou het superrrr zijn :-D :-D
    - Porsche 924S 1986
    - BMW 316i coupe E36
    - Honda CBR600F 1991
    - Yamaha XT


  3. #493
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Hij remde wel hoor, best aardig ook, en dat met al die roestaanslag.. alhoewel dat er nu vast niet meer zit haha Maar ik weet dat t pedaal harder kan zijn dan dat.. ff wachten op hulp dat t goed ontlucht kan worden ;-)


  4. #494
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Mooi zo Romy!!!

    Wist wel dat het je ging lukken!!! :grin:

    Goed bezig! :grin:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #495

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Goed bezig Romy! :grin:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  6. #496
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    ik kreeg vandaag op eens een verassing, warme motor was altijd z'n 1000 toeren stationair, vandaag zakte de naald niet verder dan 1500.
    rijd wel lkkr op de koppeling maar zo hoordt het niet, zou opeens de extraluchtschuif open gaan staan :| :
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #497
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Ff klaas zijn grapje jatten hoor :wink:

    Je moet je zelf ook niet verassen als je in de auto zit, is niet goed voor je auto :wink: dan vind ik het ook niet gek alstie warm word

    Issie al gekeurd?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #498
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    ik kreeg vandaag op eens een verassing, warme motor was altijd z'n 1000 toeren stationair, vandaag zakte de naald niet verder dan 1500.
    rijd wel lkkr op de koppeling maar zo hoordt het niet, zou opeens de extraluchtschuif open gaan staan :| :
    kan :idea:
    Of ergens een lekke slang van of naar je schuif ,
    kijk maar naar dat kleine tuitje wat
    van de schuif naar de dikke die op je gasklep zit
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #499
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    198

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Hmm, ik heb de laatste tijd wel iets met lagers oll:

    Vriend van mij had, nadat z'n d-riem was gebroken (bleek later een non-interference motor te zijn, maargoed), een compleet gereviseerd blok gekocht (met rekeningen voor nieuwe zuigers etc), met turbo, en laten inbouwen. Had vorig weekend de auto weer meegekregen (uit Limburg, hij woont in Den Haag), maar d'r zat nog een klein rateltje in.
    Dus vent die motor heeft omgebouwd zegt kom maar terug, kijken we d'r ff naar. Dus wij vandaag op weg naar Limburg. Halverwege de rit werd het geluid echter een beetje erger, even later had het blok ineens geen vermogen meer, nog even wat later oliedruk helemaal weg, dus maar even gestopt. Kap open, grote oliebende, seconde later klapt de radiateur ook nog ff en spuit alles onder de kvs
    Van de wegenwachter moesten we dat ding weer even starten, een traktordiesel klonk nog zachter oll:

    Ik dacht in eerste instantie dat de turbo geklapt was (omdat vermogensverlies en de inlaat en schutbord zat redelijk onder de olie), wegenwachter zegt lagers. Snap ook niet dat die radiateur ineens klapt.

    Naja, we gaan het horen oll: Iig, rij nooit door met vage rateltjes :mrgreen:
    1986 Porsche 924S 2.5 rood
    2008 Seat Ibiza 1.4 zilver

    NEE, mijn auto heeft GEEN Audi motor!


  10. #500
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic deel 2

    Vanmiddag ff een briefje onder de ruitenwisser gedaan van een grijze 924 die hier altijd op het industrieterrein staat. Is een super puike 924 zo te zien. Hopelijk binnenkort weer een forummer erbij. :mrgreen:
    S power!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •