Jullie hobby's naast sleutelen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rob
    924 Fan
    • Feb 2008
    • 202

    #61
    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

    Originally posted by -Bassie-
    die foto is zeker gemaakt op de megamotormeeting in veenendaal??:whistle:

    mijn hobby foto`s maken dus kom dan ook wel isedface:
    Haha, ja klopt! Dit was die van mei dit jaar. Lopen daar enkele tientallen fotograven rond. Dus na zo'n meeting moet je al hun fotoalbums doorzoeken of je er ook op staat. Meestal is dat wel het geval. Dit was wel één van de mooiere foto's.

    Frenske, mooi zo'n oude Z! Mijn vorige motor was een KZ400 uit "76. Één en al ellende maar wel een leuke motor.
    Zijn dat trouwens de originele uitlaten?

    @Cees, ik kom wel eens op de A1 zo'n CB tegen, maar die is volgens mij volledig geel.

    Comment

    • klaas 924
      924 Addict
      • Jan 2009
      • 1852

      #62
      Re: Jullie hobby's naast sleutelen

      bah bah bah

      wat moeten al die brommers hier:frown:

      dit is toch een forum voor porsche 924 fanaten??

      nee hoor plaats maar lekker
      is altijd leuk om ander leukspul te zien!
      think PORSCHitive

      Comment

      • -Bassie-
        924 Freak
        • Oct 2008
        • 4367

        #63
        Re: Jullie hobby's naast sleutelen

        Originally posted by Rob
        Haha, ja klopt! Dit was die van mei dit jaar. Lopen daar enkele tientallen fotograven rond. Dus na zo'n meeting moet je al hun fotoalbums doorzoeken of je er ook op staat. Meestal is dat wel het geval. Dit was wel één van de mooiere foto's.

        Frenske, mooi zo'n oude Z! Mijn vorige motor was een KZ400 uit "76. Één en al ellende maar wel een leuke motor.
        Zijn dat trouwens de originele uitlaten?

        @Cees, ik kom wel eens op de A1 zo'n CB tegen, maar die is volgens mij volledig geel.
        in mei stond ik er ook.

        misschien heb ik ook nog wel een foto van jouw:shocked:
        geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

        Comment

        • -Bassie-
          924 Freak
          • Oct 2008
          • 4367

          #64
          Re: Jullie hobby's naast sleutelen

          nee ik heb niks net even gekekenedface:
          geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding

          Comment

          • -cees-
            924 Gek
            • Jan 2009
            • 1017

            #65
            Re: Jullie hobby's naast sleutelen

            Originally posted by Rob
            @Cees, ik kom wel eens op de A1 zo'n CB tegen, maar die is volgens mij volledig geel.
            Kan kloppen, de mijne is een zogenaamde S-uitvoering. Die hebben net weer iets andere kleurcombi's en een iets hoger vermogen. (zeggen ze)
            Trouwens, het voorspatbord en de bovenkant van het kontje horen bij mij officieel ook geel te zijn, deze zijn paars gespoten naar eigen smaak.
            Ride with Pride
            sigpic
            924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

            Comment

            • Frenske
              In Memoriam | Erelid
              • Feb 2009
              • 3309

              #66
              Re: Jullie hobby's naast sleutelen

              [QUOTE=Rob;64573]

              Frenske, mooi zo'n oude Z! Mijn vorige motor was een KZ400 uit "76. Één en al ellende maar wel een leuke motor.
              Zijn dat trouwens de originele uitlaten?

              QUOTE]

              uitlaten zijn helaas niet uit de Kwalijkzakiefabriek maar van Sito, aangeschaft bij Hein Gericke in Aachen.
              Zetje rijdt super, maar weinig koekblikken die een soortgelijke acceleratie ten toon spreiden :whistle:
              924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

              Comment

              • ArvidW
                924 Gek
                • Aug 2008
                • 1035

                #67
                Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                Ik deel mijn hobby met Stephan: Veel te grote stukken rijden op veel te kleine brommertjes.

                Foto van maat op mijn brommertje: (ja, daar rijden we toertjes op van 400+km:loco


                En natuurlijk moet de brommer ook wel eens in de auto:


                En behalve toeren houdt ik me ook bezig met het tunen van motorblokjes, zit heel veel werk in maar met een cilinder waar de meeste net 75km/uur mee halen rijdt ik bijna 100.

                Filmpje: Filmpje

                Maarja, dat doe ik dan een keertje met een helm op en dan is de lol er alweer vanaf en "detune" ik de citta weer zodat je er mee kan toeren Helemaal veilig is het niet maar het geeft me wel een goed gevoel dat na uren denk, reken en freeswerk je dus het motorvermogen hebt kunnen verdubbelen
                Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)

                Comment

                • klaas 924
                  924 Addict
                  • Jan 2009
                  • 1852

                  #68
                  Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                  leuk om met zo een klein torrtje zo snel te kunnen !
                  maar pas je de remmen ook aan op dit extra vermogen ??
                  think PORSCHitive

                  Comment

                  • ArvidW
                    924 Gek
                    • Aug 2008
                    • 1035

                    #69
                    Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                    Ik ben helaas nogsteeds niet aan het opbouwen van schrijfremmen toegekomen :| Ik vervang wel geregeld remblokken en kabels preventief maar de remkracht blijft wat matig. Daarom zijn we toen we dit filmpje maakte ook naar een hele lange overzichtelijke weg zonder zijstraten gegaan.

                    Het blok uit het filmpje is netzoals mijn 16pk sterke 82cc simonini blok al lang weer verkocht, dat is volgens mij een stuk beter voor je gezondheid:whistle: Nu ben ik bezig met originele 50cc'tjes te tunen en ben tot nu toe tot de 82km/uur gekomen, zo ongeveer wat een standaard ontgrenste scooter rijdt:mmph:
                    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)

                    Comment

                    • Fantaman
                      924 Freak
                      • Oct 2008
                      • 2962

                      #70
                      Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                      nou nou, als je zo goed bent in het tunen, ik mis nog wat trekkracht in mijn brommer, maar dat is 4 takt:doh:
                      ik zit te denken aan druk vulling maar een turbo valt de veel op dus ga even experimenteren met casefans:loco:
                      bij gevoegt de fotos van mijn brommer, hobby naast de 924 en racen op de pc of console
                      '82 Porsche 924 50 Jahre
                      roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                      '98 Subaru Impreza GT Turbo
                      prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                      Comment

                      • Bearpaw
                        924 Wannabe
                        • Sep 2009
                        • 51

                        #71
                        Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                        Mijn hobby´s zijn klimmen en tja waag ik dit te zeggen....;-) streetrace:doh:.... en Drag Racing... Pro Dutch Racing zijn mijn favoriten. www.produtch.com ( als ik wat reklame mag maken. Ik ben een echte fan van dit team.)
                        Foto link: http://bearpaw68.bilddagboken.se/p/d...1&id=410064904

                        Comment

                        • joeyw91
                          924 Fan
                          • Jun 2009
                          • 409

                          #72
                          Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                          vandaar ook dat nos flesje erin??? of was dat iemand anders? haha, werkt dat een beetje op zon 924?

                          Comment

                          • Bearpaw
                            924 Wannabe
                            • Sep 2009
                            • 51

                            #73
                            Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                            Originally posted by joeyw91
                            vandaar ook dat nos flesje erin??? of was dat iemand anders? haha, werkt dat een beetje op zon 924?
                            He he even een korrektie:nono: NOS is er mee begonnen NX heeft de markt overgenomen :thumb: ( ik heb dus NX :whistle En ja het werkt ;-)
                            Foto link: http://bearpaw68.bilddagboken.se/p/d...1&id=410064904

                            Comment

                            • Fantaman
                              924 Freak
                              • Oct 2008
                              • 2962

                              #74
                              Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                              de naam NOS wordt vaak ongepast gebruikt als H2O2 injectie (aka Lachgas)
                              maar ik ben meer fan van constant vermogen
                              het is trouwens gevaarlijk voor gierige mensen, als je teveel in spuit is het einde verhaal voor je motorblok:doh:
                              '82 Porsche 924 50 Jahre
                              roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                              '98 Subaru Impreza GT Turbo
                              prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                              Comment

                              • Bearpaw
                                924 Wannabe
                                • Sep 2009
                                • 51

                                #75
                                Re: Jullie hobby's naast sleutelen

                                Originally posted by Fantaman
                                de naam NOS wordt vaak ongepast gebruikt als H2O2 injectie (aka Lachgas)
                                maar ik ben meer fan van constant vermogen
                                het is trouwens gevaarlijk voor gierige mensen, als je teveel in spuit is het einde verhaal voor je motorblok:doh:
                                Natuurlijk is het beter met konstant vermogen:thumb:
                                Het natte systeem is natuurlijk beter als het droge. De meeste mensen gaan de mist in met de belasting per cylinder( maximaal 10 pk) en dan moet de motor wel in goede conditie zijn.:whistle:
                                Foto link: http://bearpaw68.bilddagboken.se/p/d...1&id=410064904

                                Comment

                                Working...