Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: KRAAAAAAK:S

  1. #11

    Re: KRAAAAAAK:S

    een druklager afstellen? kan dat?? ik heb het ding gewoon met de veertjes erop gemontreerd...en ik heb de plaat niet vervangen ondat hij versleten was dat was hij nl niet ... ik heb m vervangen ondat hij lawaai maakte en er een scheur in het metaal zat ... het is van een project auto dus ik rijd er (nog)niet mee ..bij aankoop maakt hij het lawaai al en het druklager loopt vrij
    think less do more


  2. #12
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: KRAAAAAAK:S

    http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... mg=2#photo

    Daar kan je foto's zien.

    Druklager stel je af met je koppelingskabel, zoals ik al zei moet hij iets voorspanning hebben. Je kan het zien/ controleren door het klepje van het koppelingshuis af te halen.
    937 racer


  3. #13

    Re: KRAAAAAAK:S

    ik zal dat afstellen morgen eens proberen ik laat wel horen wat t resultaat is... maar die pic he.. dat was een drukgroep +plaat ... ik zou graag een plaatje zien van hiet vliegwiel thnx
    think less do more


  4. #14
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: KRAAAAAAK:S

    daar heb ik geen plaatje van, vliegwiel kan ook weinig aan stuk, tenzij je te lang door rijdt met een compleet versleten plaat maar dat komt practisch nooit voor.
    937 racer


  5. #15
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: KRAAAAAAK:S

    Bladiebladiebla.


  6. #16
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: KRAAAAAAK:S

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2
    Een druklager moet altijd met lichtvoorspanning met de drukgroep meedraaien om dit te voorkomen.
    Ik wil hier iets meer van begrijpen. Heb je dan geen vrije slag in het koppelingspedaal, zoals bijvoorbeeld in de Haynes manual staat?

    Duncan


  7. #17

    Re: KRAAAAAAK:S

    dank u duncan...volgens mij moet het idd gewoon zoals het in het boek staat... en het probleem was het lager in mn vliegwiel (toplager) volgens de porsche dealer dus die ga ik dit weekend ff vervangen en kijken of het dan over is
    think less do more


  8. #18
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: KRAAAAAAK:S

    Joost heeft het me geprobeerd uit te leggen, maar ik begrijp het helaas nog steeds niet van die voorspanning .
    (nog wel techniek gestudeerd ook)


  9. #19
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: KRAAAAAAK:S

    Nee!, Doe jij eens een poging, alsjeblieft....

    Hoe kan er op dat lager voorspanning komen als dat niet via de kabel gebeurt?


  10. #20

    Re: KRAAAAAAK:S

    je kan dat lager ook alleen maar met de kabel tegen de drukgroep aankrijgen! meneer 924turbo2 verteld dat het een goed id is om de kabel zo af te stellen dat dat lager altijd....dus zonder die 1.5 cm speling die in het boek voorgeschreven staat wat jij net zei......tegen de drukgroep aanzit....thats it
    think less do more


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •