Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20
  1. #1
    Ingeschreven
    03/01/2009
    Berichten
    24

    Porsche 924 Gezocht !!

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een porsche 924 op LPG..

    Mag werk aan zitten.. Richtprijs 750-1300 Euro.

    Belgie,Nederland

    Graag foto's bij.

    Als iemand in de buurt eentje te koop heeft zien staan, Graag laten weten !

    Thx


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    Een 924 op LPG, poeh, dat gaat wat worden, ze zijn vrij zeldzaam, soms zie je ze nog weleens voorbij fietsen op marktplaats!
    Ik denk in ieder geval dat je heeeeeeeeel veel geduld zult moeten hebben.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #3
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    of inlaten bouwen zelf... maar het blijft zonde een P op LPG... maar laten we niet weer die discussie gaan voeren


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    Tussen de 750 en 1300 euro heb je geen 924 op LPG, hooguit eentje die geschikt is als donor voor een goede 924 op LPG.


  5. #5
    Ingeschreven
    08/11/2008
    Berichten
    369

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    LPG G3, zelf nieuwe injectorgaten boren&tappen zodat ze op de inlaatklep spuiten (=koeling!!), motormanagement aanpassen/foppen/vervangen en een enkelvoudige vette gasklep in plaats van het injectiesysteem. Klinkt als een waanzinnig leuke :-D :-D , langdurige :| en dure aangelegenheid........
    924S: Eenvoud, overtuiging, actie!


  6. #6
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    voor dat geld heb ik ze nog niet voorbij zien komen maar succes....


  7. #7
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    198

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    Idd, LPG met injectoren inbouwen. Of als je een 924 met LPG koopt, let dan goed op dat de installatie degelijk is!

    Ik ken iemand met een Amerikaan waar gebeunde LPG in zat, nog nooit zoiets engs gezien oll: (gat door de afdekkap van het (monopoint) injectiehuis gebrand waar de toevoerleiding doorheen gestoken was zodat hij "ongeveer" boven de gasklep hing, brandstofleidingen die half door waren omdat als de motor kantelde als je hem in z'n D zette tegen de d-riem kap aan schuurde, kabeltjes van de pomp lagen ongezekerd en in elkaar gedraaid in het dashboardkastje, LPG tank lag los en was verroest, etc). Inmiddels is alles er gelukkig uit
    1986 Porsche 924S 2.5 rood
    2008 Seat Ibiza 1.4 zilver

    NEE, mijn auto heeft GEEN Audi motor!


  8. #8
    Ingeschreven
    03/01/2009
    Berichten
    24

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    Ik heb toch rondgekeken, en besloten toch een benzine rond de 1200 euro aan te schaffen.. liefst mogelijk carroserie in orde ( Lak ) want strippen en helemaal in andere kleur wordt een dure grap. Ik kan voor 124,75 Eurootjes een gekeurde LPG Installatie kopen maar zelf installeren daar weet ik jammer genoeg heel weinig van .. Als jullie me kunnen helpen hoor ik het graag


  9. #9
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Foxx
    Ik heb toch rondgekeken, en besloten toch een benzine rond de 1200 euro aan te schaffen.. liefst mogelijk carroserie in orde ( Lak ) want strippen en helemaal in andere kleur wordt een dure grap. Ik kan voor 124,75 Eurootjes een gekeurde LPG Installatie kopen maar zelf installeren daar weet ik jammer genoeg heel weinig van .. Als jullie me kunnen helpen hoor ik het graag
    waar zo`n lgp installatie dan??

    jappiepapie ding dan??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #10
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Porsche 924 Gezocht !!

    Als je wat googlet, kun je wel ergens een installatie-handleiding vinden. Er zijn wat mensen op dit forum bezig met LPG, wellicht kunnen ze tips geven.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •