Het Klets-Maar-Raak Topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 924turbo2
    924 Freak
    • Dec 2007
    • 2956

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Originally posted by q01z
    die N207 was gisteravond ook best donker toen we eroverheen knalde met een Twingo.. maar das idd niet de meest briljante weg, met die stomme rijbaanafscheiding enzo

    gister gesleuteld aan mijn auto en aan die van een vriend van mij.. waar we om 18:45 erachter kwamen dat hij zn bobine had opgeblazen.. ff rondgebeld, vrienden in lisse hadden nog liggen en ook een nieuw injectiehuis! dus hup in de lease-Twingo, 170km heen en 170 terug.. en om 23:15 liep hij weer (werd niet echt rustig gereden met de Twinnyload.. )

    mijn project begint ook steeds meer vorm te krijgen, tis geen 924.. (die staat nu buiten de garage nat te worden, gelukkig is hij bijna waterdicht!) maar een AX GTI op 2 dubbele webers (40mm) die ik voor een prikkie heb gekocht en weer in elkaar heb gezet.. gister klik-starten-lopen! en dat na 5jr stilstaan.. (en wat TLC van mijn kant)

    Leuk project ! Ik volg het regelmatig op het forum ;-)
    937 racer

    Comment

    • q01z
      924 Freak
      • Jul 2007
      • 3217

      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

      haha dankje Joost!

      is ook lekker makkelijk projectje nu, eerst ff half-af in elkaar beunen.. kijken wat de APK-keurmeester er van vind.. en dan in de tussentijd ander onderblok (1600cc) regelen en klaarmaken, andere versnellingsbak (korter), nieuwe draagarmen/stuurkogels/rubbers, achteras met schijven, schroefset voorzijde.. en als dat er allemaal is, in 1 weekend ff alles ombouwen en gewoon in 1x weer een perfecte auto hebben
      Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

      Comment

      • Fantaman
        924 Freak
        • Oct 2008
        • 2962

        re: Het Klets-Maar-Raak Topic

        Originally posted by q01z
        haha dankje Joost!

        is ook lekker makkelijk projectje nu, eerst ff half-af in elkaar beunen.. kijken wat de APK-keurmeester er van vind.. en dan in de tussentijd ander onderblok (1600cc) regelen en klaarmaken, andere versnellingsbak (korter), nieuwe draagarmen/stuurkogels/rubbers, achteras met schijven, schroefset voorzijde.. en als dat er allemaal is, in 1 weekend ff alles ombouwen en gewoon in 1x weer een perfecte auto hebben
        klinkt alsof je nog niet genoeg geld in je 924 had gestoken:loco:
        '82 Porsche 924 50 Jahre
        roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
        '98 Subaru Impreza GT Turbo
        prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

        Comment

        • -cees-
          924 Gek
          • Jan 2009
          • 1017

          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

          Na velen die mij voor gingen in deze crisis-tijd ben ik dan ook eindelijk de pineut.

          Na 1 december stopt het bedrijf waar ik voor rij ermee omdat het niet meer vol te houden is. Lekker dan, net de duurste maand van het jaar en dan kom je op straat te staan. :nieteerlijk

          Mijn hoop staat nu nog even gevestigd op dat de ondernemer die mijn route overneemt mij er mischien bij wil hebben, maar de tijd zal het leren...
          Ride with Pride
          sigpic
          924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

          Comment

          • captainfrasca
            Administrator
            • May 2007
            • 3531

            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

            Ik weet hoe het voelt! Succes, ik duim voor je!
            Porsche isn't just a car, but a way of life!
            1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
            Lees hier de regels van 924forum.nl

            Comment

            • Fantaman
              924 Freak
              • Oct 2008
              • 2962

              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

              laten we het beste hopen:Cry:
              '82 Porsche 924 50 Jahre
              roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
              '98 Subaru Impreza GT Turbo
              prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

              Comment

              • Frenske
                In Memoriam | Erelid
                • Feb 2009
                • 3309

                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                Originally posted by -cees-
                Na velen die mij voor gingen in deze crisis-tijd ben ik dan ook eindelijk de pineut.

                Na 1 december stopt het bedrijf waar ik voor rij ermee omdat het niet meer vol te houden is. Lekker dan, net de duurste maand van het jaar en dan kom je op straat te staan. :nieteerlijk

                Mijn hoop staat nu nog even gevestigd op dat de ondernemer die mijn route overneemt mij er mischien bij wil hebben, maar de tijd zal het leren...
                geen interresse om de route zelf te nemen?:whistle:
                924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                Comment

                • -cees-
                  924 Gek
                  • Jan 2009
                  • 1017

                  re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                  Originally posted by Frenske
                  geen interresse om de route zelf te nemen?:whistle:
                  Wel aan gedacht maar er komt net iets teveel bij kijken. Een bus, NIWO vergunning. En mocht je een keer ziek worden ofzo dan zit je gelijk in de problemen omdat je dan altijd weer (voor veel teveel geld) iemand in moet huren. al met al meer nadelen dan voordelen in mijn ogen.
                  Ride with Pride
                  sigpic
                  924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

                  Comment

                  • Frenske
                    In Memoriam | Erelid
                    • Feb 2009
                    • 3309

                    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                    Originally posted by -cees-
                    Wel aan gedacht maar er komt net iets teveel bij kijken. Een bus, NIWO vergunning. En mocht je een keer ziek worden ofzo dan zit je gelijk in de problemen omdat je dan altijd weer (voor veel teveel geld) iemand in moet huren. al met al meer nadelen dan voordelen in mijn ogen.
                    Bus kun je leasen, NIWO is peanuts maar, tja als je een zwakkere gezondhied hebt (lees meerdere keren per jaar ziek) moet je het niet doen. Zou je het wel doen heb je normaliter een dikkere beurs aan het eind van de maand want je werkgever wilde ook verdienen aan jou werkzaamheden....

                    (en dat zegt iemand die al zijn hele leven in loondienst werkt...:doh
                    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                    Comment

                    • -cees-
                      924 Gek
                      • Jan 2009
                      • 1017

                      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                      Klopt allemaal, maar het grote voordeel van in loondienst werken is dat wat er ook gebeurt je altijd weet wat je aan het eind van de maand op je rekening krijgt. Wat dat betreft ben ik toch meer het type dat liever op zeker speelt. Is mischien niet altijd de meest winst gevende oplossing maaar wel vaak de veiligste.
                      Ride with Pride
                      sigpic
                      924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

                      Comment

                      • LWB
                        924 Freak
                        • Dec 2007
                        • 3388

                        re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                        Cees ,succes,hopen dat er snel een oplossing komt!
                        groet,
                        Laurens
                        924 2.0 mj1984


                        Lees hier de regels van 924forum.nl

                        Comment

                        • M.B.H.
                          924 Freak
                          • Feb 2008
                          • 6043

                          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                          Originally posted by -cees-
                          Klopt allemaal, maar het grote voordeel van in loondienst werken is dat wat er ook gebeurt je altijd weet wat je aan het eind van de maand op je rekening krijgt. Wat dat betreft ben ik toch meer het type dat liever op zeker speelt. Is mischien niet altijd de meest winst gevende oplossing maaar wel vaak de veiligste.
                          ja ja ondernemer zijn is inderdaad risco nemen , op dit moment ook niet
                          echt een zeker gegeven om mee te starten.:whistle:

                          Cees succes met zoeken!!! naar een goede oplossing voor je zelf in de toekomst
                          924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                          Comment

                          • -cees-
                            924 Gek
                            • Jan 2009
                            • 1017

                            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                            dank je wel allemaal, word nog vervolgd...
                            Ride with Pride
                            sigpic
                            924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

                            Comment

                            • klaas 924
                              924 Addict
                              • Jan 2009
                              • 1852

                              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                              dat zijn de berichten waar je NIET op zit te wachten!!!!

                              succes met het zoeken naar een andere werkgever!
                              think PORSCHitive

                              Comment

                              • Fantaman
                                924 Freak
                                • Oct 2008
                                • 2962

                                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                                droog wegdek, nauwelijks blaadjes en toch gleed ik onder uit met de brommeredface:
                                mijn waterdichte display is niet meer water dicht, de uitslagbegrenser van het stuur moet ik richten en meschien lassen, een nieuw handvat en voor kap en de rest zijn wat krasjes:loco:

                                ohh en ik heb een paar scharmen en nog een beetje pijn in me rechterbeen doet nog een beetje zeer omdat de brommer daar overheen gleed:whistle:

                                maar met het motto; pijn is fijn, kom ik er wel weer doorheen:loco:
                                '82 Porsche 924 50 Jahre
                                roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                                '98 Subaru Impreza GT Turbo
                                prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                                Comment

                                Working...