Pagina 7 van de 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 223
  1. #61
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    jmmy

    de versnellingsbak heeft een revisie gehad op 104000KM dat was in 1996,we zullen zien, want sinds1999 heeft deze wagen niet meer gereden maar als de remmen gemaakt zijn (liggen nu volledig uit elkaar)zal ik het weten te zeggen groeten jimmy


  2. #62
    wordt wel lekker grondig gedaan Jimmy! geweldig is dat

    als ik de ruimte ervoor zou hebben zou ik ook op deze manier te werk willen gaan!
    zijn er nog foto's?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #63
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    jimmy

    weer enkele fotos naar webmaster verstuurd, zullen maandag geplaatst worden groeten jimmy


  4. #64
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #65
    Ingeschreven
    03/12/2007
    Berichten
    29

    Re: BENZINE POMP

    +1, good job.

    Nobbi :wink:
    Never touch a running system.....


  6. #66
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    momenteel is nog het volgende gedaan aan de turbo, remmen revisie gehad ,nieuwe remblokken feredo racing er op gezet,nu zijn we aan de motor bezig nieuwe distributieriem,,nieuwe radiator tubes,nieuwe Vriem;kleppen afstellen, nieuwe bougies,kleppendeksel polieren,oliefilter olie 10W40 enz.....en de zetels zijn naar de bekleder voor in leder te zetten .Als de motor klaar is stuur ik wel enkele fotos naar webmaster NU EVEN STOPPEN GR JIMMY


  7. #67
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Dat begint er op te lijken dan. Wat moet er nog gebeuren (als de motor klaar is en de stoelen terug zijn)?


  8. #68
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    het dak aan de binnenzijde moet nog vernieuwd worden,dan de wielen laten zandstralen en laten spuiten,de koplampmotor heeft het ook laten afweten en dan ben ik volledig rond ??het kostenplaatje zal rond de 11000 euro liggen dus bezint voor je begint ik doe het in ieder geval nooit meer een Porsche restaureren,en dan ben ik nog met een goede bazis begonnen;als hij voledig klaar is zullen er wel fotos verschijnen op het forum.wordt waarschijnlijk ingeruild voor een 914 een clubgenoot wil mijn TURBO ruilen we zullen wel zien want tussen zeggen en doen is een groot verschil gr jimmy


  9. #69
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    jaloers op de 944 carbio overigens!!


  10. #70
    Ingeschreven
    24/01/2008
    Berichten
    35

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Voorspoiler, achterspoiler (nouja, waar anders spatlappen zouden zitten, of zijn dat meegespoten spatlappen?), zijskirts zijn onbekend voor mij. Kan je daar iets over vertellen?
    Deze zijskirts zaten ook op mijn 924 als je intresse hebt kun je ze van me overnemen, ik heb ze eraf gehaald vanwege ophopend vuil en vocht.

    Nu even terug on topic over de turbo, mijn god wat een gigantisch mooi resultaat.
    Ziet er erg mooi uit.
    Ben benieuwd hoe het leren interieur eruit komt te zien, dit wil ik mischien later ook nog eens in de mijne inbouwen.
    Succes met het afmonteren van deze werkelijk prachtige turbo.
    Ik zeg maar zoo da's korter als dierentuin.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •