Pagina 21 van de 23 EersteEerste ... 1117181920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 223
  1. #201
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichten
    JIMMY IS TERUG PRESENT,de TURBO is uit het stof gehaalt ik wou hem verkopen,enkele zogezegde kenners en kopers geweest met geen of toch weinig geld om zoiets te kopen de meeste willen hem bijna gratis,maar deze wagen moet niet weg.Ik heb de wagen dan naar de PORSCHE DAELER gebracht voor een volledig nazicht wegens de lange stilstand en startproblemen mijn zoon gaat er volgend jaar mee rally rijden wel de klassieker rallys; Nu afwachten tot hij klaar is. gr jimmy

    jimmy sorry dat ik me even ga moeien maar ik was idd naar uw wagen komen kijken
    maar als je zegt dat alles origineel is wat dus niet is en dat de wagen bijna 10J stilstaat wanneer de foto's van restauratie in 2007 getrokken zijn stel ik me wel vragen als je een wagen verkoopt en niet van uw verhaal klopt ja dan ben je niet snel meer geintereseerd

    maar goed veel success nog ermee het belangrijkste is dat deze al op de baan blijven


  2. #202
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Het enige dat aan deze wagen niet orgineel is ,is de intercooler;Deze wagen is in topconditie na binnengebracht te zijn bij PORSCHE,die trouwens nog nooit een wagen van in deze mooie toestand ,en dan nog een zeldzame TURBO gezien hebben En hij wordt niet meer verkocht hoor indien je bij mij geweest bent zal je wel gezien hebben dat ik plaats en andere Porches genoeg heb en hij dus zeker en vast niet weg moet.Aan de turbo is nu het volgende gedaan,volledig nazicht waaronder alle filters vervangen,distributieriem,alle olien nieuwe alkalise accu 72 amp enz... Tevens alle contaktpunten gereinigd daar er oxidatie was door het lange staan wagen is nu in topconditie en blijft in ons bezit zal trouwens volgend jaar tezien zijn in de orientatieritten van M.A.K. die door mijn zoon zullen gereden worden Ik hoop voor U dat je een mooie 924 in deze conditie vindt en dan nog voor weinig geld waarschijnlijk;Indien je zelf geen kennis hebt van mekaniek (zoals ik)dan zou ik u aanraden van niet aan zulke auto te beginnen daar je zou verstelt staan van het kostenplaatje.Voor het volledig rijklaar maken van mijn turbo heb ik 1345 EURO betaalt dus bezint alvorens je begint gr jimmy


  3. #203
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Turbo kenner heb de distributiekast bestelt is nog goed leverbaar zou nieuw iets van een 49 euro kosten dinsdag heb ik ze bedankt voor de tip gr jimmy


  4. #204
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichten
    Het enige dat aan deze wagen niet orgineel is ,is de intercooler;Deze wagen is in topconditie na binnengebracht te zijn bij PORSCHE,die trouwens nog nooit een wagen van in deze mooie toestand ,en dan nog een zeldzame TURBO gezien hebben En hij wordt niet meer verkocht hoor indien je bij mij geweest bent zal je wel gezien hebben dat ik plaats en andere Porches genoeg heb en hij dus zeker en vast niet weg moet.Aan de turbo is nu het volgende gedaan,volledig nazicht waaronder alle filters vervangen,distributieriem,alle olien nieuwe alkalise accu 72 amp enz... Tevens alle contaktpunten gereinigd daar er oxidatie was door het lange staan wagen is nu in topconditie en blijft in ons bezit zal trouwens volgend jaar tezien zijn in de orientatieritten van M.A.K. die door mijn zoon zullen gereden worden Ik hoop voor U dat je een mooie 924 in deze conditie vindt en dan nog voor weinig geld waarschijnlijk;Indien je zelf geen kennis hebt van mekaniek (zoals ik)dan zou ik u aanraden van niet aan zulke auto te beginnen daar je zou verstelt staan van het kostenplaatje.Voor het volledig rijklaar maken van mijn turbo heb ik 1345 EURO betaalt dus bezint alvorens je begint gr jimmy
    k heb er een andere gevonden en ben nu bezig met alles mechanisch te reviseren en vervangen heel de motor er uitgehaald is nu bij revisiebedrijf ophanging enz dus niet van kennen ik doe niets anders
    maar goed hij zou tegen de zomer klaar moeten zijn als alles goed zit


  5. #205
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    goed zo.


  6. #206
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Tof dat we met enkele mensen onze kennis en ervaringen kunnen delen.
    Als ik begin aan mijn turbo zal ik zeker en vast met heel wat vragen komen te zitten.
    Dan kunnen we elkaar helpen en raad geven, zodat de 924 turbo eindelijk de waardering krijgt die hij verdient !!!


  7. #207
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Persoonlijk ben ik geen kenner van de TURBO,ik heb wel een goede Porsche daeler en deze onderhoud ook mijn andere Porsches,maar ik denk als je mechanische vragen hebt je terecht kunt bij 924Turbo2 deze weet wel veel over dit type van wagen.Er zijn weinig mensen die intresse hebben aan dit type van Porsche spijtig genoeg Ikzelf ben in de Porsche club in Belgie en daar zijn weinig of bijna geen 924 of 944 bezitters maar wat niet is kan nog komen in ieder geval sucses met de restauratie van uw wagen gr jimmy


  8. #208
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichten
    Persoonlijk ben ik geen kenner van de TURBO,ik heb wel een goede Porsche daeler en deze onderhoud ook mijn andere Porsches,maar ik denk als je mechanische vragen hebt je terecht kunt bij 924Turbo2 deze weet wel veel over dit type van wagen.Er zijn weinig mensen die intresse hebben aan dit type van Porsche spijtig genoeg Ikzelf ben in de Porsche club in Belgie en daar zijn weinig of bijna geen 924 of 944 bezitters maar wat niet is kan nog komen in ieder geval sucses met de restauratie van uw wagen gr jimmy
    Dag Jimmy,
    In welke club ben je in Belgie ?
    Ikzelf ben in de classic club

    groeten
    Dopre


  9. #209
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    IN de club van Walter pauwels,Nu is er een nieuwe cub in vlaanderen uitsluitend voor 924,944?968,en928 rijders waar ik nu lid ga van worden, dit is de enige transaxlclub in Belgie denk ik;We hebben reeds ons eerste ontmoeting gehad en we waren met 10 autos we hebben dan een mooie rit gedaan ook door NL in Hulst het was echt prachtig al die Porsche liefhebbers met de motor voorin .In januarie hebben we de volgende ontmoeting De bedoeling is de weinige transaxl rijders bij mekaar te krijgen momenteel zijn we reeds met 16 wagens misschien heb jij ook intresse gr jimmy


  10. #210
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: De 924 Turbo van JIMMY1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JIMMY1 Bekijk Berichten
    IN de club van Walter pauwels,Nu is er een nieuwe cub in vlaanderen uitsluitend voor 924,944?968,en928 rijders waar ik nu lid ga van worden, dit is de enige transaxlclub in Belgie denk ik;We hebben reeds ons eerste ontmoeting gehad en we waren met 10 autos we hebben dan een mooie rit gedaan ook door NL in Hulst het was echt prachtig al die Porsche liefhebbers met de motor voorin .In januarie hebben we de volgende ontmoeting De bedoeling is de weinige transaxl rijders bij mekaar te krijgen momenteel zijn we reeds met 16 wagens misschien heb jij ook intresse gr jimmy
    Ik zou normaal gekomen zijn, maar er was reeds een andere aktiviteit in mijn agenda genoteerd.
    Wij zijn ook in de classic club van Pauwels (en al enkele keer met de 924 geweest)
    Ook ben ik nog lid van de 924-944-968 club van frankrijk.
    Enkele jaren terug had ik ook het gevoel dat ik als enige belg interesse had in dit model.
    Gelukkig merk ik dat er een verbetering merkbaar is.

    gr Dopre


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •