Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Originally posted by 924turbo2
Geen carbon-look op een 924, dat is verboden !!!
ach, wie heeft niet het liefst een verboden vrucht.........
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Zo deze week 2 avonden bezig geweest voor luchtfilterhuis, klep en spinnekop te reviseren.
+ plaatsen en plaatsen radiator, waterdarmen, choke en watertemperatuur sensor.
Enkel moet ik iets vinden voor de leidingen, vind het niet mooi zo, oké ze moeten nog bevestigd worden met verschillende klipjes.
Maar toch oogt het niet properkes.
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Heb helaas geen foto's wanneer de spinnekop uit elkaar is...
Want alles werd nagekeken en gedemonteerd.
Nu volgens mij is dit de juiste volgorde van de cilinders.
Klopt dit? Vind het nogal raar dat het in kruis zit.
Of heeft dit niet echt belang?
Aanzicht is, als je recht voor de auto staat, dus de klep langs boven.
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Heb die gewoon terug goed vastgeschroeft.
Maar echt goed vast en ik kan heel goed vast draaien zelfs som overdraaien
Een kit kan je er nie tussenzetten denk ik(zo goed als zeker) want dan gaat het kleine gaatje dat voorzien is in de pakking dicht.
Wat voor een tips had je dan?
Groetjes
Jongen, ongeloofelijk spijtig wat er met je rode is gebeurt, ik heb er gisteren naar zitten zoeken.
Na al dat werk, men hart bloede echt. Ik zou het niet willen meemaken.
Maar ondertussen heb je al een goeie oplossing.
Vraagske, hoeveel betaalde je voor je andere ophanging voor de 5 gaats? Want nu heb jij ook schijven van achter super !
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Als je aleen al bedenkt :
4 Naven
4 Remschijven
4 Remklauwen
4 set remblokken
2 set remschoenen
1 remcilinder
4 fusees
2 stof platen
2 Ankerplaten
handrem kabel
En het Porsche Hmmmmmm
Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT
Mijne lekte ook nadat ik hem open had gehad maar je kunt hem weer lekvrij krijgen:
Originally posted by ArvidW
Aangezien ik mijn spinnenkop paar maandjes geleden open had getrokken was hij dus een beetje lek, na lang zoeken en experimenteren met verschillende soorten lijm op mijn 2de spinnenkop heb ik vandaag een poging gewaagd tot het sealen van de spinnenkop:
Alle onderdeeltjes los (iets verder uit elkaar gehaald dan vorige keer, wilde even checken of dat ik misschien beter de buis en zuiger kon vervangen door degene uit mijn andere spinnenkop)
Hier is een hele dunne laag sealant aangebracht met een perceeltje
En zo zit het boeltje weer in elkaar en mag het drogen
Comment