Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29
  1. #21
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: vervangen van drukplaat

    smeren met beleid, dus spaarzaam.....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  2. #22
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: vervangen van drukplaat

    Smeren van de as mag nooit met vet wat vaste bestandsdelen bevat (zoals kopervet). Beste is lithium vet.

    Hoe insmeren ? Smeer de prise as in met vet, haal de koppelingsplaat er over heen en weer en verwijder het overtollige vet.
    937 racer


  3. #23
    Ingeschreven
    23/07/2011
    Locatie
    zweden
    Berichten
    32

    Re: vervangen van drukplaat

    bedankt! Goede tip!


  4. #24
    Ingeschreven
    23/07/2011
    Locatie
    zweden
    Berichten
    32

    Re: vervangen van drukplaat

    Grrmpf na veeeel vijven en zessen de heleboel weer gemonteerd. Had nog het meeste problemen met de uitlaat......doet hij het iets beter dan voorheen maar heb ik nog steeds geslip in mijn 5e versnelling. Het is gelukkig beter weer geworden dus het monteren was buiten beter te doen. Ben van ergernis vandaag met de caravan weggegaan en heb gesurft. Afzien hè? Morgen maar weer eens rustig door mijn boek heen gaan en lezen waarom, waarom, waarom dan toch? Tenzij iemand direkt roept dat ik iets over het hoofd heb gezien of iets dergelijks? Ik hoop dat jullie nog steeds willen meedenken.


  5. #25
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: vervangen van drukplaat

    kabel goed afgesteld?
    wat me aan de foto van de drukgroep wel opviel is dat ze niet overal aanliep op de plaat. Kan gezichtsbedrog zijn maar als men de drukgroep verkeerd gemonteerd heeft de eerste keer kan het zijn dat de drukplaat krom is. Het wil wel eens gebeuren dat snoodaards de schroeven in een keer helemaal vastdraaien, tja, dan is ie krom en enkel geschikt voor oud ijzer ......
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #26
    Ingeschreven
    23/07/2011
    Locatie
    zweden
    Berichten
    32

    Re: vervangen van drukplaat

    Zo zag ik er uit na het gevecht. De zon scheen wel zoals je kunt zien. Op de voorgrond ligt (ter vergelijking) de allereerste plaat. Dat was de plaat die was verwijderd door de vorige eigenaar. Ik kreeg hem erbij. Ik had ook mijn bedenkingen over de plaat die ik jullie toonde maar degene die hier was heeft het goed bekeken en vertelde mij ´ingenting fel med den´oftewel ´niks mis mee´ IMG_0507.jpg


  7. #27
    Ingeschreven
    23/07/2011
    Locatie
    zweden
    Berichten
    32

    Re: vervangen van drukplaat

    Hoi Frenske,

    Ik denk dat je gelijk hebt. Ik ga fff een tijdje uithijgen en daarna opnieuw aan de klus beginnen maar dan wel onder betere omstandigheden (onafhankelijk van het weer bijvoorbeeld). Bedankt voor het meedenken.


  8. #28
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: vervangen van drukplaat

    Mooie brug
    937 racer


  9. #29
    Ingeschreven
    23/07/2011
    Locatie
    zweden
    Berichten
    32

    Re: vervangen van drukplaat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    Mooie brug
    Is te koop :-) Heb heb hem onlangs gepatenteerd.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •