Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Wheeler Dealers 924

  1. #1
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Wheeler Dealers 924

    Van de week liep ik ineens een torrent van de 924 aflevering van Wheeler Dealers tegen het lijf. Inclusief ondertiteling als je noors ofzo spreekt en scandinavische reclames :wink:
    Ik vond het zelf een leuke aflevering, en als nog iemand hem wil zien heb ik de torrent bijgevoegd.
    Ik neem aan dat iedereen wel bekend is met torrents, anders kunnen we het altijd uitleggen, of ik brand hem even op een dvdtje. :wink:


  2. #2
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Wheeler Dealers 924

    deze staat ook op youtube
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #3
    Ingeschreven
    16/04/2008
    Berichten
    149

    Re: Wheeler Dealers 924

    Je hebt gelijk... Toen ik een maandje geleden zocht voor die aflevering kon ik em nergens vinden.... oll:
    Het idee was goed :grin:


  4. #4
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Wheeler Dealers 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coen
    Je hebt gelijk... Toen ik een maandje geleden zocht voor die aflevering kon ik em nergens vinden.... oll:
    Het idee was goed :grin:
    was inderdaad een goede bedoeling :wink:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #5
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Wheeler Dealers 924

    Is idd leuk! Daarom had ik de links naar alle (youtube-)afleveringen een maand of twee, drie geleden al 'ns op 't forum geplaatst. :grin: Maar blijft geinig. Eigenlijk best bijzonder dat ze 'n 924 hebben uitgekozen. Ja er zijn natuurlijk nog meer series (met andere auto's), maar ik vond dit nog niet zo'n voor de hand liggende keuze.


  6. #6
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Wheeler Dealers 924

    Ik vind de 924 meer voor de hand liggend dan de 928 die ze ook hebben gedaan. Populaire auto in Engeland, betaalbaar te vinden, genoeg verwaarloosde exemplaren.


  7. #7
    Ingeschreven
    09/09/2008
    Berichten
    67

    Re: Wheeler Dealers 924

    Die aflevering over de 924 heeft een stel aangespoord om ook een 924 te kopen. Laat dat nou net mijn oude zijn die ik had ingeruild bij PmP :-D
    Check my Photo's via: http://jewece.myphotoalbum.com/albums.php" target="_blank" target="_blank


  8. #8
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Wheeler Dealers 924

    Dan hebben ze weer wat te hobbyen...


  9. #9

    Re: Wheeler Dealers 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Willem
    Die aflevering over de 924 heeft een stel aangespoord om ook een 924 te kopen. Laat dat nou net mijn oude zijn die ik had ingeruild bij PmP :-D
    Ik was het niet, maar ook ik werd door de uitzending van Wheeler Dealers op het idee gebracht om rond te gaan snuffelen voor een betaalbaar exemplaar
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  10. #10
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Wheeler Dealers 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RMP
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Willem
    Die aflevering over de 924 heeft een stel aangespoord om ook een 924 te kopen. Laat dat nou net mijn oude zijn die ik had ingeruild bij PmP :-D
    Ik was het niet, maar ook ik werd door de uitzending van Wheeler Dealers op het idee gebracht om rond te gaan snuffelen voor een betaalbaar exemplaar
    ik door uitzending met 928 :shock:

    was beetje voor auto aan het kijken.

    zegt pa anders moet je een s daar voor kijken of voor een 924 :wink:

    en zo doende dus is m`n pa`s schuld :mrgreen:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •