Beste Porsche924 Forum,
Na wat rondgelezen te hebben ben ik vandaag gaan kijken bij mijn eerste porsche 924. Vraagprijs was richting de 1000 euro en het interieur was niet goed. De motor liep prima en tijdens het rijden leek alles naar behoren te werken.
De punten die me toch opvielen waren:
-Accubak lekte door naar de bijrijderskant
-De auto trok een klein beetje naar rechts (uitlijnen?)
-De lampen kwamen omhoog zonder problemen maar bleven bij het sluiten net een klein stukje open staan.
Volgens de verkoper was het laatste tandje van het tandwiel afgebroken.
Verder waren alle metertjes en geluiden prima in orde, op het interieur na.
Mijn vraag is nu of deze drie problemen te verhelpen zijn of dat dit echt structurele en erg dure reparaties behoeft?
Na wat rondgelezen te hebben ben ik vandaag gaan kijken bij mijn eerste porsche 924. Vraagprijs was richting de 1000 euro en het interieur was niet goed. De motor liep prima en tijdens het rijden leek alles naar behoren te werken.
De punten die me toch opvielen waren:
-Accubak lekte door naar de bijrijderskant
-De auto trok een klein beetje naar rechts (uitlijnen?)
-De lampen kwamen omhoog zonder problemen maar bleven bij het sluiten net een klein stukje open staan.
Volgens de verkoper was het laatste tandje van het tandwiel afgebroken.
Verder waren alle metertjes en geluiden prima in orde, op het interieur na.
Mijn vraag is nu of deze drie problemen te verhelpen zijn of dat dit echt structurele en erg dure reparaties behoeft?
Comment