Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Vele oudjes redden daar de strenge TÜV-reïntegratietest niet en worden uitgezet naar 't buitenland. Zo wordt 't gemiddelde wat meer waard. Of dat verschijnsel net zo hard optreedt in landen, waar de APK nog asielmogelijkheden volop biedt, is de vraag...
Porsche 924"Earl"»weggegeven«
Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980"Die Eisbaerin von Neckarsulm"»verkocht« Porsche 924diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87»aanwezig« Porsche 924zo goed als nieuw»toekomstdroom«
hmm, net als in NL moet het karretje voldoen aan de wetgeving geldend voor het bouwjaar. Ergo is normaliter de TÜV niet het probleem. Meer pijnlijk is dat er op vuile (en dan bedoel ik niet die welke nooit gewassen worden) meer verzekering en belastingen moeten betalen. Daarom zijn in D zoveel 924S omgebouwd naar katalysator .....
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
okee, voor 10.000 mag je de mijne komen halen, ja ik breng hem zelfs!!
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
frans, laurens?????????? even nadere uitleg...... voor minder dan 10 weg?
ik zal er zelfs om gaan lachen als iemand dat zou bieden
2.0 worden steeds meer gewaardeerd en zullen blijven stijgen in waarde..
frans, laurens?????????? even nadere uitleg...... voor minder dan 10 weg?
ik zal er zelfs om gaan lachen als iemand dat zou bieden
2.0 worden steeds meer gewaardeerd en zullen blijven stijgen in waarde..
ach, je kunt ook het onderste uit de kan willen, je weet de gevolgen ....
---------- Post added at 08:44 ---------- Previous post was at 08:43 ----------
Originally posted by 924turbo2
dit lijkt me wel een leuk berichtje voor op het 944 forum
tja, daar zeg je wat ......... (ben benieuwd of Cor het kan waarderen)
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
frans, laurens?????????? even nadere uitleg...... voor minder dan 10 weg?
ik zal er zelfs om gaan lachen als iemand dat zou bieden
2.0 worden steeds meer gewaardeerd en zullen blijven stijgen in waarde..
De 924 zal ongetwijfeld in waarde stijgen, dat doen alle oldtimers op het moment. Iedereen weet dat de 924 niet de beste investering is, procentueel zal hij wel een sterke stijger zijn maar de bedragen blijven laag.
Maar zoals eerder gezegd het gaat om de hobby en de lol ervan!!! Dat is veel belangrijker dan de waarde.
Een 924 NA of zelfs een turbo die meer dan 10.000 opbrengt in Nederland kan je vergeten. Maargoed als 18-jarige droom je nog veel
Comment