Pas z'n 924 (50jr. jubileum versie)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pas
    924 Fan
    • Jan 2009
    • 561

    Re: Pas z'n 924 (50jr. jubileum versie)

    Maar weer 's een update in het topic gooien.

    Eindelijk is de neus van m'n wagen linksvoor herspoten. Na echt maanden is eindelijk de lak precies goed gemengt en is het niet te onderscheiden van de rest van de auto.

    Tegelijkertijd liep m'n apk af en daar moest toch wel een hoop gebeuren waar ik geen rekening mee gehouden had. Van de uitlaatdelen die er in Februari nieuw onder gekomen zijn was de lange middendemper uitgescheurd rond de voorste aansluiting en duidelijk niet meer gasdicht. Daarnaast was er een deel van het omhulsel op de linker handremkabel verrot, de achterremtrommels naar hun gootje en linksvoor de stabilisatorpoot afgebroken...

    Voor m'n garantie nog 160km moeten rijden voor een nieuwe middendemper. Via een website die ik hier van iemand kreeg nieuwe remtrommels en blokken rondom besteld. Op marktplaats een remkabelset voor 40 euro op de kop getikt. ([email protected] volgens mij had hij nog meer setjes). Martin heeft me uit de brand geholpen met een vervangend stabilisator pootje.

    Alles is inmiddels gemonteerd, gerepareerd en m'n auto rijd weer netjes gekeurd rond.


    Echter zit ik nu met een probleem .. m'n achterruit verwarming is ermee gekapt, erg slechte timing met dit weer

    Ik had al problemen dat hij niet zo lekker werkte, maar hij zat maar aan 1 kant aangesloten. De andere kant had ik eerder eens losgemaakt omdat het slecht contact maakte en dat als je het aansloot de achterruitverwarming niet meer werkte.
    Ik had van het weekend een directe draad gelegt ipv door het pootje die de achterklep omhoog moet houden. Sindsdien werkt het gewoon helemaal niet meer, ook niet als ik de directe draad weer los maak...
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.

    Comment

    • mr-gaemers
      924 Wannabe
      • Jun 2011
      • 70

      Re: Pas z'n 924 (50jr. jubileum versie)

      Geweldig verhaal! heb alles bijna gelezen.. Leerzaam! Mijn dank !
      Jaguar XJ Souverign 4.0 1994| SOLD Suzuki Alto 0.8 1984 Mazda 323 F 1.5 1995| SOLD Suzuki Alto 0.8 Automatic. 1985| SOLD Porsche 924 2.0 Coupe.

      Comment

      • ernst1971
        924 Fan
        • Jul 2010
        • 325

        Re: Pas z'n 924 (50jr. jubileum versie)

        heb je de zekeringen na gekeken?

        Comment

        • Jayke
          924 Gek
          • Feb 2010
          • 910

          Re: Pas z'n 924 (50jr. jubileum versie)

          Ernst, dit topic is al anderhalf jaar oud, alleen mr-gaemers zijn reactie is recent

          Comment

          Working...