Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
toch mooi als anderen je nakijken!
maar je rijd nu niet meer incognito door het dorp!
en als hij te veel herry heeft in het interieur
dan maar een paar earplugs in!
Op je kofferbodem (en omgeving) zit ook nog 8kg :-)
eikel
--
@Tom; ik heb oordopjes (met of zonder muziek)
maar luidruchtig is het wel;
-windgeruis
-bandengeluid
-motorgeluid
-uitlaat
-geklop vd aandrijfas
-gegier vd versnellingsbak
-getril van een hitteschildje wat ergens tegenop komt
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
ik vind die middenconsole van je plaatje alu niet eens lelijk:loco:
ach ik hoor ook gegier van de versn. of misschien transaxle en je wilt niet weten wat voor windgeruis je hebt met een raam open op de snelweg:doh:
maar dan zeg ik, daarom rij ik 924 2.0:thumb:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Zo, da's een kale boel in die auto! Ach, kan je interieur tenminste niet meer vies worden!;-) Dat aludeel is idd best wel hightech/industrieel! Beetje Volvo C30! Ziet er geinig uit! Overigens, kunnen die deurpanelen er niet nog uit? En die dash moet toch ook door iets soberders/lichters vervangen kunnen worden!?
haha ja, dat vond oom Agent vanavond ook, nadat ik m met een +-170 gepasseerd was oll:
gelukkig waren ze in een goede bui en mocht ik na het blazen/papiercontrle weer verder rijden (ik was na het passeren ook gelijk teruggezakt uiteraard )
wel goed dat ze niet verder gekeken hadden, mn binnenverlichting was er vanvond op de terugweg van rotterdam naar utrecht mee gekapt, zekering door.. en die had ik niet bij
verder deed hij het vandaag perfect! blijft netjes op temperatuur, ligt extreem lekker op de weg.. (echt super gewoon! alleen wel paar keer gesprongen voor mn gevoel)
het geluid op de snelweg was op de heenweg wel te doen, had oordoppies in. maar op de terugweg kon ik die niet vinden en als je dan 150/160 rijdt met je raam open (ivm uitlaatgassen die anders irritant aanwezig waren) dan kan je wel begrijpen dat ik morgen EN verkouden EN doof ben ops:
maar goed, het was het waard!
mijn ritje bestond vandaag uit;
wemeldinge - veemarkthallen - rondje utrecht centrum - rotterdam - rotterdam centrum - gouda - utrecht - wemeldinge
eerste tank heb ik rustig gereden, bij 480km gaan tanken, 40l exact.. op de 2e staat nu 140km en die staat op de helft geloofk...........
morgen mag hij even blijven staan, moet nodig mnkleppen opnieuw stellen, en dr resoneerd ergens een hitteschildje waar je koppijn van krijgt
voor nu, vind ik het bedtijd
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
tja soms proberen de boutje weg te lopen:doh: dit keer is het blijjbaar gelukt om te verdwijen:loco:
ik kwam er trouwens achter dat ik mijn slangklemmen kon aandraaien want hij lekte, ik weet zeker dat ik die heel strak had aangedraait:shocked:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Comment