Het Klets-Maar-Raak Topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thijsch
    924 Gek
    • Apr 2013
    • 914

    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Voor wie nog op zoek is...



    Dat interieur ziet er zo fraai uit!

    Comment

    • gerben1986
      924 Gek
      • Feb 2008
      • 952

      Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

      Die is eerder dit jaar voor meer dan $ 7.000,- verkocht als ik me niet vergis. Wordt op het internationale forum nogal veel over gesproken.

      Comment

      • jimfrey944
        Administrator
        • Jan 2008
        • 4533

        Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

        Wat je met een beetje verf al niet kan doen voor een zwart interieur
        sigpic

        porsche 924 martini 1977
        porsche 924 50 Jahre edition 1982
        BMW X3 3.0 high exclusieve

        Comment

        • Thijsch
          924 Gek
          • Apr 2013
          • 914

          Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

          Korte vraag, heeft iemand ervaring met het handbediend raammechanisme in een deur zetten waar elektrisch bediend in zit? Veel gedoe/tijd? Wil een deur laten spuiten, en heb er nog 1 staan.

          Comment

          • harry
            924 Gek
            • May 2008
            • 1287

            Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

            Lijkt mij niet zo moeilijk het oude mechanisme demonteren en een scheibenwischer-gestangen monteren.



            Mvg, Harry 924 1983


            You know the Germans always make good stuff
            7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !

            Comment

            • harry
              924 Gek
              • May 2008
              • 1287

              Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

              Thijs,

              Had de verkeerde afbeelding gestuurd


              Fensterheber Rechts wie Musterabb. Gebrauchtteil Porsche 924 944 Weitere Angebote und seltene Autoteile finden Sie in unserem Autoteile Shop zum Direktkauf ! - Fensterheber Porsche 924 / 944 Rechts - 9.74 - 8.88 - Autoverglasung / Kurbel Scheibe Tür - gebraucht

              Mvg, Harry 924 1983


              You know the Germans always make good stuff
              7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !

              Comment

              • Thijsch
                924 Gek
                • Apr 2013
                • 914

                Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                Het mechanisme heb ik nog in mijn huidige deur dus die kan zo mee. Ik had een roestplekje bij de bevestiging van de spiegel (rubber sloot niet goed meer af en er kon dus vocht onder komen) en dat is te ver om zonder al te veel gedoe weer netjes te krijgen. Gelijk een tip voor iedereen, wacht er niet te lang mee!

                Zo te zien redelijk goed te doen:



                Has anyone run across any instructions/write-ups about how to install the window winding mechanisms? I have power windows currently, which I'm

                Comment

                • jimfrey944
                  Administrator
                  • Jan 2008
                  • 4533

                  Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                  Is makkelijk te doen
                  kan zijn dat je een ander gelijdertje nodig heb licht aan welke deur je nu heb
                  als je in mijn martini topic kijkt ergens achter in heb ik het over de verschillende deuren en ook over dit gelijdertje
                  Ik heb een 924 martini Deze heb ik al een jaar of 3. Maar zo als bij vele ontbreekt de tijd om hier aan te beginnen. Ik heb nog wat andere auto's waar ook veel tijd in gaat zitten, ook ben ik met mijn schoonvader bezig een mg b uit 1963 te restaureren. Daar zijn we nu me op de helft de body staat bij de spuiter. Ik zie
                  Last edited by jimfrey944; 29-12-14, 09:52.
                  sigpic

                  porsche 924 martini 1977
                  porsche 924 50 Jahre edition 1982
                  BMW X3 3.0 high exclusieve

                  Comment

                  • Thijsch
                    924 Gek
                    • Apr 2013
                    • 914

                    Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                    Dankjewel Jim dat is nuttige info! De deur die ik heb liggen is van 81 dacht ik, dus late type. Later deze week als ik in de garage ben ga ik het even uitzoeken.

                    Hoe staat het trouwens met jouw martini project? Ben je er nog mee bezig?

