Pagina 3 van de 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 223
  1. #21
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361


  2. #22
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124
    BESTE TOM80en toch is en blijft porsche al 30jaar mijn auto en zal het altijd blijven zelfs al zetten ze hier op iedere hoek een flitspaal want ze zijn hier ze aan het planten gelijk bomen later stuur ik mijn motoren ook wel eens op foto naar de webmater gr jimmy


  3. #23
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    924 voor ralley

    Ik ben vandaag nog naar een 924 gaan kijken heb mijn bod gedaan we zullen zien gr jimmy


  4. #24
    Jimmy heeft zometeen het grootste 924 wagenpark van de wereld, wedden? :shock: :grin: :wink:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  5. #25
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    924

    deze wagen staat bij een oude ralley piloot in zijn loods tussen een 20 tal andere oude bakken onder een hoop stof maar volledig compleet maar het is ook een turbo ik heb een bod gedaan nu afwachten maar hij heeft zelfs zwarte lederen onbeschadigde binnen bekleding nog orginele 928velgen en dubbele uitlaat en alle electriciteit funktioneert nog maar nu maar afwachten he want dat is een persoon die niet graag afstand doet van zijn oude autos u hoort er nog over groeten jimmy


  6. #26
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    TURBO

    Voor en achterzijde zijn heel voorzichtig gemonteerd op turbo eveneens de zijstrips in de kleur gespoten en er op gekleefd jongens wat een secuur werkje allemaal de kosten lopen maar op wat is nu de planning van deze wagen ik zal ze in het kort beschrijven volgende punt zandstralen van de velgen en spuiten en nieuwe banden maat 205X15,volledig revisie van de remmen,dan electriciteit volledig herzien ,volledig opkuisen van de vloermatten en dergelijke nieuwe batterei is er reeds 90 ampere coupe cirquit,binnenbekleding zetels in leder laten zetten,dan revisie van bovenzijde motor kulas en turbo turbo de kosten aan gedane werken is reeds OPGELOPEN NAAR 3OOOeuro fotos volgen volgende week gr jimmy


  7. #27
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    TURBO JIMMY1

    werken vorderen langzaam moet nog fotos nemen wacht op beter weer dan kan ik de fotos buiten nemen mooier resultaat van de prachtige spuiting gr jimmy


  8. #28
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    TURBO PORSCHE

    heb reeds verschillende nieuwe fotos doorgestuurd naar webmaster van verdere restauratie komen echter niet op het forum loopt er iets fout?? gr jimmy


  9. #29
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Nee hoor ik heb de foto's Maar ik ben de afgelopen dagen nogal bezig geweest met een beetje griep te hebben, dus vroeg naar bed en weinig forumspelen.. vandaar..

    Morgen ga ik ze plaatsen
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #30
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    jimmy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Nee hoor ik heb de foto's Maar ik ben de afgelopen dagen nogal bezig geweest met een beetje griep te hebben, dus vroeg naar bed en weinig forumspelen.. vandaar..

    Morgen ga ik ze plaatsen
    ok ik ben momenteel ziek veel gezweet en gedacht dat het nog zomer was en petat zwaar verkouden groeten jimmy


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •