924 schaalmodellen
Collapse
X
-
-
-
Last edited by jimfrey944; 05-03-15, 19:56.sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieveComment
-
Re: 924 schaalmodellen
Mm ik heb nog ergens een rode ligen
Maar zou niet meer waar als ik hem vind zal ik aan je denkensigpic
porsche 924 martini 1977
-
Re: 924 schaalmodellen
Model car group heeft een nieuwe 924 turbo uit (grijs, wit & rood)!
Onder andere te koop bij miniaturen De Kimpe, heb al een bestelling staan!Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Comment
-
-
De turbo's zijn nog wel verkrijgbaar. Ik ben al even aan het "zoeken" naar een non turbo schaalmodel. Ze zijn er wel, maar gierend duur. Waarom? Geen idee. Eén van de vorige eigenaren van mijn auto heeft een replica gemaakt van mijn auto toen hij hem nog had. Dwz de goeie kleur (exterieur én interieur) en de goeie turbolook 4-gaats velgen. Maar ja, hij verkocht wel de 1:1, maar helaas niet de 1:18.Comment
-
haha,........waarom zoek ik altijd iets duur of iets wat moeilijk te krijgen is ?
Van de eenvoudigste uitvoering is er dus nauwelijks wat te vinden....behalve van de lelijke uitvoeringetjes zoals matchbox.
Ik heb het op een beurs ook al eens gevraagd en de verkoper zei ook dat die moeilijk te vinden waren.
Er bestaat een mooie uitvoering van de martini uitvoering ,dat wel ....
Comment
-
haha,........waarom zoek ik altijd iets duur of iets wat moeilijk te krijgen is ?
Van de eenvoudigste uitvoering is er dus nauwelijks wat te vinden....behalve van de lelijke uitvoeringetjes zoals matchbox.
Ik heb het op een beurs ook al eens gevraagd en de verkoper zei ook dat die moeilijk te vinden waren.
Er bestaat een mooie uitvoering van de martini uitvoering ,dat wel ....
met zij knipperlichten spoiler tank klepje enzz
exact is hij dus niet
in 1 op 43 zijn er wel 1977 924 s
1 op 18 nog nooit gezien helaas
sigpic
porsche 924 martini 1977
Comment