944 ShroudedVeil

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ShroudedVeil
    924 Addict
    • Aug 2008
    • 2365

    #91
    Re: 944 ShroudedVeil

    Damn!

    Probeer ik me radio aan te sluiten , blijken er geen speakers in de deuren te zitten , oke das geen probleem, ik heb toch jbl gto speakers liggen ( Thnx Joost :grin: ), dus ik denk nou doe ik die derin , ga ik een speaker draad zoeken , is die verdwenen! zit helemaal niet meer in de deur dus dus dat worden aan bijde kanten nieuwe speaker draden maar hoe past dit langs de kabels van me elec. spiegels ... want dat zit helemaal vol, en hoe kom ik er uberhoud bij bij de deur.... hoe moet ik deze gaan leggen?

    Radio ook nog niet aan de praat gekregen trouwens, maar zonder speakers kan ik helemaal nix natuurlijk enne tot me verbazing zat er nog een centerspeaker in haha!

    Duzz

    1; Hoe kom ik door de deurpost heen om in me deur te komen?

    2; Er is ook geen geschakelde + .. ik zag dat hij niet nodig was in t naslagwerk , maar is het niet verstandiger om deze wel te maken?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

    Comment

    • Ritske
      924 Fan
      • Dec 2008
      • 411

      #92
      Re: 944 ShroudedVeil

      Vraag 1: Ik heb geen idee.

      Vraag 2: Een geschakelde plus is heel makkenlijk op je radio(ik heb hem bij mijn kachelschakelaar vandaan gehaald). Als je de auto van contact zet gaat je radio ook uit(makkenlijk voor mensen die hem anders vergeten zoals mij) :mrgreen:
      Porsche 924 1977
      Passat coupe 1975

      Comment

      • M.B.H.
        924 Freak
        • Feb 2008
        • 6043

        #93
        Re: 944 ShroudedVeil

        Originally posted by ShroudedVeil
        Damn!

        Probeer ik me radio aan te sluiten , blijken er geen speakers in de deuren te zitten , oke das geen probleem, ik heb toch jbl gto speakers liggen ( Thnx Joost :grin: ), dus ik denk nou doe ik die derin , ga ik een speaker draad zoeken , is die verdwenen! zit helemaal niet meer in de deur dus dus dat worden aan bijde kanten nieuwe speaker draden maar hoe past dit langs de kabels van me elec. spiegels ... want dat zit helemaal vol, en hoe kom ik er uberhoud bij bij de deur.... hoe moet ik deze gaan leggen?

        Radio ook nog niet aan de praat gekregen trouwens, maar zonder speakers kan ik helemaal nix natuurlijk enne tot me verbazing zat er nog een centerspeaker in haha!

        Duzz

        1; Hoe kom ik door de deurpost heen om in me deur te komen?

        2; Er is ook geen geschakelde + .. ik zag dat hij niet nodig was in t naslagwerk , maar is het niet verstandiger om deze wel te maken?
        1 Met de draad boom van de spiegel mee laten lopen,
        door het zelfde rubber tussen deur en post :grin:
        even het hoekje binnenbekleding onder het handschoenen kastje demonteren en walla
        je kan er bij

        overgens zitten er achterin speakers volgens mij :wink:
        924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

        Comment

        • ShroudedVeil
          924 Addict
          • Aug 2008
          • 2365

          #94
          Re: 944 ShroudedVeil

          Originally posted by M.B.H.
          Originally posted by ShroudedVeil
          Damn!

          Probeer ik me radio aan te sluiten , blijken er geen speakers in de deuren te zitten , oke das geen probleem, ik heb toch jbl gto speakers liggen ( Thnx Joost :grin: ), dus ik denk nou doe ik die derin , ga ik een speaker draad zoeken , is die verdwenen! zit helemaal niet meer in de deur dus dus dat worden aan bijde kanten nieuwe speaker draden maar hoe past dit langs de kabels van me elec. spiegels ... want dat zit helemaal vol, en hoe kom ik er uberhoud bij bij de deur.... hoe moet ik deze gaan leggen?

          Radio ook nog niet aan de praat gekregen trouwens, maar zonder speakers kan ik helemaal nix natuurlijk enne tot me verbazing zat er nog een centerspeaker in haha!

          Duzz

          1; Hoe kom ik door de deurpost heen om in me deur te komen?

          2; Er is ook geen geschakelde + .. ik zag dat hij niet nodig was in t naslagwerk , maar is het niet verstandiger om deze wel te maken?
          1 Met de draad boom van de spiegel mee laten lopen,
          door het zelfde rubber tussen deur en post :grin:
          even het hoekje binnenbekleding onder het handschoenen kastje demonteren en walla
          je kan er bij

          overgens zitten er achterin speakers volgens mij :wink:
          Ja was er wel een klein beetje achter

          Achter zitten ook speakers maar dat zijn volgens mij ook nog de orginele , net zoals de center speaker
          When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

          Comment

          • ArvidW
            924 Gek
            • Aug 2008
            • 1035

            #95
            Re: 944 ShroudedVeil

            Mochten die speakers aan de achterkant alleen nog maar hele zachte hoge tonen weergeven dan zijn ze waarschijnlijk (zoals bij mij) vastgeroest

            Hoe sluit jij die centerspeaker aan, gewoon RV en LV combineren of neem je er het LV kanaal voor?
            Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)

            Comment

            • ShroudedVeil
              924 Addict
              • Aug 2008
              • 2365

              #96
              Re: 944 ShroudedVeil

              Center speaker sluit ik niet aan, die blijft erin als nostalgie :lol:

              Enne ja als ie zo klinkt dan doe ik der gewoon nieuwe in , heb ze al bekeken en ze zien er echt kut uit...

              Dus daar ook ff nieuwe in zal zo wel eens gaan zoeken wat daar in hoord, van achter kan toch opzich groter? want die zitten toch op hardbord geschroeft en hoeft niet persee de goede maat te zijn? dan heb ik het niet over diepte natuurlijk

              Thnx!
              When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

              Comment

              • ArvidW
                924 Gek
                • Aug 2008
                • 1035

                #97
                Re: 944 ShroudedVeil

                Mijn achterspeakers zijn ovaal en passen precies in het ovalen gat in de carrosserie, heb jij ronde dan?
                Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)

                Comment

                • ShroudedVeil
                  924 Addict
                  • Aug 2008
                  • 2365

                  #98
                  Re: 944 ShroudedVeil

                  ja ik heb ronden eigenlijk...

                  Volgens mij waren die in de 924 ook ovaal, maar deze lijken ook orgineel...
                  When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                  Comment

                  • ShroudedVeil
                    924 Addict
                    • Aug 2008
                    • 2365

                    #99
                    Re: 944 ShroudedVeil

                    zoo radio doet het, achter weer ovale boxjes en een heel groot gat int ijzer echt! waarom ga je derin zagen om een 15.5cm box in te doen die niet eens gemaakt worden :S atans nu niet meer , kon der zelfs niet eens een vinden !

                    Enne van vore , daar zit geen eens een speaker iets .. :S
                    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                    Comment

                    • Fantaman
                      924 Freak
                      • Oct 2008
                      • 2962

                      Re: 944 ShroudedVeil

                      ik kwam er vandaag achter dat er een center speaker in de mijne zit maar terwijl er 4 aan het knallen zijn blijft de center wel heel erg stil ops:
                      en mijn voor speakers zijn handig op de deur bekleding gemonteerd :|
                      '82 Porsche 924 50 Jahre
                      roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                      '98 Subaru Impreza GT Turbo
                      prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                      Comment

                      • ShroudedVeil
                        924 Addict
                        • Aug 2008
                        • 2365

                        Re: 944 ShroudedVeil

                        das bale van die bekleding

                        Maare ik neem aan dat je centrespeaker niet meer aangesloten is... of heb je nog een hele oude radio?
                        When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                        Comment

                        • Fantaman
                          924 Freak
                          • Oct 2008
                          • 2962

                          Re: 944 ShroudedVeil

                          ik heb een oudere type pioneer CD speler, ISO stekkers met 4 boxen, geen draadje voor de center gezien ops:
                          '82 Porsche 924 50 Jahre
                          roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                          '98 Subaru Impreza GT Turbo
                          prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                          Comment

                          • q01z
                            924 Freak
                            • Jul 2007
                            • 3217

                            Re: 944 ShroudedVeil

                            meeste radio's hebben geen aansluiting voor center.
                            ik had dit opgelost door de + van links en de - van rechtsvoor te pakken
                            Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                            Comment

                            • Fantaman
                              924 Freak
                              • Oct 2008
                              • 2962

                              Re: 944 ShroudedVeil

                              Originally posted by q01z
                              meeste radio's hebben geen aansluiting voor center.
                              ik had dit opgelost door de + van links en de - van rechtsvoor te pakken
                              volgensmij is het bruggen van 2 kanalen ook niet ideaal oll:
                              en parallel met een andere speaker, ga je weer klote met het vermogen omdat de weerstand lager wordt
                              dus totdat ik de goede manier weet hoe je het bij een 4 kanaal radio aan kan sluiten, blijft die van mij stil ops:
                              '82 Porsche 924 50 Jahre
                              roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                              '98 Subaru Impreza GT Turbo
                              prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                              Comment

                              • ShroudedVeil
                                924 Addict
                                • Aug 2008
                                • 2365

                                Re: 944 ShroudedVeil

                                Mmm , toen ik vandaag over de snelweg reed met de radio aan veranderde 3fm ineens in een brommer ofzow iets , HEUL RAAR!

                                Me radio leek letterlijk op me schakelbrommer qua geluid en volgde me gaspedaal en koppeling precies met geluid :S!

                                Het klonk wel grappig opzich Maar ik kan dus geen radio meer luisteren nu !

                                Zal het een draadje zijn dat los geschoten is of is het iets anders ? iets verkeerds aangesloten ofzow?

                                En bij 200+ fluit er iets aan de rechterzijde van de auto.. , de raam randen zitten gewoon goed vast maar het lijkt wel daar vandaan te komen!

                                En toen ik mijn deurpaneel deraf had gehaald en der weer op had gezet ging me deur niet meer open met de sleutel , nu moet ik met een tangetje telkens het stukje ijzer omhoog trekken om de deur open te doen , best vervelend ! weet iemand hoe je dit kan oplossen?
                                When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                                Comment

                                Working...