                    Comment

                    • Gijs924
                      924 Fan
                      • Jan 2014
                      • 136

                      Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                      Ja Jim!! Al vorderingen? Of ben je net zo ver als wij met de rode 76-er....

                      Comment

                      • jimfrey944
                        Administrator
                        • Jan 2008
                        • 4533

                        Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                        Ik ben bezig met het verkopen van mijn woning en te verhuizen naar een andere
                        Moet al mijn 924 spullen naar de opslag brengen en daarna erg veel verbouwen aan de nieuwe woning
                        de martini gaat dus voor de zoveelste keer naar de koelkast
                        sigpic

                        porsche 924 martini 1977
                        porsche 924 50 Jahre edition 1982
                        BMW X3 3.0 high exclusieve

                        Comment

                        • Marty
                          924 Wannabe
                          • Dec 2014
                          • 92

                          Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                          Even lachen om de ANWB oldtimer verzekering!!!

                          U heeft de ANWB Oldtimer Autoverzekering aangevraagd voor uw Porsche met kenteken XX-XX-XX. Wij hebben de aanvraag afgewezen. In deze e-mail leest u waarom wij dit afwijzen.
                          Uw aanvraag is afgewezen. De reden hiervoor is het merk en type voertuig. Dit valt buiten onze acceptatierichtlijnen bij de oldtimer verzekering.


                          Ik zie dat mijn aanvraag voor een oldtimerverzekering is afgewezen.
                          Kunt u iets specifieker zijn in de toelichting en reden van afwijzing?
                          Graag zou ik de in uw mail genoemde acceptatierichtlijnen willen ontvangen

                          Naar aanleiding van uw e-mail, bericht ik u het volgende.
                          Onze acceptatierichtlijnen zijn alleen voor intern gebruik. Ik kan ze u dan ook helaas niet toesturen.
                          We hebben de aanvraag afgewezen omdat wij het merk en type voertuig niet op de Oldtimerverzekering willen verzekeren. Reden hiervoor is dat het een snelle auto is met een hoge nieuwaarde en dus met een groter risico. De premie voor een Oldtimerverzekering staat niet in verhouding tot het risico. U kunt voor dit voertuig een ANWB Autoverzekering aanvragen. Deze zal dan opnieuw door ons worden beoordeeld.


                          De Porsche 924 2.0 coupe heeft 125pk (geen turbo) en 33 jaar terug was dit wellicht best aardig te noemen. Er is geen sprake van een hoge nieuwwaarde en de dagwaarde waar het veelal omgaat komt ook niet boven de 2000 Euro uit.
                          De auto is reeds verzekerd bij een verzekeringsmaatschappij met FEHAC keurmerk.

                          Comment

                          • gerben1986
                            924 Gek
                            • Feb 2008
                            • 952

                            Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                            Ja, daarom ben ik in het verleden over gestapt vanaf de ANWB naar de KNAC (premie werd verhoogd). En raad eens waar de KNAC de verzekeringen onder brengt? Juist ja, bij de ANWB... Maar met 2 auto's (waarvan 1 all-risk) was dat veel goedkoper.

                            Comment

                            • Ronaldbm
                              924 Addict
                              • Aug 2014
                              • 1694

                              Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                              Same here. Ik kreeg te horen dat ze geen porsche of rolls wilden verzekeren. Het argument dat mijn dagelijks vervoer volvo heet, ruim meer pk heeft, uit 50 km enkele reis bestaat en ik ca 40k km schadevrij per jaar rij boeide niet. En oja, al 10 jaar anwb lid, maar voor de verzekering ben ik een nieuwe klant⁉️ Yeah right. Gewoon bij mijn collectieve verzekering via centraal beheer nu. Ook geen oldtimer beperkingen nu. Kortom anwb, forget it!
                              Project 924....and nice driving

                              Comment

                              • Marty
                                924 Wannabe
                                • Dec 2014
                                • 92

                                Re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                                Zit nu ook bij centraal beheer, werkgeverskorting, 2e auto etc. en inderdaad geen beperking.

                                Comment

                                Working...
                                X