Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Vandaag de radiator vervangen voor een goed exemplaar, (zonder roest en corrosie) in en uitwendig gereinigd en gespoten.
Tevens de ophanging voorzien van nieuwe busjes met de rubbers.
Zoals je aan de foto's ziet was het wel nodig.
Nu geeft de temperatuur meter tijdens het rijden het eerste streepje aan en gaat de ventilator ook minder vaak aan.
Weer een probleem opgelost
Vandaag maar eens de nieuwe RVS uitlaat gemonteerd.
Ophanging nieuwe rubberblokken, beugels gezandstraald en opnieuw gespoten.
Paste goed, mooi geluid en ziet er weer strak uit.
Ik wil even terugkomen op het plaatje van de koelvloeistof temperatuur, bij tikt hij regelmatig het 97 graden streepje aan, dan slaat de fan in. Na even stilstaan staat hij soms op 105 graden. Moet ik me zorgen maken of komt dit vaker voor?
Porsche 924 - the car that saved Porsche
Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie
Kijk eerst of er genoeg doorstoming is, de dop goed afsluit, de goede thermostaat is gemonteerd, inspectie radiator en goed ontlucht.
geen koelvloeistof verlies. En loopt de fan wel in de goede draairichting.
Je kunt de radiator inwendig Reinigen met een speciaal product van wijn's.
Met de laatste hete dagen stijgt de temp. bij de meesten ook bij de radiator.
Als hij maar niet in het rode komt.
Mvg, Harry 924 1983
You know the Germans always make good stuff
7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !
Comment