Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
jaja, voor jullie piepkuikens wel maar voor de mensen van iets gevorderde leeftijd niet echt ..... :doh:
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Ik zie eigenlijk ook bijna nooit een 924 rijden, weet ze wel te staan in de buurt maar zie er weinig rondrijden
944's kom ik dan wel weer geregeld tegen!
Bij ons in Belgie kom je eigenlijk geen 924, 944, 968 of 928 meer tegen in het dagelijkse verkeer.
Af en toe wel eens op old-timer ritten of Porsche bijeenkomsten.edface:
wat me opvalt is dat de vraagprijzen in B voor de 924 veel hoger liggen dan in NL .... :shocked:
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
remleidingen was ik intotaal 30 euro kwijt en dan nog 15 euro voor de nippels.
en dan nog een ochtend werk
so! so! das dan wel te doen. ik zal het dan inderdaad liggend op de grond moeten doen, maar met wat geduld moet dat wel lukken.
ik had hem eerst bij de garage staan, die vertelde me dat het €320 zou gaan kosten. dat vond ik iets te veel van het goede. een vriendelijke mede forumer bood mij ook aan om naar middelburg te komen, hij kon het ook voor een aanzienlijk lager bedrag!:shocked: maar naar middelburg rijden zonder remmen vond ik wat te link.
En dus worden ze steeds meer waard als het goed is (zeker goed onderhouden exemplaren)
mensen geven er anders toch niet graag geld aan uit want ik krijg de mijne niet verkocht. hij is wel niet helemaal in orde maar de prijs is niet te hoog ook niet..
Comment