Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    924 Sideskirts, nieuw in doos.

    Het andere verkooptopic was een rotzooitje met de andere dingen die ik erin verkocht heb.
    Ik wilde de prijs voor de laatste keer bijstellen dus een vers topic maakt het allemaal weer duidelijk.

    Het is dus een set sideskirts die ik van Ebay gekocht heb. Leuk voor als je van plan bent met meer modificaties aan de slag te gaan, maar ook wanneer de rest van de je wagen nog standaard is. Bij mij ging het vooral om het verhullen van de lelijke onderrand aan beide zijden.

    copy/paste afbeeldingen van Ebay







    Het heeft mij een aardige duit gekost om het thuis te krijgen en maak er zwaar verlies op.
    Maar vanwege het achterblijven van interesse en spaargeld dat opraakt tijdens werkzoeken,


    Nu slechts 100 euro bij afhalen. Verzenden is mogelijk, maar dat nog steeds op de kosten van de koper.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  2. #2
    Ingeschreven
    10/01/2010
    Berichten
    12

    Re: 924 Sideskirts, nieuw in doos.

    hoi beste, van waar ergens in nl bent u, ik ben namelijk wel geinteresseerd in de sideskirts
    maar woon namelijk in Belgie
    mvg mst


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: 924 Sideskirts, nieuw in doos.

    Oegstgeest/ Leiden. Maar hij kan ook verzenden. Stuur hem maar een privebericht, Pascal is niet meer zo vaak op het forum.
    937 racer


  4. #4

    Re: 924 Sideskirts, nieuw in doos.

    Ik kijk af en toe nog wel eens.

    Ik zit in Leiden, dus vanuit Belgie best een eind. Ik ben a.s. Zaterdag wel even in Breda maar dichterbij kom ik niet.
    (Weet ook niet of het in mijn Alfa past om mee te nemen die kant op.

    Maar ze zijn nog verpakt en kan dus verzonden worden. Naar belgie versturen kost geloof ik 25 euro (<10kg, erboven 34E)
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •