Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29
  1. #1

    Exit Porsche avontuur

    Het is opeens erg snel gegaan maar ik heb toch een punt gezet achter mijn Porsche 924 hobby.

    Buiten dat ik behoefte had aan een dagelijkse auto die zonder morren de kilometers af kan leggen vond ik ook niet dat ik met de 924 aan kon komen zetten bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb er meerdere duizenden euro's aan gespendeerd en hopelijk gaat de koper van mijn auto het project succesvol voortzetten. Ik heb hem geattendeerd op het forum dus jullie zullen hem vast binnenkort zien.

    De vervanging van de Porsche is misschien ook niet de eerste de beste truttenschudder. Volgende week krijg ik mijn Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark uit 2003 afgeleverd. Met maar 30.000 kilometers op de klok hoop ik toch aardig wat zorgvrije kilometers te kunnen maken. Hij rijd in ieder geval heerlijk (en was meteen verkocht .. haha)

    Ik wil vooral Martin nog bedanken voor al zijn ondersteuning met onderdelen. Ik hou de website in de gaten als er weer eens een meeting in de buurt is.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  2. #2
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Exit Porsche avontuur

    Waarom kun je niet met een 924 bij je werkgever aankomen dan?
    En succes met de Alfa!


  3. #3
    Ingeschreven
    21/07/2010
    Locatie
    heemstede
    Berichten
    325

    Re: Exit Porsche avontuur

    dat vroeg ik me ook af toen ik dit las.


  4. #4
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Exit Porsche avontuur

    een alfa van 9 jaar oud zou ik geen verbetering noemen
    maar goed ieder zijn ding
    succes met je baan
    en natuurlijk altijd welkom als je heimwee krijgt


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #5
    Ingeschreven
    12/07/2011
    Locatie
    Den Helder
    Berichten
    31

    Re: Exit Porsche avontuur

    beetje jammer die opmerking over de alfa, rij al vele jaren met heel veel plezier alfa.

    heel veel plezier met de bella en tot ziens op het calfaforum !


  6. #6

    Re: Exit Porsche avontuur

    Ja, snap alle negativiteit niet helemaal. Heb m'n hart en ziel in de 924 gestoken en duizenden euro's en dat kon gewoon niet doorgaan. Ik vind voor onder de 5000 euro een auto van 2003 met 30k km echt niet een slechte keus.

    Of je nu bij een bedrijf met een miljarden omzet aan komt met mijn ex 924:


    of met:
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Exit Porsche avontuur

    ach ik heb al eens met alfa's te maken gehad en daar kan je ook je uurtjes wel kwijt met sleutelen
    dus als je niet sleutelen wil had ik geen alfa genomen van 9 jaar oud daar bij let ik ook even op de leeftijd
    maar een 10 voor de looks


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #8

    Re: Exit Porsche avontuur

    Met een budget van max 5000 zit je gewoon al snel aan een auto van 2001-2003 als je niet in een truttenschudder wilt rondrijden.

    Elk voertuig voor vervoer moet je wel aan sleutelen, zelfs een fiets. Zal wel een stuk lastiger zijn met een moderne auto en de hoeveelheid elektronica, maar hoop de komende paar jaar goed te zitten met deze wagen. Ik ben niet zonder voorbereiding naar de auto wezen kijken en heb alle kritieke punten gecontroleerd. Daarom gaat er ook meteen een nieuwe distributieriem op, niet omdat deze versleten is maar vanwege de leeftijd.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  9. #9
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Exit Porsche avontuur

    ik vindt de 147 een geweldig mooie auto, alfa of toyota, dat maakt een liefhebber dan nix uit ....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #10
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Exit Porsche avontuur

    Ik heb zat andere merken die ook mooi vind. Sterker nog, ik vind de 924 een van de zwakste auto's die ik ooit gehad heb... Ik rij al jaren Honda en als er een merk betrouwbaar is dan is het dat wel.

    Maar ik zou mijn keuze nooit af laten hangen van mijn werkgever... :-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •