Pagina 5 van de 23 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 223
  1. #41
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    wie niet zou je denken, hah ik weet wel iemand: Jimmy, want die heeft er al een. :lol:
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #42
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999
    Ziet er strak uit..

    Voorspoiler, achterspoiler (nouja, waar anders spatlappen zouden zitten, of zijn dat meegespoten spatlappen?), zijskirts zijn onbekend voor mij. Kan je daar iets over vertellen?

    Extra gat in de voorspoiler voor de oliekoeler zo te zien.


  3. #43
    Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wow, mijn mond valt er open van, wat een geweldig, heerlijke, mooie, glimmende, *kwijl* opgepoetste, *sabbel* ................ 924 turbo!!!!!!!!!! :grin:
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  4. #44
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Dat ziet er schitterend mooi uit! Bekwijlenswaardig!


  5. #45
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    TURBO JIMMY1

    eerst en vooralbedankt webmaster voor het plaatsen van de fotos. nu een beetje uitleg over de wagen,hij is in Belgie in deze uitvoering door porsche op de markt gebracht met de voorspoiler zijskirts,electr spiegels links en rechts lederen stuur gekl glas verwarmde zetels ,electr antenne, enz....voor het jaar 1979 was dit af,de prijs was toen ook evenredig.wat is er achteraf bijgeplaatst,bredere banden 195X15 wat heelbreed was in1979 ,een turbodrukmeter ,dubbele oliekoeler staan beide in de opening vooraan en een verandering aan de turbo die uitkomt in de linkerzijde van de voorspoiler door porsche uitgevoerd daar de turbo toen vlug defekt was volgens porsche daeler??? wagen heeft ook sportvering waardoor hij 1,5cm verlaagd is motor is niets aan gedaan wel een aanpassing aan de koeling gedaan vraag me niet wat dat kan je op de fotos van de motor zien maar dat is voor de kenners onder jullie.intussen zitten we aan een kostenplaatje van juist 3254 EUROTJES nu beginnen we aan de binnen zijde ziet er ook niet meer zo goed uit eerst en vooral shemisch reinigen van de binnentapijten en de zetels laten bekleden in zwart leder maar ik zal jullie het verder verloop wel mede delen ik hoop dat u nu iets meer weet over mijn oude 924 TURBO de strips op de zijkant en de slijklappen heb ik laten spuiten in de kleur van de wagen de schidjes porsche moet ik nog plaatsen boven de zijpinkers en de velgen worden nog gezandstraalt en herspoten in de orginele kleur groeten jimmy


  6. #46
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Jammer van die fanstastische Pasha-bekleding om te vervangen door leer, hoe mooi ook... dat vind ik veruit de mooiste bekleding voor een 924.


  7. #47
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    JIMMY1

    ik weet het maar ik heb geprobeerd van ze te reinigen maar ze verpulverd gewoon echt triestig want er zijn geen scheuren in de bekleding en deze stof is niet meer verkrijgbaar de turbo was ook vroeger verkrijgbaar in zwart leder dus blijft het wel orgineel maar wel duurder in mijn geldbeugelgr jimmy


  8. #48
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124
    voor de echte porsche fanaten 924reeks deze wagen heeft het nr 000133 van de13616 die er totaal gemaakt zijn gr jimmy


  9. #49
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    TURBO JIMMY

    ik heb nog enkele fotos doorgestuurd naar de webmaster gr jimmy


  10. #50
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    BENZINE POMP

    kreeg wagen niet meer gestart alles nagezien de fout gevonden relais electrische benzinepomp defect

    starte direct bij plaatsing van nieuwe pomp


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •