hier is tijd geld, ik wil jou mij wel eens 70 euro per uur zien betalen, dan wil je wel dat het snel klaar is:loco:
Werkplaatstarieven discussie
Collapse
X
-
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
ja bij de dealer waar ik werkte:shocked:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
of zoals bij de grote beurt van de 924,toen
heb ik de keuken afgewerkt voor mijn monteurthink PORSCHitiveComment
-
Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.Comment
-
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
dealer zijn kost een hoop geld, een onafhankelijk bedrijf zit dus niet vast aan bepaalde voorwaarde en kan kan daardoor goedkoper zijn.
het uurloon wordt berekent uit een hoop factoren die allemaal invloed hebben, ook het aantal monteurs;-)'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
het zal inderdaad wel kloppen maar ik vind het niet erg logisch
als merkgebonden dealer wil je toch ook je klanten houden
en die gaan nu echt wel elders zoeken voor onderhoud
(behalve misschien de lease rijders)think PORSCHitiveComment
-
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
denk eens aan garantie behoud.geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbiedingComment
-
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
oke daar heb je een punt
maar als de garantie over is is de liefde voor de dealer toch
ook snel over als je weet dat je elders veel goedkoper uit bent!
terwijl een dealer de klant toch zelf wil houden
ik heb wel eens hehoord dat een garage bedrijf het moet verdienen in de werkplaats en niet in de showroomthink PORSCHitiveComment
-
Re: Werkplaatstarieven discussie
aan auto verkoop wordt er niks verdient, maar wel in de werkplaats en onderdelen verkoop. nou hadden wij een uurloon van 70 euro, en genoeg vaste klanten. ja zelf mensen die een ander merk auto zijn gaan rijden en gewoon blijven, of een 2e hands kopen en in onderhoud blijfen, we hadden gewoon goeie service:becky:
ik heb aflever beurtjes gedaan inclusief distribute, maar de klant betaalt daar dus niet voor, soms heb je pech en gaat de accu kapot, binnen een jaar werd ie kosteloos vervangen, garantie van de dealer
ik heb zelfs accus voor de deur bij de klant vervangen, autos gesleept, opgehaalt en weg gebracht, dus goeie service is blij klanten:cheer2:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: Werkplaatstarieven discussie
het hangt ook af van het groote van het bedrijf, en hoeveel speciaal gereedschap ze hebben:p'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
Comment