Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Voorstellen

  1. #1
    Ingeschreven
    18/01/2009
    Berichten
    44

    Voorstellen

    Goedenavond,
    Na een tip op het porscheforum ben ik hier naar verwezen voor de echte expertise over de porsche 924. Eindelijk onder gelijk gezinden ipv 911 eigenaars etc.

    Ik ben dus de trotse eigenaar van een (u raadt het al) porsche 924 uit '77. Mijn eerste eigen auto. Ik had zoals zovelen kunnen kiezen voor een afgeragde golf 2 of een seatje, maar dan heb je dus wat alle anderen hebben. Voordeel was dan wel geweest dat ik een gekeurde en wellicht rijdende auto had gehad. Maar dan had ik ook niet zoveel kunnen leren van auto's. Deze auto is daar erg geschikt voor: Porsche :-D en een te begrijpen techniek. Zelfs geen transistorgestuurde ontsteking!
    Nu het eind nadert, heb ik binnenkort een erg nette auto om mee rond te rijden. Doch, zoals u al tussen de regels door heeft kunnen lezen; zijn er nog wat probleempjes. En ik hoop dat jullie daarbij enige ondersteuning kunnen geven.

    Vriendelijke groet,
    Wouter.


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Voorstellen

    Welkom Wouter!!! :-D :-D

    Heb je ook foto's van je bolide?
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  3. #3
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    207

    Re: Voorstellen

    welkom welkom
    - Porsche 924S 1986
    - BMW 316i coupe E36
    - Honda CBR600F 1991
    - Yamaha XT


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Voorstellen

    Als verantwoordelijke voor je 'overlopen' natuurlijk ook van mij van harte welkom... :mrgreen:


  5. #5
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Voorstellen

    Welkom! Is hier ook veel gezelliger dan tussen al die 911-ers! :wink:
    Yeah, foto's! :-D


  6. #6
    Ingeschreven
    18/01/2009
    Berichten
    44

    Re: Voorstellen

    Ik was helemaal vergeten om er een paar foto's bij te plaatsten. Dus bij deze dan. Er is nog een hoop spuitwerk, maar motorisch heb ik alles (eindelijk) op orde. Plaatwerk is ook allemaal vernieuwd waar dat nodig was. Alleen nog een beetje laswerk bij de kokerbalk links onder en een nieuwe kabelboom naar m'n koplampmotor regelen. Die heeft de vorige eigenaar helemaal vereneweerd.









    't Is nog geen schoonheid, maar het is allicht beter dan een fiat panda als eerste auto.


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Voorstellen

    welkom :!: :!:
    wel weer een witte
    (toch wel de mooiste kleur voor een 924) :lol:
    think PORSCHitive


  8. #8
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Voorstellen

    welkom, mooie 924
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #9
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Voorstellen

    Strakke auto! Met die zwarte lichten krijg je gezeik bij de APK, die moet je even wisselen...


  10. #10
    Ingeschreven
    18/01/2009
    Berichten
    44

    Re: Voorstellen

    Ik had het gehoord van die lichten. Heb namelijk een proef APK uit laten voeren om te kijken wat er allemaal mis was. En met die lijst kan je aan de slag. Nu hoef ik gelukkig geen nieuwe lichten aan te schaffen, er is een of ander goedje waarmee je ze kan schoonmaken verkrijgbaar bij de autospeciaalzaak. Dat probeer ik eerst even.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •