Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Hey Barbara,
Zit er niet nog 'n forumlid bij jou in de buurt (dacht ik ooit gelezen te hebben...) met wie je wat klusjes kunt aanpakken? Ik merk ook dat met iemand anders wat aanpakken je een hoop moed geeft en veel gezelliger is! Nou heb ik veel geluk met een schoonvader die erg inventief is, die auto helemaal leuk vindt en binnenkort ook nog met de vut gaat... Maar ik zou idd 'ns kijken op wat fora ofzo of je niet iemand kunt vinden in jouw omgeving. Hoop dat je er in ieder geval nog beetje plezier uithaalt ook. Af en toe is zo'n auto ook erg fijn, toch?! :grin: Succes!
Uhm...Coen zit in de buurt, Alkmaar. Maar de Porsche service Noord Holland zit daar ook, en daar ga ik meestal heen voor onderhoud. Alleen jammer dat het allemaal zoveel moet kosten he..
Hmm ik ben wel goedkoper als PSNH hoor :wink:
Als je wat hebt vraag het dan de volgende keer even, kijken we wel of ik tijd heb. Het meeste wat je tot nu toe hebt gehad kan ik ook wel. :idea:
Ik laat er nu een ander type boegie inzetten, misschien dat ie dan koud beter gaat starten. Ook ga ik toch maar een hoes kopen, wel van goede kwaliteit. Auto lekt aan alle kanten en de binnenkant is gewoon beslagen
Morgen ga ik de Porsche met de hand wassen, vanbinnen even drogen met een paar doeken, desnoods tijdje stationair warm laten lopen, hoes erover, nieuwe boegies erin en dan maar weer afwachten tot ik geld heb. Mocht het daarna niet beter zijn ga ik toch maar eens de injectoren laten vervangen, of de keringen. ( had het gevoel dat ik een beetje mengsel rook de laatste keer bij het blok )
In ieder geval ben ik niet meer van plan ritten te gaan rijden tot April/Mei, als het weer iets beter wordt.
Gewoon nieuwe bougies erin steken, auto gaan wassen van binnen en buiten. Daarna gewoon ff 50 km rijden zodat alles lekker warm is en dan warm weg zetten.
JEZUS! *sorry!* Ik wordt er helemaal KNETTER GEK van! Ruim een week geleden een endje gaan rijden, iets teveel gas, auto loopt ineens gelijk weer op drie cilinders!! NEE, niet weer!!! :x
Auto weer een tijdje weggezet, toch maar een hoes bestelt, want kan nergens in de buurt een garagebox vinden Alles zit vol, en anders zou ik heel veel moeten gaan dokken..
Paar dagen geleden auto proberen te starten...geen reactie, accu was helemaal leeg ( verdorie een NIEUWE accu!!! ). Van het weekend geprobeerd de auto te koppelen aan de auto accu van mijn vriend. Bij het plaatsen van de klem vlogen bij hem de vonken in het rond. Geen goed teken denk ik? We zijn toch verder gegaan; uiteindelijk heeft mijn vriend zijn auto gestart. Ik deed hetzelfde, maar wederom geen reactie van de 924. Geen brandende lampjes, geen geluidjes, nix.
Ineens roept mijn vriend dat ik de sleutel weer om moet draaien want er komt ROOK uit de motor vandaan!!!!!!! :shock: :shock: :shock:
Ik ben uitgestapt en ja hoor, rook bij de 3e boegie en ergens bij de koelstofslangen, vlak waar je de motorkap sluit. Leek echt alsof er iets stond te branden!!! Pas na 2 of 3 minuten was de stinkende rook weggetrokken. Wat nu????
Rook en stank doen mij denken aan bedrading/ plastic dat aan het wegsmelten is. Kijk de kabels naar je startmotor eens na, en eventueel ook andere kabels. Er moet op de een of andere manier toch iets sluiting hebben gemaakt, lijkt mij.
Moeilijk te zeggen zo wat er aan de hand is.
Zou alles onder de motorkap een goed nalopen,met name zoals al geschreven bekabeling van dynamo/startmotor.
Dicht bij de motorkapsluiting loopt in iedergeval geen bekabeling wat direct iets met het starten te maken heeft maar rook trekt alle kanten op natuurlijk....
Comment