Het klets maar raak-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fantaman
    924 Freak
    • Oct 2008
    • 2962

    Re: Het klets maar raak-topic

    dat dacht ik nou ook, zijn goeie wagen maar om nou een embleem ervan te jatte daar ken ik niet bij met me hoofd, een porsche embleem straalt tenminste nog wat uit, X factor laten we maar zeggen 8)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

    Comment

    • VonG
      924 Fan
      • Jan 2008
      • 441

      Re: Het klets maar raak-topic

      Originally posted by Sjaak
      Ik kom er net achter dat een of andere onverlaat het embleem van mijn auto heeft gestolen, en daarbij ook nog eens de lak heeft beschadigd... (geluk bij het ongeluk is dat de beschadiging zit waar het embleem hoort te zitten, maar toch!!)
      Van mij mogen ze deze trieste figuren één voor één een nekschot geven. Grrr :evil:

      Woehoe een porsche embleem.. Kijk gvd eens op markplaats of ebay als je zo graag een embleempje wil.. Bij deze wil ik het gestolen embleem vervloeken en hoop ik dat de nieuwe eigenaar er morgen mee onder een bus loopt.. :twisted:

      Zo dat helpt..

      Verder wil ik jullie allemaal een uitmuntend weekend wensen. :wink:

      Gegroet Sjaak
      heb ik ook gehad... gebeurd heel veel... zie regelmatig P's hier in de buurt met een embleem er af en iets later weer een nieuwe erop... erg triest van die lui die dat doen... ze zouden dat embleem moeten vastschroeven in het hoofd van die lui... met lange bouten... en dan er weer afslopen... kijken of dat lekker voelt...

      Comment

      • Sjaak
        924 Fan
        • Apr 2008
        • 398

        Re: Het klets maar raak-topic

        Omder stroom zetten had ik ook al overwogen.. Gaat redelijk makkelijk, er zit namelijk een rubber plaatje onder het embleem en de doorvoer gaten zijn geïsoleerd..
        Nadeel: Je hebt waarschijnlijk je embleem nog, maar tevens een deuk in de wagen.. Dan heb ik toch liever dat ze het embleem mee nemen.

        Comment

        • Meneer aard
          924 Gek
          • Sep 2007
          • 1129

          Re: Het klets maar raak-topic

          Originally posted by VonG
          Originally posted by Sjaak
          Ik kom er net achter dat een of andere onverlaat het embleem van mijn auto heeft gestolen, en daarbij ook nog eens de lak heeft beschadigd... (geluk bij het ongeluk is dat de beschadiging zit waar het embleem hoort te zitten, maar toch!!)
          Van mij mogen ze deze trieste figuren één voor één een nekschot geven. Grrr :evil:

          Woehoe een porsche embleem.. Kijk gvd eens op markplaats of ebay als je zo graag een embleempje wil.. Bij deze wil ik het gestolen embleem vervloeken en hoop ik dat de nieuwe eigenaar er morgen mee onder een bus loopt.. :twisted:

          Zo dat helpt..

          Verder wil ik jullie allemaal een uitmuntend weekend wensen. :wink:

          Gegroet Sjaak
          heb ik ook gehad... gebeurd heel veel... zie regelmatig P's hier in de buurt met een embleem er af en iets later weer een nieuwe erop... erg triest van die lui die dat doen... ze zouden dat embleem moeten vastschroeven in het hoofd van die lui... met lange bouten... en dan er weer afslopen... kijken of dat lekker voelt...

          mwah heb geen nut..Dan heb je juist nog meer schade..Gewoon erop klikken en klaar..jatten dan jatten ze het maar (o wee als ik er eentje in de kraag krijg die er van mijn probeer te jatten haha) gewoon opgeven aan de verzekering (als je voor vandalisme verzekerd bent).

          Comment

          • Sjaak
            924 Fan
            • Apr 2008
            • 398

            Re: Het klets maar raak-topic

            Volgens mij niet... dus dat wordt even een nieuwe zoeken.. Komt goed.. Ik weet dat er een straat verder een 944 staat dus.. (giegiegie :twisted: )

            @ !Ik-rij-belastingvrij!: Die sloper in Ospel zat daar nog een embleem op?

            Comment

            • VonG
              924 Fan
              • Jan 2008
              • 441

              Re: Het klets maar raak-topic

              Originally posted by Meneer aard
              Originally posted by VonG
              Originally posted by Sjaak
              Ik kom er net achter dat een of andere onverlaat het embleem van mijn auto heeft gestolen, en daarbij ook nog eens de lak heeft beschadigd... (geluk bij het ongeluk is dat de beschadiging zit waar het embleem hoort te zitten, maar toch!!)
              Van mij mogen ze deze trieste figuren één voor één een nekschot geven. Grrr :evil:

              Woehoe een porsche embleem.. Kijk gvd eens op markplaats of ebay als je zo graag een embleempje wil.. Bij deze wil ik het gestolen embleem vervloeken en hoop ik dat de nieuwe eigenaar er morgen mee onder een bus loopt.. :twisted:

              Zo dat helpt..

              Verder wil ik jullie allemaal een uitmuntend weekend wensen. :wink:

              Gegroet Sjaak

              heb ik ook gehad... gebeurd heel veel... zie regelmatig P's hier in de buurt met een embleem er af en iets later weer een nieuwe erop... erg triest van die lui die dat doen... ze zouden dat embleem moeten vastschroeven in het hoofd van die lui... met lange bouten... en dan er weer afslopen... kijken of dat lekker voelt...

              mwah heb geen nut..Dan heb je juist nog meer schade..Gewoon erop klikken en klaar..jatten dan jatten ze het maar (o wee als ik er eentje in de kraag krijg die er van mijn probeer te jatten haha) gewoon opgeven aan de verzekering (als je voor vandalisme verzekerd bent).
              eigen risico is hoger dan een nieuwe embleem...

              Comment

              • VonG
                924 Fan
                • Jan 2008
                • 441

                Re: Het klets maar raak-topic

                net lekker de P uitgelaten op de A2 en A12... en even naar een auto gaan kijken

                Comment

                • q01z
                  924 Freak
                  • Jul 2007
                  • 3217

                  Re: Het klets maar raak-topic

                  net mijn eerste testritje met mn net opgebouwde AX gehad

                  damn wat is zo'n 2 traps carburateur toch gaaf.. gaaf je half gas, "goh gaat best hard", klein beetje meer (2e trap opent) "WHAAAAAAAAAA" hihihi

                  wel wat kleine aanmerkingen.. maar niets bijzonders
                  -hij valt uit als ik de choke eraf haal ---> mengsel
                  -1 klep tikt --> afstellen, blugh kutwerk
                  -ontsteking staat net te laat voor mooi (mjah was ook op de gok..)
                  -remmerij lijkt niet helemaal 100% verdeeld, had het idee dat hij r.a. harder remde als l.a. maar niet echt getest nog..
                  -een stoel die vergrendeld is best fijner als 1tje die dat niet doet
                  -versnellingsbak jankt een beetje
                  -het maakt herrie als je een AX kaal is
                  Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                  Comment

                  • Ik-rij-belastingvrij
                    924 Gek
                    • Dec 2007
                    • 1216

                    Re: Het klets maar raak-topic

                    Sjaak: Volgensmij niet, volgensmij hadden ze die er uitgezaagt, gewoon een vierkant uit de neus geslepen :shock:
                    En van die rode weet ik het niet, maarja, daar mag eigenlijk toch niks afgehaald worden oll:

                    Klinkt leuk Marc, en gewoon nog steeds zonder APK enz rijden zeker? :mrgreen:

                    De AX van m'n broertje (Pino op het forum) is inmiddels ook (eindelijk) klaar
                    In vandaag en gister hebben we de koppakking, de waterpomp en de distributieriem + spanrol vervangen.
                    Verder gelijk de doorsnee dingen bij een grote beurt, bougie's, olie, koelvloestof enz vervangen.
                    Hij loopt weer lekker in ieder geval :-D
                    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
                    Porsche 924S, 1989.

                    Comment

                    • q01z
                      924 Freak
                      • Jul 2007
                      • 3217

                      Re: Het klets maar raak-topic

                      mooizo
                      weer een motorblokje gered


                      ja, door het gebrek aan APK heb ik maar een heel klein rondje gereden.. 5km ofzo, misschien iets meer..
                      Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                      Comment

                      • Ik-rij-belastingvrij
                        924 Gek
                        • Dec 2007
                        • 1216

                        Re: Het klets maar raak-topic

                        mischien IETS meer :mrgreen:
                        Achja, moet ook kunnen daar waar jij woont :wink:
                        Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
                        Porsche 924S, 1989.

                        Comment

                        • Sjaak
                          924 Fan
                          • Apr 2008
                          • 398

                          Re: Het klets maar raak-topic

                          Heb gelukkig al nieuw embleempje gevonden.. 2 stuks voor het totaal bedrag van 16,50.. alleen het rubbertje nog.

                          Comment

                          • Ik-rij-belastingvrij
                            924 Gek
                            • Dec 2007
                            • 1216

                            Re: Het klets maar raak-topic

                            Even de aandacht allemaal :mrgreen:
                            Iemand die ik ken van het vespa-ciao forum gaat ook een 924 kopen, hij is al bij meerdere auto's gaan kijken en wilt nu een bod uit gaan brengen op de volgende auto:



                            Hij wil er 1900 of 2000 euro op gaan bieden, wat vinden jullie hier van?
                            Te duur, koopje, nette prijs?

                            Als je het mij vraagt is het een nette prijs voor dit exemplaar als ik alleen af ga op de advertentie.
                            Hij is al gaan kijken en deze reedt tot nu toe het beste van de exemplaren die hij is gaan bekijken.
                            Helaas kan hij zich zelf niet aanmelden, er is een probleem, inloggen gaat wel, maar dan verdwijnen alle topics
                            Mischien iets voor een Admin om dit ff uit te zoeken :mrgreen:
                            Hij staat aangemeld als ArvidW

                            Hopelijk komt dit allemaal goed, dan hebben we er binnenkort een lid bij
                            Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
                            Porsche 924S, 1989.

                            Comment

                            • q01z
                              924 Freak
                              • Jul 2007
                              • 3217

                              Re: Het klets maar raak-topic

                              hahaha niet weer he..

                              die auto staat in mn favorietenlijstje.. oll: en weeer zit stefan erachteraan net als met die AX destijds
                              Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                              Comment

                              • Tom
                                924 Freak
                                • May 2007
                                • 5361

                                Re: Het klets maar raak-topic

                                Originally posted by Sjaak
                                Heb gelukkig al nieuw embleempje gevonden.. 2 stuks voor het totaal bedrag van 16,50.. alleen het rubbertje nog.
                                Hmmm, niet toevallig ook gejat voor dat geld?
                                924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                                Comment

                                Working...