Het Klets-Maar-Raak Topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fantaman
    924 Freak
    • Oct 2008
    • 2962

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    aaah heb ik je toch gemist want ik was er ook de hele dag

    nu is alleen mijn gezicht verbrand:doh:

    en ik had ook gehoopt om in de parade mee te rijden totdat ik zaterdag nog even las dat ze het dit jaar anders gingen doen, je moest inschrijven en 15 euro betalen, meer kon ik er niet uit halen.

    nog even kennis gemaakt met de belgiesche politie, en ja hoor frans belgie dus alleen frans maar het woord ''160'' en ''te snel'' konden ze wel:whistle:
    gelukkig hebben ze niet door gehad dat ik daarvoor 210 he gereden, ja sorry ik kon het niet laten, 4e rijbaan helemaal leeeeeeeeeegedface:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

    Comment

    • ShroudedVeil
      924 Addict
      • Aug 2008
      • 2365

      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

      op de teller of gps Tygo?

      In het buitenland flik ik dat niet, als je dan je auto kwijt bent sta je daar in the middle of nowhere ...
      When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

      Comment

      • Cor 944
        924 Fan
        • Dec 2007
        • 692

        re: Het Klets-Maar-Raak Topic

        Originally posted by Fantaman
        nog even kennis gemaakt met de belgiesche politie, en ja hoor frans belgie dus alleen frans maar het woord ''160'' en ''te snel'' konden ze wel:whistle:
        dan heeft die 40 km te hard daar in Belgie je een aardige duit gekost.
        want in Belgie zijn ze echt niet goedkoop met zulke snelheden.
        ik schat in ,een honderdje of 4 aan Eurootjes.

        een vriend van mij heeft in belgie ,
        voor 15 km overschrijding al een 180 eurootjes kunnen aftikken op de snelweg.
        ik zat er gelukkig naast ,en had hem nog gewaarschuwd voor het boette beleid in belgie.

        Comment

        • LWB
          924 Freak
          • Dec 2007
          • 3388

          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

          ik zeg een duur dagje Spa:doh:
          groet,
          Laurens
          924 2.0 mj1984


          Lees hier de regels van 924forum.nl

          Comment

          • Frenske
            In Memoriam | Erelid
            • Feb 2009
            • 3309

            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

            je bedoelt een duur Spa-tje? :Cry:
            924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

            Comment

            • Fantaman
              924 Freak
              • Oct 2008
              • 2962

              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

              nou ik had 200 - 300 verwacht en toen kwam ie aan dat ik 150 moest betalen, is dat alles:shocked:
              nouja ik kan er wel om lachen, zonde van het geld maar bekeurd worden voor 10 te hard vind ik zo genaait

              2x minder tanken en ik heb het weer terug:loco:

              ze rekenen in belgie per km te hard 5 euro dus bekeurt voor 30 te hard zou ik zeggen

              @frank: op de teller maar zal er niet ver naast zitten, politie zij 160 en dat zei ik ook toen je lampjes aan gingen en mijn bijrijder vroeg hoe hard ik reed:-)
              plus dat ik laasts langs een bord reed die zei dat ik 52 reed en op de teller inderdaad net boven het streepje 50, dus ik geloof het wel:thumb:
              '82 Porsche 924 50 Jahre
              roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
              '98 Subaru Impreza GT Turbo
              prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

              Comment

              • dopre
                924 Gek
                • Jan 2009
                • 929

                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                in België noemt men de auto de "Heilige Koe", vooral omdat er veel te melken valt.
                Zeer hoge taksen, BIV ( bijzondere inschrijvingstaks), BTW, taksen op brandstof en wat het gerecht betreft is een snelheidsovertreding waarschijnlijk de enige overtreding die effectief beboet wordt. Winkeldiefstallen, beschadigingen aan voertuigen of andere zaken, zelfs moordzaken worden hier veel minder zwaar aangepakt en kunnen zelfs ongestraft verjaren.
                Vanaf 1 km te hard heb je 50 euro, vanaf 170 km op de snelweg ben je je rijbewijs kwijt + een fikse boete.
                Als buitenlander heb je nog het voordeel dat als ze je onmiddellijk aanhouden, dat je een minnelijke schikking krijgt. Dit is een stuk goedkoper dan wanneer wij als belg gefitst worden.
                Dus fantaman je hebt nog een mooie korting gekregen:-)

                Comment

                • Fantaman
                  924 Freak
                  • Oct 2008
                  • 2962

                  re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                  ik waas ook aardig verrast dat het maar 150 was, ben ook zeer blij dat ik maar 160 reed toen ik dr naast zat, reed al een paar km 200:loco:

                  trouwens hier in NL krijg je ook maar 4 jaar gevangenis voor moord en dan mogen ze voorwaardelijk nog eerder naar buiten ook:doh:

                  trouwens ik vind dat ze op de snelweg niet moeten gaan bekeuren voor minder dan 10 te hard, want komop ff inhalen of de weg loopt opeens naar benee en je rijd zo 10 te hard:doh:
                  '82 Porsche 924 50 Jahre
                  roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                  '98 Subaru Impreza GT Turbo
                  prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                  Comment

                  • Space
                    924 Fan
                    • Feb 2008
                    • 617

                    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                    Reed ik vandaag in de keef naar huis, knalde er een bougie uit. Die was al discutabel (draad bougiegat gaar). Snel ff de bougie+kabel uit het motorruim vissen en naar huis gekacheld op 3 pitten. Tering wat maakt dat een HERRIE!!! :shocked: alsof je zonder uitlaat rijdt. En in feite hoor je alleen maar het aanzuigen en wegpersen van lucht via dat gat.
                    S power!

                    Comment

                    • LWB
                      924 Freak
                      • Dec 2007
                      • 3388

                      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                      :shocked: geen duk in de kap?
                      groet,
                      Laurens
                      924 2.0 mj1984


                      Lees hier de regels van 924forum.nl

                      Comment

                      • Space
                        924 Fan
                        • Feb 2008
                        • 617

                        re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                        Gelukkig niet.
                        S power!

                        Comment

                        • Fantaman
                          924 Freak
                          • Oct 2008
                          • 2962

                          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                          WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
                          1:10 gehaalt op de laaste tank:peace:
                          wat het tripje spa toch nog ergens goed voor:loco:
                          '82 Porsche 924 50 Jahre
                          roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                          '98 Subaru Impreza GT Turbo
                          prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                          Comment

                          • -Bassie-
                            924 Freak
                            • Oct 2008
                            • 4367

                            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                            afgelopen donderdag een apple mac book pro 13 inch gekocht.

                            wow wat een fantastisch apparaat is dat:-)
                            geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

                            Comment

                            • Jayke
                              924 Gek
                              • Feb 2010
                              • 910

                              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                              Had je geld over ofzo? :p Bij mij op de opleiding zijn er ook een hoop met Macbooks, ook een aantal pro's, en hoewel het er wel erg strak uitziet, ook mac OS, vind ik het nog steeds te duur, zoals bij eigenlijk alles van Apple.

                              Heb zelf dan ook afgelopen week een nieuwe Windows laptop gekocht (15,6" Acer Aspire, i5 430M cpu, 4 GB Ram en een nVidia gt320m met 1 GB Ram, dus een flink snelle) voor de bijna helft van de prijs van die Macbook...

                              Maar goed, zoals gezegd, het zijn wel erg mooie dingen. In ieder geval veel plezier ermee

                              Comment

                              • -Bassie-
                                924 Freak
                                • Oct 2008
                                • 4367

                                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                                ik ben bezig met fotografie.

                                dan werkt een mac book erg lekker.

                                en daarbij doe jij wss niet rond de 7 uur op 1 accu met jouw laptop.

                                gebouwd van aluminium en zeer makkelijk in gebruik.

                                zelfs makkelijker dan windows xp/vista/7
                                geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

                                Comment

                                Working...