Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
  1. #11
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: rubbers van deuren en koffer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerben1986
    Heb je dan nu geen uitlaatgassen binnen? Want daar helpt het rubber ook tegen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    ik heb gewoon een kier in het midden bij de achterklep, 0,5 cm geen rubber , volgensmij zorgt de spoiler ervoor dat er geen water naab binnen stroomt
    nee geen last van, maar dat komt mischien doordat ik een frisse luchtstroom binnen krijg van het gat waar de pook zit ops:
    eenigste waar ik last van heb is een hoop vocht in de auto, bij het vochtige weer zie ik niks door achterruiten die beslaan onder het rijden als die nog niet dicht zaten
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #12
    Ingeschreven
    10/01/2009
    Berichten
    49

    Re: rubbers van deuren en koffer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman
    ik heb gewoon een kier in het midden bij de achterklep, 0,5 cm geen rubber , volgens mij zorgt de spoiler ervoor dat er geen water naar binnen stroomt
    Ja, heb ik ook last van, maar bij mij wel twee cm ruimte. En gassen in de auto bij openstaande ramen. De rest van het rubber is nog prima dus zonde om helemaal te vervangen. Moet even een klein stukje zoeken van een paar cm en dat ertussen maken. Met een beetje creativiteit lukt dat vast wel.


  3. #13
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: rubbers van deuren en koffer

    Dat rubber is gewoon standaard afdichtings rubber met u-profiel. Waar jij 60 euro voor betaald kost iets van 5 euro de mtr. Je hebt ongv 5 meter nodig.
    Ik heb dat gedaan (was toen een grote inkoop gebeuren op het 944forum) waar je voor all-in 30 euro klaar bent en het past gewoon goed..Nergens lekkage of wat dan ook!


  4. #14
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: rubbers van deuren en koffer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Nergens lekkage of wat dan ook!
    kwestie van het kiertje op de juiste plek
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #15
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: rubbers van deuren en koffer

    Die kiertjes hoop ik nog ff beperkt te houden


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •