Plannen 2010
Collapse
X
-
Re: Plannen 2010
Zozo!
Enne ga je jezelf ook aanbieden als spuiter?When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.Comment
-
Re: Plannen 2010
ziet er goed uit Martin,hoe kom je er op;-)Comment
-
Re: Plannen 2010
Te gek, man! Als ik ruimte en geld had.... zou ik dat ook heel graag willen!
Succes met de verdere bouw! En we zien graag het eindresultaat graag d.m.v. een uitgebreide fotorepo + beschrijving!:thumb: Of misschien wel 'n keer in het echt.;-)Comment
-
Re: Plannen 2010
Ik ben ooit een jaar of 3 spuiter geweest
En ik ben voor het opknappen van machine"s een Schilder-verf ruimte Nodig ;-)
om de simpele reden dat ik niet met water gedragen verf werk
dus vandaar een stofvrije cabine van 4 x 6 x 3 m B x L x H
Dit word een overdruk cabine met een verticale stroming, meer inblazen dan afzuigen
zodat waneer je de cabine verlaat of ingaat,
er geen stof van buiten de cabine in de cabine kan komen:loco:
en er past ook een p.:whistle: in924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.Comment
-
Re: Plannen 2010
en kunnen daar dan alleen jou Ptjes in of ook onze Ptjes ?When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.Comment
-
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!Comment
-
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: Plannen 2010
Cabine van Martin wordt erg netjes, heb hem paar weekjes geleden bekeken en een 924 past er echt prima in
Ik ga dit jaar over naar elektronische brandstofinjectie, nu maar hopen dat de elektronica voor de kerst binnen is zodat ik daar mooi in de vakantie aan kan werkenPorsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)Comment
-
Re: Plannen 2010
ik zit toch te denken om er carb's op te zetten voordat ik voordat ik alles elektroniseer, ben toch bang dat me brandstofpomp z'n beste tijd heeft gehad en het zomaar kan begeven. of en toe bouwt ie nauwelijks druk opedface:
ben wel heel nieuwsgierig hou het eruit komt te zien bij Arvid:thumb:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
Comment