volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • replica
    924 Gek
    • Jun 2009
    • 717

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Zo t'was effe geleden ivm fotootjes en hier hebben jullie er dan een antal, motor ruimte is klaar
    Bak voor batterij is ook klaar nieuwe plaat in gelast, ook het voorfront, na het verwijderen van de soort rubber net voor de voorruit ook nog het 1 en ander ontdekt..... nieuwe plaat ingelast. De 944 spatborden zijn er ook af, later hier foto's van.

    Maar deze foto's spreken voor zich, niet veel uitleg bij te geven :thumb:

    Comment

    • replica
      924 Gek
      • Jun 2009
      • 717

      Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

      En vooruitgang :whistle:

      Comment

      • replica
        924 Gek
        • Jun 2009
        • 717

        Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

        En nog ....

        Comment

        • M.B.H.
          924 Freak
          • Feb 2008
          • 6043

          Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

          ik blijf het geweldig vinden :thumb:
          Als ik zo'n koets heb dan gaat die toch terug naar ijmuiden hoor :loco:
          de vraag blijft altijd hoe is hij daar wat je niet heb kunnen bekijken
          in de balken en gesloten construktie plaatsen :whistle:
          924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

          Comment

          • replica
            924 Gek
            • Jun 2009
            • 717

            Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

            Daar ben ik zeker van hij is kompleet onder handen gepakt ;o)

            Comment

            • klaas 924
              924 Addict
              • Jan 2009
              • 1852

              Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

              respect

              dat is alles wat ik kan bedenken
              het is een hele klus ,maar het wordt echt wel wat!!!!
              think PORSCHitive

              Comment

              • Fantaman
                924 Freak
                • Oct 2008
                • 2962

                Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                het is dat de auto geen meter is bewegen sinds de eerste foto, lijkt wel een komplet andere auto:thumb:
                '82 Porsche 924 50 Jahre
                roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                '98 Subaru Impreza GT Turbo
                prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                Comment

                • replica
                  924 Gek
                  • Jun 2009
                  • 717

                  Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                  Mja ik doe mijn best, van het weekend een nieuwe set uitdeukmateriaal gekocht voor weinig eurootjes ) kan ik mooi de wielkasten uitdeuken en vernieuwen....

                  Comment

                  • ShroudedVeil
                    924 Addict
                    • Aug 2008
                    • 2365

                    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                    Kennen jullie ook dit?

                    Verwarmen met een verf föhn tot het goed warm is
                    dan met gas koelen , hou je spuitbus ondersteboven, zo komt er meer kou uit

                    met een beetje geluk springt je deukje terug, is me al meerdere malen zo gelukt en kost geen drol, zolang je deukje mooi rond is zonder hoeken gaat het meestal lukken.
                    Met hagel schade heb je er 80% kans op dat het lukt, lukt het niet helemaal, doe je het gewoon nog een keertje
                    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                    Comment

                    • replica
                      924 Gek
                      • Jun 2009
                      • 717

                      Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                      Shroudedveil nope nog nooit gedaan zo, spijtig dat ik het niet kan uitproberen wxant de wilekastenwant de achetrkant moet wel ECHT uitgeduekt worden :frown:

                      Comment

                      • replica
                        924 Gek
                        • Jun 2009
                        • 717

                        Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                        Zo beste porsche liefhebbers, hier ben ik weer evenjes, kom tijd te kort :doh: heb even een gaatje gevonden om jullie nog maar eens een paar foto's op te sturen, het verwijderen van de 944 schermen???? Of toch wat er moest op lijken. Deze foto's bewijzen maar weer dat deze wagen totaal verkl**t is geweest, De 944 schermen werden zelf ontworpen maar verre van goed, hopen plamuur er op op sommige plaatsen wel 4 cm:shocked: en de vorm aan de wielkasten klopte niet, ooh nog gemerkt dat hij achteraan ook een redelijke stop heeft moeten verdragen, dit is reeds uitgedeukt en foto's zullen hiervan nog volgen. Maar niks werd deftig gedaan aan deze wagen. Eerlijk geluk dat mij pa hem gratis haaft gegevens, want als ik hem gekocht moest hebben, had ik veel beter uit gekeken, maar kom, we zijn nu zo ver :whistle: En we gaan verder :boxing:
                        Wel een heel groot geluk dat ik kan uitdeuken zoals het hoort
                        foto's dus later, maar eerst de hoop ......

                        Comment

                        • replica
                          924 Gek
                          • Jun 2009
                          • 717

                          Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                          Zoals je op de 2de foto kan zien..... hoe idioot kan je zijn om bijna de helft van de wielkast weg te slijpen om er daarna een plaat met treknagels op te zetten ???????
                          Omdat ze gewoon te veeeeel hebben weggeslepen???

                          Comment

                          • replica
                            924 Gek
                            • Jun 2009
                            • 717

                            Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                            En nog enkele foto's van hun prachtig geleverde werk.....

                            Comment

                            • replica
                              924 Gek
                              • Jun 2009
                              • 717

                              Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                              Zo moest hij er dus onderaan uitzien, zo zie je maar hoeveel ze hebben weggeslepen.

                              Comment

                              • Fantaman
                                924 Freak
                                • Oct 2008
                                • 2962

                                Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                                als je de bredere wielkaste wil vullen moeten de wielen naar buiten dus ja logies dat ze was weg halen tegen aanlopen.
                                beter iets te veel dan te weinig maar ze hebben het hele scherm weg geslepen:shocked:

                                alles behalfe netjes onder het motto zie je toch niet.

                                dikke laag plamuur kan je alles verstoppen maar ik zie al weer roest:doh:

                                hijs nu in goeden handen:thumb:
                                '82 Porsche 924 50 Jahre
                                roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                                '98 Subaru Impreza GT Turbo
                                prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                                Comment

                                Working...