Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Wow, mooi interieur! Die velgen vind ik wat te modern, maar niet lelijk. Persoonlijk vind ik de kruisspaakvelgen van de 931 horen bij de mooiste velgen die er zijn...
gaat slecht de bocht om met die 205ers, nietwaar? Althans, je hoeft na een stadritje niet meer naar de sportschool.... :whistle:
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
ja dat weet ik ook wel dat dat je vraag was ,
mijn antwoord was nog niet kompleet.
Want mijn gedachte is om 195 voor en 205 achter te leggen.
Het stuurd bij lage snelheid iets zwaarder dan 195 vandaar.
ik dacht achter 7 j voor 6 j.
Vraag me even niet naar ET want die is voor en achter ook verschillend,
en ik zou de wielen er af moeten draaien om dat door te kunnen geven
maar het is een orgineel boxster-setje ;-)
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Comment