volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • replica
    924 Gek
    • Jun 2009
    • 717

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    Denk aan je hart ? Snap ze niet s
    Dat ik te hard werk of zo?

    Comment

    • replica
      924 Gek
      • Jun 2009
      • 717

      Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

      K'denk da'k hem snap, zat laatst in de auto even aan het chillen en je bedoelt de motor
      Van het weekend olie gaan halen en met de feestdagen en hier en daar dagje verlof nog niet echt veel kunnen doen.
      Nu heb test gedaan met polieren (polijsten) en super resultaat echt wel !
      Glad en alle kleine stofjes zijn Gone !
      Super glad, foto's zullen nog wel volgen.....
      Maar ben te druk bezig met planning voor auto enz.....
      binnenkort mogen jullie je dus verwachten aan een resem foto's
      Deze maand moet hij gestart worden, ben beetje bang dat het misschien gerul gaat worden.
      Want er staan natuurlijk accasie sensoren op en dergelijke, dus hoop dat het vlot loopt....
      Dan is het einde in zicht....

      Comment

      • replica
        924 Gek
        • Jun 2009
        • 717

        Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

        Zo momenteel terug vollop bezig, wil de electrische aansluiting groot en deels dus gedaan hebben.
        Dashbord gereinigd en geplaatst (was een werkje om de onderdelen proper en mooi te krijgen).
        Moest beschadigingen van schroeven wegwerken in dashbord en toen kreeg ik inspiratie

        dus hier enkele foto's

        tot binnenkort !
        Attached Files

        Comment

        • Frenske
          In Memoriam | Erelid
          • Feb 2009
          • 3309

          Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

          dat gaas op het dashboard is niet zo mijn ding .... Maar jij moet het mooi vinden!! Voor de rest strak verwerkt, hoor!
          924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

          Comment

          • M.B.H.
            924 Freak
            • Feb 2008
            • 6043

            Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

            Tja ik vindt het niet zo mooi dat gaas ik zou het mat zwart spuiten nu steekt het wel erg af.
            Verder strak werk hoor. top
            924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

            Comment

            • replica
              924 Gek
              • Jun 2009
              • 717

              Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

              Idd op de foto is het niet zo knap, maar in werkelijkheid is het echt wel mooier
              vooral in combinatie van alle andere rest, wacht maar af
              En het is geen gaas het is echt een plaat met 4 kantjes ingedrukt( niet geperforeerd), met de console erbij vormt het 1 geheel....

              Op die plaat komt er ook nog porsche te staan of 924 GT of is dat te kitch?

              ---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:51 ----------

              Ik kan de plaat nog verwijderen als het echt niet oogt
              middenconsole vind ikzelf wel geslaagd
              Zal kijken als het geheel in elkaar staat en natuurlijk ook jullie mening.
              Soms moet je de mening van anderen vragen om tot een mooi resultaat te komen.
              Than ks voor de commentaar althans
              Hebben jullie misschien andere voorstellen voor die gaten op het dashbord?

              Comment

              • M.B.H.
                924 Freak
                • Feb 2008
                • 6043

                Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                @ Op die plaat komt er ook nog porsche te staan of 924 GT of is dat te kitch?
                In het rood Porsche zal wel leuk staan denk ik.
                924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                Comment

                • jimfrey944
                  Administrator
                  • Jan 2008
                  • 4534

                  Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                  dat metaal is ook niet zo mijn ding
                  maar als het netjes gedaan is past het in sommige auto's ook best
                  misschien kan je iets doen met de opleg letters die bij oudere 924 achter op zitten !!

                  is het niet mooier om die zwarte plaat van de pookhoes op de middenconsole aan de onderkant te doen
                  zodat je een plaat krijgt ?
                  sigpic

                  porsche 924 martini 1977
                  porsche 924 50 Jahre edition 1982
                  BMW X3 3.0 high exclusieve

                  Comment

                  • replica
                    924 Gek
                    • Jun 2009
                    • 717

                    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                    Jongens vollop bezig > alles aan de motor werkt zoals het moet, zaterdag nieuwe injectors gaan afhalen.
                    Ik had een filmpje gemaakt van mijn first start, maar te onduidelijk, camera stond verkeerd ingesteld

                    Comment

                    • Jayke
                      924 Gek
                      • Feb 2010
                      • 910

                      Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                      Mooi! Dan ben je bijna zover neem ik aan? Kan niet wachten tot we de auto een keer in real life bij een meeting kunnen zien!

                      Comment

                      • M.B.H.
                        924 Freak
                        • Feb 2008
                        • 6043

                        Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                        Nou nog de laatst dingen afwerken Dus
                        Succes , je weet een Nederlands spreekwoord Luid De Laatste Loodjes wegen Het Zwaarst.
                        924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                        Comment

                        • replica
                          924 Gek
                          • Jun 2009
                          • 717

                          Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                          Yep idd net nog mijn electrische spiegels aangesloten, hier was geen knop nog bedrading voor voorzien.
                          Hij jaagt zich heeeeel snel in de toeren echt, hopelijk lukt volgende filmpje wel.
                          Streefdoel is februari naar de controle
                          Daarna 4 in 1 erop en chrome uitlaat en klaar.
                          Nu moet ik nog het interieur doen.... maar heb in februari ook nog een week verlof

                          PS nieuwe injectors is echt wel aan te raden....
                          Heb ook de nieuwere leidingen der op nu, veel netter.
                          Ja ik hoop jullie ook te zien deze lente, en deze keer ZAL ik er zijn

                          Comment

                          • replica
                            924 Gek
                            • Jun 2009
                            • 717

                            Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                            Hier voor jullie het filmpje first run, na afstellen off course
                            Ik liet hem hier maar gaan tot ongeveer 3500 tot 4000 tpm
                            Eerst nog kilometertjes doen voor hij helemaal eens wordt opengetrapt
                            Dit is met de orginele uitlaat, deze zal nog verandert worden na de controle.
                            Dus 4 in 1

                            Zo zien jullie maar dat je de injectie van zo'n porsche 924 wel kunnen aanpassen, minder en meer benzine geven.
                            Niet door aan de luchtweger co schroef te draaien want dat haaltweinig uit.
                            Eerst dien de druk aangepast te worden. Dit is dus ook met de nieuwe injectors en leidingen.

                            Veel plezier....

                            Opgedreven porsche 924 motor, klimt heel snel in toeren - YouTube

                            ---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 02:15 ----------

                            Hier een voorbeeld van hoe het er orgineel aan toe gaat.
                            Hier zie je op 2min 30 de eigenaar ook gas geven, hier zelfs bijna let het gas gans open.
                            Het verschil is merkbaar

                            1981 Porsche 924 - YouTube

                            Comment

                            • replica
                              924 Gek
                              • Jun 2009
                              • 717

                              Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                              Momenteel sterk bezig met het interieur,
                              Ook inbouwen bediening spiegels is reeds achter de rug.
                              Inbouwen van contact onderbreking, knopje zit goed verstopt (voor anti diefstal)
                              Luidsprekes mooi in de deuren ingebouwd (zware) heb mal moeten maken want anders kwam het magneet tegen de ruit....

                              Dus nog een beetje te doen aan het interieur....

                              Comment

                              • M.B.H.
                                924 Freak
                                • Feb 2008
                                • 6043

                                Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                                Het word steeds mooier en kompleter dus.
                                ik ben nu toch wel erg Benieuwd naar het eind resultaat
                                924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                                Comment

                                Working...