Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1
    Ingeschreven
    03/07/2011
    Berichten
    20

    Plotse startmoeilijkheden

    Hallo iedereen,

    Laatst opeens problemen gekregen bij het starten:

    - was rit gaan maken, +-50min, dan wagen geparkeerd op parking supermarkt, alles was normaal, reed perfect. bij terugkomen (het regende) een uurtje later, wou de wagen niet meer starten. na een kleine tien minuten proberen en bij het starten zo'n 10 sec de gas vol ingeduwd houden, sloeg hij weer aan. naar huis gereden
    - twee uurtjes later: zonder probleem vertrokken, korte rit (15min), wagen geparkeerd
    - anderhalf uur later: weer zelfde probleem als eerst, weer zelfde oplossing (het regende ook weer. het viel me op dat dit tweemaal het geval was, daarom dat ik het erbij zet.)

    Telkens gingen alle lichtjes correct branden en leek het alsof het de wagen aan iets (benzine?) ontbrak om effectief aan te slaan.

    Het feit dat hij uiteindelijk start is natuurlijk goede zaak, maar ik vroeg me af of jullie weten of dit misschien een teken kan zijn van een probleem dat zich begint aan te dienen.

    dank je,

    kasper


  2. #2

    Re: Plotse startmoeilijkheden

    Welbekende warme-start probleem. Er staan verschillende dingen op het forum die je kan uitproberen.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Plotse startmoeilijkheden

    heeft hij het ook als hij koud is ?
    kan het start relais wezen
    als hij niet wil starten wil een tikje op het relai wel eens helpen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •