Het Klets-Maar-Raak Topic

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 924turbo2
    924 Freak
    • Dec 2007
    • 2956

    re: Het Klets-Maar-Raak Topic

    Type twee is wel de betere maar ook weer een stuk zeldzamer, zeker in Nederland.

    Type 1 is wel betrouwbaar te maken door intercooler en wat rijker te zetten. Nadeel is dat 80% van de types 1 rondrijden met gebroken zuigerveren, als je een type 1 koopt moet je eigenlijk voor de zekerheid het blok uit elkaar trekken.

    De turbo's zijn geen proleem met de moderne hoogwaardige synthetische olie. Zoals altijd bij ouderwetse turbo motoren moet je hem even een minuutje laten lopen als je een stuk hard hebt geblazen.
    937 racer

    Comment

    • -Bassie-
      924 Freak
      • Oct 2008
      • 4367

      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

      kijk dat antwoord heb ik hier eigenlijk nog nooit gelezen maar wel de problemen.

      ben benieuwd waar deze voor weg gaat.
      geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

      Comment

      • -Bassie-
        924 Freak
        • Oct 2008
        • 4367

        re: Het Klets-Maar-Raak Topic

        Originally posted by jimfrey944

        en ik durf voorlopig ook niet meer naar belgie gezien mijn avontuur afgelopen donderdag
        vertel eens verder jimfrey?
        geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

        Comment

        • jimfrey944
          Administrator
          • Jan 2008
          • 4534

          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

          ik ging even een midweek pukkelpop en eindigde nog al snel en heftig

          ik lach tijdens de storm op de grond in het water delen van mijn tent over mijn spullen houdend
          gelukkig zelf niets aan overgehouden behalve een bond en blauwe rug van de hagel
          mijn tent totaal verwoest en een aantal spullen kwijt

          video is niet voor gevoelige mensen

          sigpic

          porsche 924 martini 1977
          porsche 924 50 Jahre edition 1982
          BMW X3 3.0 high exclusieve

          Comment

          • -Bassie-
            924 Freak
            • Oct 2008
            • 4367

            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

            owk dat is zeker wel heftig jah

            gelukkig heb jij er verder niks aan over gehouden.
            geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

            Comment

            • Fantaman
              924 Freak
              • Oct 2008
              • 2962

              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

              zodeju, das heftig
              '82 Porsche 924 50 Jahre
              roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
              '98 Subaru Impreza GT Turbo
              prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

              Comment

              • dopre
                924 Gek
                • Jan 2009
                • 928

                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                Is een zeer plaatselijk onweer geweest met toch 4 doden.

                Comment

                • Fantaman
                  924 Freak
                  • Oct 2008
                  • 2962

                  re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                  4 doden is ook niet zo kijk, moet je kijken wat voor instalitie er naar beneden is gekomen, je zou daar maar lopen
                  '82 Porsche 924 50 Jahre
                  roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                  '98 Subaru Impreza GT Turbo
                  prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                  Comment

                  • jimfrey944
                    Administrator
                    • Jan 2008
                    • 4534

                    Het is een wonder dat er niet meer doden zijn gevallen gezien de dingen die naar beneden zijn gekomen
                    Grote tv schermen geluids boxen
                    Verlichting versieringen
                    Bomen onderdelen van tenten
                    Vergeet de zwaar gewonden niet
                    Soms is dat erger voor de persoon als dood gaan
                    Attached Files
                    sigpic

                    porsche 924 martini 1977
                    porsche 924 50 Jahre edition 1982
                    BMW X3 3.0 high exclusieve

                    Comment

                    • Frenske
                      In Memoriam | Erelid
                      • Feb 2009
                      • 3309

                      re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                      Nakomelingen van collega's waren ook aanwezig. Natuurlijk worden verhalen door het rondvertellen aangedikt maar hun berichten over afgerukte ledematen, zware snijwonden en vele botbreuken.
                      Voor de nabestaanden van de slachtoffers is het natuurlijk het meest onomkeerbare maar voor jonge mensen met een tot dit noodweer zonnige toekomst voor zich is het leven met bv een prothese of levenslang voorzien van vreselijke littekens zeker geen makkie!!
                      924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                      Comment

                      • jimfrey944
                        Administrator
                        • Jan 2008
                        • 4534

                        Afgerukte ledematen heb ik niet gezien
                        Er zullen weinig protheses uitgedeeld worden
                        wel veel hoofdwonden En botbreuken
                        Hersen beschadiging is ook zeker geen pretje om me te moeten leven
                        sigpic

                        porsche 924 martini 1977
                        porsche 924 50 Jahre edition 1982
                        BMW X3 3.0 high exclusieve

                        Comment

                        • Frenske
                          In Memoriam | Erelid
                          • Feb 2009
                          • 3309

                          re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                          Originally posted by jimfrey944
                          Afgerukte ledematen heb ik niet gezien
                          Er zullen weinig protheses uitgedeeld worden
                          wel veel hoofdwonden En botbreuken
                          Hersen beschadiging is ook zeker geen pretje om me te moeten leven
                          hmm, voor menigeen geldt: wat er niet is kun je niet beschadigen.

                          en zoals ik al aangaf, verhalen worden aangedikt.
                          924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                          Comment

                          • klaas 924
                            924 Addict
                            • Jan 2009
                            • 1852

                            re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                            wij stonden afgelopen donderdag op ongeveer 15 kilometer van af hasselt op een camping
                            wel enorm veel water en onweer ,gelukkig zo goed als geen wind
                            maar zoals het daar tekeer ging ,heb ik in al mijn 48 jaren nog nooit meegemaakt
                            een enorm drama ,zeker voor de nabestaanden

                            en dan valt het drama bij ons nog wel mee

                            de 924 is afgekeurd voor een nieuwe APK
                            rechter draagarm is te verroest
                            voorste banden zijn gescheurd door droogte/ouderdom
                            en de kachel motor is kapot
                            tsaa viel eigenlijk best wel tegen
                            maar heb al andere draagarmen kunnen kopen ,een kachelmotor is al opgezocht, lekker in de buurt bij een
                            ander clublid (ga racing,tolbert)
                            en banden kosten bij de bandenboer 52 euro per stuk
                            dus dat word sleutelen de komende dagen en avonden
                            think PORSCHitive

                            Comment

                            • -Bassie-
                              924 Freak
                              • Oct 2008
                              • 4367

                              re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                              na vervangen draag arm wel ff opnieuw laten uitlijnen he

                              verder succes er mee.

                              wat voor merk banden zitten er op dan?
                              geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

                              Comment

                              • klaas 924
                                924 Addict
                                • Jan 2009
                                • 1852

                                re: Het Klets-Maar-Raak Topic

                                ik zou het echt niet weten
                                de apk keur meester had geinformeert wat de banden moeten kosten om voor mij een prijsopgaven te maken
                                ik zal er eens naar vragen

                                nu ik hier toch ben :

                                ik ben al even aan het zoeken hoe ik de kachel motor moet vervangen
                                het wil niet vanaf de buitenkant(onder de motorkap),moet het dan onder het dashboard langs??
                                of moet het hele dashboard eruit gesleuteld worden??
                                of staat er al ergens een draadje waar dat in beschreven staat??
                                think PORSCHitive

                                Comment

                                Working...