Het Klets-Maar-Raak Topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bcreative
    924 Gek
    • May 2008
    • 1232

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Heerlijk man, goed geluid! Zou graag in een vrijstaand huis willen wonen met niemand er omheen in een straal van honderd meter en dan heerlijk elke dag een uurtje vol die stereo open! Maar ja, dat gaat dus helaas niet. Dan maar in de auto!:-)

    Comment

    • Tom
      924 Freak
      • May 2007
      • 5361

      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

      Ik ook, maar helaas is de realiteit een extreem gehorige flat en buren die totaal geen rekening met anderen houden. Ik ben niet zo aso om daaraan mee te doen, dus ik heb al tijden niet meer lekker hard muziek gedraaid. Nu klinkt het in ieder geval ook op lage volumes mooi.
      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

      Comment

      • q01z
        924 Freak
        • Jul 2007
        • 3217

        re: Het Klets-Maar-Raak Topic



        ik heb alleen in mn garage echt mooi geluid.. en zelfs dat is niet hoogstaand
        wel een Marantz versterker (antiek)...

        ik woon wel vrijstaand en hoor mn buren niet zo snel klagen, maar ik let er zoiezo wel op!
        Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

        Comment

        • Space
          924 Fan
          • Feb 2008
          • 617

          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

          Ik woon helemaal aan het einde van een straat in een 2-1 kap met een dove buurvrouw naast me. Lekker blazen zou je denken, maarja als je 's avonds een kleine hebt slapen dan wil je die ook echt niet wakker maken.

          Heb in mn werkkamer ook een setje B&W's (305). Prima spul. Aangestuurd door een vintage Sony versterker uit 1980. Dat spul bouwden ze destijds echt bijzonder goed. 2x50W continu, met een overgedimensioneerde voeding van 420W.
          S power!

          Comment

          • Fantaman
            924 Freak
            • Oct 2008
            • 2962

            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

            als ik op mezelf ga wonen bouw ik wel een subwooferkist waar de tv op kan staan en de PC op aangesloten zit, kunnen de buren ook mee genieten van de V8 herrie als ik GT Legendes speel:loco:

            ik heb nu een aiwa stereo set met aux ingang, met z'n 3-wegs bass reflex produceert hij een hoop geluid, lage bass en zuiver:heh:
            heel af en toe staat hij heel hard en dan kan de hele omgeving horen wat ik draai vooral de bass dreunt heel ver door en de woofers zijn maar 14cm diameter:shocked:
            '82 Porsche 924 50 Jahre
            roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
            '98 Subaru Impreza GT Turbo
            prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

            Comment

            • Tom
              924 Freak
              • May 2007
              • 5361

              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

              Een oeroude Marantz-versterker heb ik ook, Marc... dat weet je.

              Thuis heb ik Sony ES staan, inmiddels ook ongeveer 15 jaar oud maar nog prima van kwaliteit. De tijd dat ik het nieuwste most hebben is over, ik heb toch te weinig tijd om er naar te luisteren. Wel een keer de computer aansluiten op de stereo, daar staat tegenwoordig ook veel muziek op.
              924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

              Comment

              • q01z
                924 Freak
                • Jul 2007
                • 3217

                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                bij mn computer heb ik ook een 5.1 -1.0 (1 niet aangesloten) setje staan.. matige kwaliteit, maar tis wel lekker dat het echt van alle kanten komt.. en die gaat toch nooit echt hard (Labtec)
                Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                Comment

                • Space
                  924 Fan
                  • Feb 2008
                  • 617

                  re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                  Zowee vanochtend even in een slip geraakt. Een beetje snel genomen bocht met nat wegdek. Dat kan ie makkelijk hebben, maar ik nam hem iets te scherp waardoor het wiel links achter op het buitenste gedeelte van het wegdek reed. Dat deel van het wegdek is meestal niet mooi strak, zijn happen uit etc dus dat wiel had ineens minder grip en toen zei het wiel rechtsachter ja doeiii dat trek ik ook niet. Op de een of andere manier toch bliksemsnel gestuurd en het ding in ieder geval met de neus de goeie richting op gehouden.

                  Wel een heel cool gevoel trouwens :-). Keertje driftcursus volgen.
                  S power!

                  Comment

                  • q01z
                    924 Freak
                    • Jul 2007
                    • 3217

                    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                    hahaha goedzo han!
                    heerlijk gevoel he, als het onbewust gaat maar je het wel kan hserstllen ...
                    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                    Comment

                    • Tom
                      924 Freak
                      • May 2007
                      • 5361

                      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                      Ik voelde 'm vanmorgen op een vochtige rotonde ook even achter een stapje opzij doen. Ik reed helemaal niet hard...
                      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                      Comment

                      • klaas 924
                        924 Addict
                        • Jan 2009
                        • 1852

                        re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                        Originally posted by Tom View Post
                        Ik voelde 'm vanmorgen op een vochtige rotonde ook even achter een stapje opzij doen. Ik reed helemaal niet hard...
                        misschien toe aan nieuwe banden??

                        maar het wil in ieder geval heel goed ,en als je dan niet oplet ..........!

                        maar in plaats van een slip cursus is een leeg industrieterrein of parkeer plaats ook leuk als speelplaats!
                        think PORSCHitive

                        Comment

                        • Tom
                          924 Freak
                          • May 2007
                          • 5361

                          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                          7 mm profiel, maar wel cheapo banden.
                          924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                          Comment

                          • klaas 924
                            924 Addict
                            • Jan 2009
                            • 1852

                            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                            7 mm moet genoeg zijn
                            maar ja met dat gigantische vermogen dat een 2.0 levert
                            weet je het maar nooit!:loco:
                            think PORSCHitive

                            Comment

                            • Tom
                              924 Freak
                              • May 2007
                              • 5361

                              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                              Tjee, de hel is hier losgebarsten... straks het bizarre gezicht dat ik bij vrienden de tuin inliep, terwijl het buiten de poort regende en het in de tuin droog was. Nu voortdurend onweer met veel weerlicht en harde regen, de straten staan blank.

                              Beetje mazzel gehad ook- ik reed naar huis via een weg waar normaal de meeste mensen te hard rijden, lang en recht zonder zijwegen. Er zit een heuveltje in waardoor je de weg niet kunt overzien, en tot mijn grote schrik stonden over het heuveltje vier politieauto's en een paar veldwachters met lasergun. Gelukkig was ik erg gaar en reed rustig, da's de tweede keer dat ik hier op een controle stuit (en erlangs kan rijden).
                              924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                              Comment

                              • klaas 924
                                924 Addict
                                • Jan 2009
                                • 1852

                                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                                heeft het gaar zijn tenminste nog een keertje NUT!
                                mazzelaar !
                                think PORSCHitive

                                Comment

                                Working...
                                X