Pagina 2 van de 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 223
  1. #11
    Ingeschreven
    13/06/2007
    Berichten
    162
    :shock: Zozo, die rode 944 is werkelijk een prachtige wagen!! :!: :!:
    924, 1984


  2. #12
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    TURBO JIMMY1

    De 924 turbo is nu vooledig herspoten zoals op fotos binnenkort te zien zijn nu begint de montage hierbij volgorde van het werk,demontage auto dan nakijken naar eventuele roestvorming ongeveer 8 uren werk,over heel de wagen maar 3roestplaatsen gevonden dit is te danken aan het dinitrollen bij aankoop en steeds binnengestaan in een verwarmde garage. wegwerken roest zandstralen plamuren 12 uren werk,dan volledig afschuren van gedemonteerde delen 18 uren werk,dan afschuren en bijwerken carroserie 10uren werk dan afplakken voor grondlaag te spuiten4 uren werk,dan in grondlaag gezet laten bakken en dan een tweede grondlaag bijgezet 24 uren in de spuitruimte gestaan op heel warme temp.dan ,de orginele spuiting 2verflagen totaal 10uren werk nadat de spuiting volledig droog was is er op de verflaag een teflon beschermlaag gebracht dit is voor de lak te beschermen2uren werk alles tesamen ongeveer 60 UREN aan gewerkt en dit steeds met 2 PERSONENen nu komt nog de montage maar dit is voor later ik heb er even genoeg van,het zwaarste moet nog komen de voorzichtige montage groeten jimmy


  3. #13
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    rode 944

    deze wagen is nog nooit herspoten geweest staat ook altijd binnen en heeft ook een teflon behandeling gehad wordt nu bij porsche bij aankoop nieuwe wagen automatish gedaan mits bijbetaling uiteraard kostprijs 500eurotjes gr jimmy


  4. #14
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: rode 944

    [quote="JIMMY1"]deze wagen is nog nooit herspoten geweest staat ook altijd binnen en heeft ook een teflon behandeling gehad wordt nu bij porsche bij aankoop nieuwe wagen automatis gedaan mits bijbetaling uiteraard kostprijs 500eurotjes . ik heb nog fotos doorgestuurd naar webmaster van 924TURBO projekt zullen wel eerstdaags op het forum komen groeten jimmy z


  5. #15
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Nog wat foto's:

    Bijlage 2073

    Bijlage 2074

    Bijlage 2075

    En onze zuiderbuur himself

    Bijlage 2076

    Ik heb nog veel meer foto's van Jimmy ontvangen, die zal ik in de loop van de dag plaatsen,
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #16
    hij zit er nogal versteent bij
    ohneej wacht ik keek naar de verkeerde..

    welmooi om te zien hoe de auto opgebouwd is nu alleen staan de foto's nu in verkeerde volgorde.. eerst het moois, dan het voorafgaand..

    maar meeeeer foto's!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #17
    Wonderbaarlijk project!!!! MEER MEER MEER FOTO'S WILLEN WIJ!! :-D :grin:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  8. #18
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    Wonderbaarlijk project!!!! MEER MEER MEER FOTO'S WILLEN WIJ!! :-D :grin:
    komen wel ik stuur er zoveel ik kan gr jimmy


  9. #19
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FROST
    Dat zijn echt mooie foto's!

    Hou ons op de hoogte met het project
    Die twee andere 944ers zien er trouwens ook uit als nieuw!! Alleen mis ik de naafkappen op de velgen van de Cabrio; klopt dit?
    deze velgen van mijn cabrio .porsche heeft er zo maar 100sets gemaakt zijn volledig in chrome ook de naafdeksels maar je ziet dit niet op de foto zal, later wel eens meer fotos van deze wagen doorsturen voor de geinteriseerden het porsche embleem is in de naaf gegraveerd gr jimmy


  10. #20
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Nog ff wat foto;s van Jimmy's andere bolides:

    Bijlage 2077

    Bijlage 2078

    Bijlage 2079
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •