Gespot!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ShroudedVeil
    924 Addict
    • Aug 2008
    • 2365

    Re: Gespot!!!

    haha

    ja dacht al , misschien ben jij het wel maar nee dus
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

    Comment

    • Bcreative
      924 Gek
      • May 2008
      • 1232

      Re: Gespot!!!

      Ik was 't ook niet :wink:

      Trouwens al een paar keer eerder 'n donkerblauwe 968 op het parkeerterrein voor m'n sportschool zien staan. Vanmorgen stond ie er weer. Kenteken DX-XJ-27. Ben sinds vanmorgen toch wel zeker dat ie van een van de 50+ huisvrouwen is die 's morgens de apparaten bezet houden terwijl ze met een indrukwekkend volume het wel en wee van de week bespreken. Doe dat lekker thuis zou ik zeggen!" oll: Maar goed, die 968 dus. Parelen voor de zwijnen eigenlijk :twisted: (niet aardig he?).

      Comment

      • Tom
        924 Freak
        • May 2007
        • 5361

        Re: Gespot!!!

        Gisteren aan het begin van de middag in Utrecht, onderweg naar de meeting, kwam ik een combi tegen met auto-ambulance waarop een voormalig rode 924 stond. Het ding zag eruit alsof het had staan vegeteren in iemands achtertuin, er zat een flinke roestplek op het bestuurdersportier. Kenteken begon volgens mij met LD- en naar ik me meen te herinneren (druk verkeer, hij kwam me tegemoet) zaten er turbo-velgen onder maar was het een 2.0.

        Iemand hier een nieuw project?
        924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

        Comment

        • Tom
          924 Freak
          • May 2007
          • 5361

          Re: Gespot!!!

          Vandaag even wat geknutseld aan de auto van Jan Willem, op de terugweg in een file voor een irritant afgesteld stoplicht komen te staan, komt er ineens een 924 voorbij rijden... een fraaie witte op turbovelgen, kenteken GL-PJ-...

          Kenteken komt me bekend voor, iemand van hier?
          924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

          Comment

          • Ropor
            924 Fan
            • Jun 2007
            • 162

            Re: Gespot!!!

            Tijdns mn vakantie ben ik een 3-tal 924 tegengekomen, waarvan 1 in belgie, 1 in luxemburg en 1 in frankrijk.
            In belgie ben ik tevens ingehaald door een 13-tal porsches 356. Er was ergens een oldtimer meeting in de buurt.
            Wat later ben ik ook nog een 2-tal hele fraaie, rijdende porsche diesels (tractoren) tegengekomen.
            924, 1984

            Comment

            • ReMo
              924 Fan
              • Jan 2008
              • 640

              Re: Gespot!!!

              Vrijdagmiddag in mijn woonplaats Ermelo, een donker bruine 924, met f kenteken, zal dus van rond 79-80 zijn.
              Volgende dag bij het voetbal van mijn zoontje een donker rood metallic 924 in Nijkerk. Leek een S te zijn maar weet het niet zeker.

              Comment

              • Ik-rij-belastingvrij
                924 Gek
                • Dec 2007
                • 1216

                Re: Gespot!!!

                Gister op de terugweg van Leeuwarden een hele mooie zwarte 924S gespot met kenteken : SF-TS-85
                We gingen expres naast hem rijden en hebben nog gezwaait, als reactie kregen we zwaaien en een flits terug, zeer waarschijnlijk hebben ze dus een foto van ons gemaakt
                Helaas waren de baterijen van onze digitale camera leeg, en was de telefoon pakken voor een foto ook niet mogelijk omdat we anders de afslag gemist zouden hebben oll:
                Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
                Porsche 924S, 1989.

                Comment

                • Bcreative
                  924 Gek
                  • May 2008
                  • 1232

                  Re: Gespot!!!

                  Vanmiddag om 12.05u op de N207, vanaf de A4, richting Hillegom/Lisse, een zwarte 944 cabrio. Ja stom, ik zit dan zo naar zo'n auto te staren als ie voorbij rijdt (dat ziet er best o.k. uit!), dat ik helemaal vergeet naar het kenteken te kijken! :grin:

                  Comment

                  • Fantaman
                    924 Freak
                    • Oct 2008
                    • 2962

                    Re: Gespot!!!

                    Ik zag nog ff de auto van onze ''tom80'' voor de showroom waar ik zat na mijn werk, kenteken kan ik wel even op zoeken oll:
                    '82 Porsche 924 50 Jahre
                    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                    '98 Subaru Impreza GT Turbo
                    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                    Comment

                    • Tom
                      924 Freak
                      • May 2007
                      • 5361

                      Re: Gespot!!!

                      Dat kent iedereen die regelmatig op de forum-meetings komt...
                      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                      Comment

                      • Bcreative
                        924 Gek
                        • May 2008
                        • 1232

                        Re: Gespot!!!

                        Ja hoor, vandaag een echte 924 gespot in Haarlem Noord! :wink: Man, je ziet ze echt niet veel meer! Ik heb er ook maar even een fotootje van gemaakt. 't is een oudje (zie bezinedop), kenteken 13-PB-TH; volgens mij niet bekend op 't forum, toch? Had nogal haast en geen werkende pen bij me. Moet toch 'ns even wat kaartjes (van het forum) in elkaar knutselen om onder onder ruitenwissers te doen als ik er zo heel sporadisch eentje tegenkom... Maar 'ns aan m'n vriendin vragen of zij dat wil maken. :grin:

                        Comment

                        • Space
                          924 Fan
                          • Feb 2008
                          • 617

                          Re: Gespot!!!

                          Originally posted by Bcreative
                          Man, je ziet ze echt niet veel meer!
                          Uit mobiliteit cijfers auto's 2008/2009 (statistisch boekwerk van de BOVAG-RAI) blijkt dat er in Nederland 801 geregistreerde 924's zijn.

                          Mwoh, das toch best zeldzaam .
                          S power!

                          Comment

                          • Tom
                            924 Freak
                            • May 2007
                            • 5361

                            Re: Gespot!!!

                            Ik ben al bezig met forumflyers voor onder de ruitenwisser...
                            924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                            Comment

                            • RMP
                              924 Fan
                              • Feb 2008
                              • 244

                              Re: Gespot!!!

                              Originally posted by Space
                              Uit mobiliteit cijfers auto's 2008/2009 (statistisch boekwerk van de BOVAG-RAI) blijkt dat er in Nederland 801 geregistreerde 924's zijn.

                              Mwoh, das toch best zeldzaam .

                              Mwao, op marktplaats kom je er soms een heleboel tegen:

                              http://link.marktplaats.nl/186579466" target="_blank

                              (en ik maar denken dat ik een parkeerprobleem had )
                              Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
                              Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)

                              Comment

                              • Tom
                                924 Freak
                                • May 2007
                                • 5361

                                Re: Gespot!!!

                                Dat staat al behoorlijk lang te koop... mooie auto trouwens, die beige. Embleem geeft ook aan dat het een vroege is.
                                924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                                Comment

                                Working...
                                X